روايات

رواية جبريل الفصل الثاني 2 بقلم شروق أحمد

رواية جبريل الفصل الثاني 2 بقلم شروق أحمد

رواية جبريل الجزء الثاني

رواية جبريل البارت الثاني

جبريل
جبريل

رواية جبريل الحلقة الثانية

جبريل.. متجوزه ازي
ايلا.. متجوزه من واحد عنده 55سنه ابويا جوزهوني عشان يراضيه وعشان هو راجل اعمال طبعا لازم اتجوزه عشان ابويا يضمن نفسه وشركته تبقا عاليه الفوق والشركه متافلس*ش قرر يجوزهوني وبقيت زي منت شايف متجوزه
جبريل بصلها جامد.. لمس*ك
ايلا ضحكه بكسر*ه.. اكيد لمسن*ي ياجبريل دا دافع فياا
جبريل.. هو اسمو اي
ايلا.. فاروق الدسوقي
جبريل.. نعم دا من اعدا*ئي وبيكر*هني وكان بيكر*ه ابويا الله يرحمه
ايلا.. دا انا اصلا كر*هت جسم*ي ياجبريل بقيت اتلك*ك عشان ميلم*سنيش
جبريل.. محاولتيش تتطلق”ي منو
ايلا.. حاولت بس هو بردو الي بيكسب
جبريل.. اهدي وكل حاجه هتتحل
ايلا.. نفسي اطل*ق منو ياجبريل نفسي
جبريل.. كل حاجه هتتحل
ايلا.. مش فارقه
جبريل.. وصلنا
ايلا.. بعد اذنك
جبريل.. اتفضلي
وسبتو ومشيت
جبريل.. يااا دا انتي حكايتك حكايه
ايلا دخلت الفيلا لقيت فاروق مستنيها
فاروق.. مين دا اللي وصلك(جبريل مكنش بين ف الضالمه في عشان كدا مشفوش)
ايلا بتوتر.. دا اخو صحبتي وصلني يشكر ان وصلني انا هدخل انام يفاروق
فاروق.. استني عندك
ايلا بتوترر.. نعم
فاروق قر*ب منها.. وحشتيني
ايلا بتوتر اكتر.. م دلوقتي يافاروق الله انا تعبانه وجايه من مشوار
فاروق.. مليش دعوه انا عايز*ك انهارده
ايلا.. طب اعملك اي
فاروق.. انا اللي هعمل
وقر*ب منها ووو
عند جبريل
كان نايم ب فلنه حماله وقاعد بنطلون قطني اسود
وفونه اتصل
جبريل.. ايوهه
لقي واحده بتتكلم بعياط.. جبريل الحقني انا انا قتل*تو قتل*تو ياجبريل
جبريل اتنفض.. اهدي اهدي انا جيلك متعمليش حاجه
ايلا.. انا خايفه خايفه
جبريل هو وبيلبس التشيرت.. اهدي انا جيلك
ووصل عندها جبريل وكانت ايلا لبسه قمي*ص اسود بحما*له وكانت جميله جدا وحضنتو وفضلت تعيط
جبريل طبطب عل ضهرها.. شش انا جنبك اهدي
ايلا بعياط.. انا خايفه اوي
جبريل قلبه بيدق لما شافها كدا ومكنش مستحمل جمالها
جبريل نزل عينو من عليها وبعد.. لو سمحت البسي اي حاجه عشان نعرف نتحرك
ايلا.. حاضر
ودخلت لبست فستان طويل لرنه ازرق وفردت شعرها ولبست كعب.. انا جاهزه
جبريل.. اول حاجه هنمسح بصما*تك اللي في السكي*نه عشان محدش يعرفك
ومسك السك*ينه ومسح بصما*تها
جبريل.. يلا بينا
ومسك ايدها وخرجو من الفيلا
وروحو البيت بتاع جبريل وخبطت عل الباب
جبريل.. امي ايلا ضفيتنا انهارده
كريمه.. يامرحبا بيكي يابنتي اتفضلي
ايلا بكسوف.. انا عارفه ان هتقل عليكو
كريمه.. ولا اي حاجه يبنتي دا انتي من طرف الغالي
ايلا.. ربنا يخليكي
كريمه.. ثانيه يبنتي اجبلك حاجه تلبسيها من عند ندي
ايلا.. تمام
كريمه راحت تجيب بجامه من عند بنتها
ندي.. اي ياماما في حاجه
كريمه.. معلش يبنتي هاتي من عندك بجامه لي ايلا هانم
ندي بفرح.. ايلا عندنا تمام ياماما جايه وراكي
كريمه.. ماشي يبنتي
ومشيت
ندي جبتلها بجامه جديده من جهازها وطلعت
ندي. ازيك ي ايلا
ايلا.. ازيك نتي انا الحمدلله
ندي.. انا كويسه اتفضلي بجامه جديده اهيي
ايلا.. مكنتيش تعبتي نفسك والله
ندي.. ولا يهمك تعبك راحه
ايلا. شكرا خالص
ندي.. الشكر لله يحببتي
ايلا بصت لجبريل.. اي في اي
ايلا.. ونت كمان شكرا جدا عل وقوفك جمبي
جبريل طبطب عل ايدها.. مفيش حاجه انا معملتش حاجه
ايلا.. بردو وقفت جمبي وساعدتني
جبريل.. خلاص حصل خير
ايلا سكتت
تلفونها رن لقتو رقم فاروق
ايلا اتفزعت وجبريل لحظ
ايلا.. جبريل تعالا بسرعه معايا
جبريل راح وراها
ايلا بخوف.. الحق فاروق بيتصل
جبريل.. ردي
ايلا.. الو
فاروق بشر.. كنتي فاكره ان مو”*ت لا نا لسه عايش ممو*تش غير لما اخد ر*وحك
ايلا وجبريل اتصدمو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جبريل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى