روايات

رواية جبروت صعيدي الفصل السادس 6 بقلم ميسرة محمد

رواية جبروت صعيدي الفصل السادس 6 بقلم ميسرة محمد

رواية جبروت صعيدي الجزء السادس

رواية جبروت صعيدي البارت السادس

رواية جبروت صعيدي
رواية جبروت صعيدي

رواية جبروت صعيدي الحلقة السادسة

حور/للدرجة دي فاكرني رخيصة اوي كدة عشان تبعت حد يختبرني.

زين بصدمة/انتي فهمتي غلط.

حور/دا انا فهمت الصح قصدك.. طلاما انت فاكرني رخيصة او اتجوزتك عشان فلوسك فا طلقني احسن ليا وليك وكل واحد يعيش حياة طبيعية ولو على الفلوس اللي ابويا خدهم من ابوك واكملت بدموع وسخرية باعني بيهم فانا هشتغل واسددهملك يازين بيه.. 😢

زين/حور انتي مش عارفةانا مريت بايه انا بسببها مبقتش اثق في حد. دي دمرتلي حياتي كانت عارفاني علشان فلوسي مش عشان بتحبني زي ما كنت فاكر كانت بتستغل حبي ليها علشان تتمتع بفلوسي.. دمرتني ياحور مابقتش اعرف اثق في حد صدقيني انا مش وحش بس اللي هي عملته فيا مش شوية دي كانت عارفة واحد وهي معايا كانت بتكلمه على ان ها بتكلم صحبتها سامحيني ياحور هعملك اللي انتي عاوزاه بس سامحيني..

حور/طلقني يازين لو سمحت

زين /بردو مصممة

 

 

 

حور/علشان خاطري ريحني وطلقني..

زين /طيب هنتفق اتفاق

حور/اتفاق اي

زين /نقعد مع بعض شهر واحد لو مرتحتيش هطلقك.

حور/موافقة..

زين مد ايدو ليها/نبقى صحاب في الفترة دي اي رايك

حور/مدت ايدها موافقة يازين

زين بفرحة/طيب اجهزي عشان نخرج

حور/هنروح فين

زين/مفاجأة بقا يلا اجهزي وانا هلبس في اي اوضة

حور /تمام..

وبعد وقت كان زين خلص وكان لابس تيشرت اسود وجاكيت ابيض وبنطلون اسود وكوتشي ابيض وكان مز اوي😂♥

حور خلصت ولبست.. فستان اسود وخمار ابيض وكوتش ابيض.. حلوة الصد فة دي😂♥

زين/قمر اوي هطلع بيكي ازاي بس كدة قدام الناس

حور بكسوف /شكرا يلا بقا عشان نخرج

زين/احنا لو متفقين مع بعض مش هنتقم كدة

 

 

 

حور بضحك /تتصدق صح صدفة بردو

زين/طب يلا علشان نخرج

حور/يلا وخرجوا.

وبعد وقت كانو قدام ملاهي كبيرة..

حور/زين انت بتهزر صح..

زين/لا بس عارف انك بتحبي الملاهي فاقولت اعملك مفاجأة

حور/دي احلى مفاجأة بجد بس ثانية عرفت منين اني بحب الملاهي

زين/معلوماتي الخاصة

حور/امم طب يلا بسرعة عشان ندخل نلعب

زين/والله حاسس انك بنت اختي😂

حور /طب يلا وبعدين نشوف مين بنت اختك دي

زين /يلا ياطفلة

وبعد يوم طويل.. من اللعب في الملاهي وحور اتبسطط اوي
وبعد ما روحوا

حور/بجد شكرا جدا على اليوم الجميل ده.. انت مش عارف انا اتبسط ازاي انهاردة

زين/ولسة هحققلك كل اللي تتمنيه انتي تطلبي وانا انفذ ياحوريتي ♥✨

حور بكسوف/شكرا يازين..

 

 

 

زين/اهوصحيح انت بتدرسي..

حور /للاسف بابا قعدني من المدرسة.. وقالي مفيش تعليم

زين/انتي كنتي في سنة كام..

حور/في تالتة ثانوي كنت اخر سنة وهدخل الجامعة وكنت بطلع الاولى على المدرسة..

زين/لا دا انتي شاطرة بقى طيب اعملي حسابك هترجعي تتعلمي تاني..

حور بفرحة ودون وعي جريت حضنت زين. /حور /شكرا اوي بجد يازين انت فرحتني جدا ورجعتلي حلمي تاني

زين بيشدد على حضنها /مفيش شكر بيننا انتي من اللحظة بنوتي مسؤلة مني اي حاجة عاوزاه هتتعمل ياروح الزين

حور فاقت وبعدت عنو بكسوف /احم اسفة من فرحتي بس

زين/في واحدة بتتاسف علشان حضنت زوجها.

حور/انا عاوزة انام بقا ها باي يازين

وسابته ودخلت الاوضة
..

زين ابتسم على خجلها ودخل اوضته. عشان ينام

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية جبروت صعيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى