رواية جبروت صعيدي الفصل الثامن 8 بقلم ميسرة محمد
رواية جبروت صعيدي الجزء الثامن
رواية جبروت صعيدي البارت الثامن
رواية جبروت صعيدي الحلقة الثامنة
في صباح يوم..جديد 🍂♥
بيصحى زين بيلاقي حور في حضنه بيبتسم وبيتامل في
ملامحها..
زين في نفسه/مش عارف ازاي كنت عاوز انتقم منك انا اكتشفت اني عشقتك ياحور وباس جيبنها..
حور بتفتح عينها بتلاقي زين في وشها/ انت قاعد كدة لي خضتني..
زين/في حد يتخض مني دا انا قمر حتى.
حور/مغرور اوي علفكرة
زين/انا يبنتي
حور/ لا انا يبني… واوعى كدة عشان اقوم
زين/وان ماوعتش
حور /هعمل كدة وراحت زقته وطلعت تجري..
زين/تتصدقي انك مفترية يابت انتي..
حور/معلش تعيش وتاخد غيرها.. 😂
زين /والله لاوريكي ياحور الك*ب 🐕
حور/خلاص بقا قوم خد دش عقبال مااعكل الفطار ياعسل
زين مشاكسة /ونبي مافي عسل غيرك
حور بكسوف /انت بارد اوي علطول بتكثفني 😑
زين /اموت في الفراولة..
حور جريت على المطبخ….
وبعد وقت حور وقفة في المطبخ بتعمل الفطار.. ..
زين جه من وراها وحضنها..
حور بخضة . /اي يازين خضتني..
زين /تتصدقي انك هبلة هو في حد غيرنا هنا عشان تتخضي..
حور /طب اوعى بقا..
زين /تؤتؤ
حور /بطل رخامة
زين / حاضر وباسها من خدها وخرج بسرعة
حور خلصت الفطار وحطه وكلوا….
وقعدو قدو اليوم مع بعض..
تسريع احداث وبعد اسبوع كانو وصلو القاهرة…
زين /تحبي نريح انهاردة ونروح بكرة عند بابا ولانروح انهاردة
حور /لا تعالى نروح النهاردة نفسي اروح الصعيد..
زين /من عيوني ياحوري.. يلا بينا.. وركبوا العربية وفي طريقهم للصعيد..
في العربية..
حور /زين هو لسة فاضل كتير على ما نوصل
زين /لا ياقلب زين فاضل يجي 3ساعات ونوصل
حور /وكدة بدري 🙂.. انا هنام ولما نوصل صحيني..
زين/ماشي ياروحي
.. وبعد 3ساعات كانو وصلوا الصعيد..
زين /حور حوووور
حور بفزع/اي في اي مين مات
زين بضحك /هموت مش قادر😂😂
حور بغيظ /انت بتضحك على اي يابارد انت في حد يصحي حد كدة 😠
زين /انتي محسساني اننا في البيت احنا في العربية ياماما
حور/اي العلاقة مش فاهمة🙂
زين/مش عارف بس يلا وصلنا..
حور/والله عبيط..
زين /سمعتك علفكرة..
حور/انا بتكلم على رباط الكوتش مش انت
زين /طب يلا عشان ندخل ولا هنفضل هنا
حور /يلا… ودخلوا
ام زين /حمدالله على السلامة يا حبايبي وانا بقول البيت نور لي
حور/البيت منور بصحابه ياماما ياقمر انتي
ماجدة /تعالي في حضني ياقلب امك♥
حور /راحت حضنتها وحست بحضنها ابالامان كانها امها
زين/وانا مليش حضن ولا اي ياامي وغمز لحور😉
ماجدة /ازاي دا انت الغاي تعالي في حضني..
زين حضنها وبقا في حضنها هو وحور.. صوت جه من الخلف
وه انت بتحضنو بعض من غيري ولا اي
زين /ازاي بس يابوي دا انت واحشني قوي
الهواري/تعالى في حضني ياولدي.. وزين حضنو
الهواري /تعالي يابتي عاملة اي
حور /كويسة ياعمي انت حضرتك عامل اي
الهواري/بخير الحمدلله بس جوليلي يابابا متجوليش عمي تاني
حور/حاضر يابابا
الهواري /الواد زين مزعلك في حاجة قوليلي وانا هطلع عينو
حور/اه والله يابابا دا مطلع عيني
زين بصدمة/انا
حور /اه انت😃
زين /ماشي ياحور اما وريتك..
ماجدة /بطلو مشاغبة مع بعض خد مراتك يازين واطلعو ريحو حبة عقبال ما الوكل يجهز..
زين /ماشي ياامي عن اذنكو
وخد حور وطلعو..
بعد ما دخلوا الاوضة..
زين /بقا انا مزعلك بقا ها
حور بترجع لورا..
حور/مين قال كدة بس.. استهدى بالله
زين /امي اللي قالت مش كدة
حور /يعم ماكنش هزار هزرتوا بس انت بتتكلم صعيدي ولا عادي زي كدة
زين /الاتنين ياختي
حور /واو زوجي طلع بيتكلم عربي وصعيدي
زين/حور ياحبيبتي انتي عبيطة
حور/بيقولو كدة..
وفاجأة حور بصريخ /………………
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية جبروت صعيدي)