رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الفصل السادس 6 بقلم نورا محمد
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي البارت السادس
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الجزء السادس
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الحلقة السادسة
نورا بتعب وحزن: هي مين إلى حضنها حلو
أسر ببرود:بنتي روفينا (وتبلغ من العمر سنتين ونص)
نورا أغمي عليها علطول
أسر بخوف جري عليها وشالها وحطها على سرير ووضع روفينا جمبها واغلق الحجره وذهب إلى صديقه مراد فى المكتب
مراد :نورا كويسه
أسر بغير لا يعرف مصدرها ؛وانت مالك بيها
مراد :اصلها صعبانه عليه باين عليها طفله براحه عليها يا أسر
أسر بغضب مسك مراد من قميصه : ملكش دعوه دي مراتي وملكي
مراد ببعض الخوف :احنا اسفين ياصلاح وبعدين دي مرات اخويا
أسر :طيب امشي يقلب اخوك
مراد وقف فجاءه لما سمع صوت
أسر:مراد وحضنه
مراد :خلاص بقي انا ماشي وانت براحه عليها
أسر كشر ومراد هرب
فى الأوضه
تصحي نورا على لمسات حنونيه لطيفه تنظر
روفينا:دادادا دا دا دا
نورا :ياختي جميله وظلت تلعبها ونست أمرها ولكن سرعان ما افتكرت عندما رأت أسر يدخل الغرف
نورا بدموع :ه ههو حضرتك متجوز
أسر ببرود :ملكيش فيه احنا بنا اتفاق وانك هنا لمدة سنه زيك زي الخدمين
نورا بغضب وصوت عالى :خدامه فى عينك
أسر بعنف :صوتك لا يوحشك انتي فاااااهمه
نورا بخوف تداريه ببراعه :لاء مش فاهمه وانت هطلقني ودلوقتي انا محتاجه شخص يحبني وأحبه واكون ملكه لل
أسر قطع كلامها بقبلة عنيفه يثبت بها أنه ملكه وليس لغيره
تركها عندما أحس بحتياجها للهواء ودماء تنزف من شفتيها
أسر بجمود :عايزه راجل انا اهو وانا اولى من الغريب
هوب كف سداسي الابعاد نزل على أسر
أسر عيونه احمرت اوي وعروقه برزت وكان شكله مخيف
نورا بخوف بترجع لورا وأسر بيقرب ليها اكتر وهي ترجع اكتر حتي اصدمت فى الحائط أسر رفع أيدوا علشان يضربها ونورا غمضة عينها بسرعه ثانيه اتنين مفيش حاجه
فتحت عينها وجدت روفينا تمسك رجل أسر وتبكي
أسر شالها حبيبة بابي وحشاني مالك يا روحي
روفينا تبكي بشدة نورا قربت من روفينا واخدتها من أسر
توقفت روفينا عن البكاء فى أحضان نورا حتي نامت و وضعتها على السرير خارجت بره الغرفه
أسر خرج وراها
أسر :دي هتكون بنتك وتهتمي بيها فاهمه
نورا بدموع:ازاي بنتي وفين امها وانتي لما متجوز اتجوزتني ليه ارجوك رد عليا انا ب
أسر مقاطعا له :اي بتحبني دا احنا مكملناش يومين ياقطه بس انا اتحب وانهي كلامه بغمزه
نورا بقرف:ليه عاميه مش بشوف علشان احبك انت اصلا تسد النفس
أسر بغضب خرج من الشقه وركب العربيه
أسر بيكلم نفسه انا اسد النفس دي البنات كلها تتمني مني نظره وذهب إلى ملهي ليلي وسكر خالص
فتاة تلبس ملابس تكشف اكتر ما تستر
فتاة بدلع:الباشا بنفسه هنا
اسر قرب منها : اي رايك فيا اسد النفس
الفتاة: مين إلى قال كدا دا انت باشا يا باشا ههههههه بضحكة الراقصين
اسر قرب علشان يبوسها بس بعد عنها بعنف وتركها خرج
نورا نايمه وبجوارها روفينا
دخل أسر الغرفه بهدوء وظل يراقب ملامحها وفجأة قرب منها طبع بوسه رقيقه على شفايفها
أسر بسكر:ان انتي حلوه اوي يا نورا وقرب مرة أخري وطبع بوسه تانيه ولكن ضغط بأسنانه على شفايفها
تململت نورا وفتحت عينها ببطئ نظرت له وهنا تكلمت الأعين بلغة العشق
أسر :نو نورا انتي ررقيقه اوي وجج جميله اوي
نورا :مالك يا أسر انت سكران
أسر بصوت عالى شويه :لاء مش مش سكران
نورا :طيب تعالى نروح الأوضه تانيه علشان روفينا نايمه
أسر وهو ماشي كان هيقع نورا سندتوا
أسر :انتي رايحه فين اوضتي مش من هنا
نورا :هنروح الحمام الاول انت لازم تفوق
أسر :ط طب طيب انا حلو ولا اسد النفس
نورا بابتسامه خفيفه:حلو طبعا
أسر :تعرفي ان ابتسامتك حلوه اوي
نورا ضربات قلبها تدق مثل الطبول
نورا :يلا طيب وضعت رأسه تحت الحنفيه حتي فاق بعض الشئ
فى الغرفه نورا بتنشف شعره بالفوطه وهو يراقبها بصمت حتي شدها وقعدها على رجله
أسر :كملى
نورا بتوتر من قربه:لو سمحت ابعد
أسر بجمود : لاء وضغط على خصرها وقال كملى
نورا :تمام اهو خلصت سبني بقا
أسر بهيام : انتي حلوه اوي وقرب منها يستنشق عطرها و رائحه شعرها ويدفن وشه فى رقبتها
نورا بتوتر وهمس:ابعد حرام كدا
أسر نظر إليها:حرام اي انا جوزك
نورا بدموع :جواز على ورق بس وكمان بينا اتفاق يعني وانفجرت فى البكاء
أسر حضنها و بيمسح على شعرها وضهرها حتي احس بثقل جسدها وأدرك انها نامت وضعها فى الفراش وأخذها بين أحضانه بعد أن اطمن على روفينا
استيقظ أسر قبلها وأخذ يتأملها ويقول بينه وبين نفسه
هي جميله اه وكويسه وشبه الاطفال بس برضو انا مش بحبها يمكن الممنوع مرغوب علشان كدا مش اكتر
وجدتها تصحي مثل أنه نايم
نورا بحزن : يا سبحان الله ملاك وانتي نايم ووحش مخيف وانتي صاحي وتركته
أسر فتح عينه بحزن
ثواني ودخلت نورا الغرفه واصتدمت به
نورا بذعر :رو رو روفينا مش موجوده
أسر :اهدي هي مع مراد
نورا :ليه
أسر: علشان اهلك واهلى جاين يزورنا
نورا :تمام
أسر :عجبك
نورا :هو اي
أسر حضني يعني وانا لسه طالع من الحمام وعايز اغير وانتي ماسكه فيه
نورا فاقت لنفسها ونظرت له لا يرتدي الا شورت
نورا زقته وطلعت تجري
بعد ثواني دق جرس الباب
استقبلهم أسر
والد نورا :فين نورا
أسر : هروح اشوفها
نورا ببرود:انا اهو
أسر اتصدم من جمالها كانت ترتدي ميني درس ولكن بسبب قصر قامته اصبح دريس لونه اسود فى هافانا وطرحه هافانا وتضع مكياج خفيف وروج وكانت قمر اوي
والدها:عامله اي واي الجمال دا
نورا لم ترد أسر قرب منها وقال هي علطول حلوه دي مرات أسر باشا وباسها من خدها
نورا كانت متضايقه من تمثيل أسر قدام أهلها وأهله
والدة أسر :اي جمال دا كله لو زعلك قوليلي بس
أسر مسك ايد نورا وباسها:هو انا اقدر دي حياتي كلها مش صح يا نورا
نورا اكتفت بالابتسامه
ابن عم نورا يدعي مصطفى: انتي جميلة فعلا بس مطفية يا نورا
أسر بغيرة :اولا اسمها مدام نورا ثانيا غلط تعاكس مراتي قدامي بس هحترمك علشان فى بيتي ثالث انتي الى مطفي نورا زي القمر وسعيده معايا
أسر مسك ايد نورا :يلا نجيبلهم حاجه يشربوها
والدة أسر:معلش بس ابني بيغير
مصطفى:بالعكس أنا فرحان جدا انا كدا اتاكد أن بيحب نورا وهيحافظ عليها
فى المطبخ
أسر مربع أيدوا والغضب عنوانه
أسر بجمود:مبسوطه
نورا مردتش عليه
أسر بغضب:اكيد مبسوطه من نظرات ابن عمك ليكي و كمان حاطه مكياج دا انا إلى جوازك لبسالي علطول الاسدال
نورا ببرود :جواز على ورق بس
أسر بغضب :بلاش تختبري صبري وامسحي الزفت إلى على وشك دا فاااهمه
نورا بغضب:لاء مش فاهمه
أسر :ماشي وانقض عليها يقبلها حتي مسح الروح نهائي
ابتعد عنها تحبي اكمل ولا تدخلى تغسلي وشك
نورا غسلت وشها بدموع
أسر :ايو كدا خليكي محترمه وابعدي عن زفت مصطفي يا محترمه
نورا وقد طفح الكيل ضربته كف سداسي الابعاد
أسر بغضب وجنون :انتي اتعودي ولا ايه دا انا هربيكي من جديد
اولا اسفه على التاخير كان عندي حفلة تخرج
الفانز وحشتوني جدا يارب البارت يعجبكم
سؤال بقي أسر اضرب كام كف لحد دلوقتي من نورا 🤔
وفين والدة روفينا
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي)