رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الفصل الرابع 4 بقلم نورا محمد
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي البارت الرابع
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الجزء الرابع
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الحلقة الرابعة
فجاءه الباب خبط وفتح أسر
الشخص…….
أسر بقلق وخوف دم هي بخير يامراد
مراد متخفش بس يلا بسرعه
نورا طبعا زعلانه من الحصل وازي كانت مستسلم ليه ازي نست أنه اتجوزها عند مش اكتر وكمان أسلوبه وغروره و اليوم المفروض تكون سعيده فيه زي كل البنات بفستان وطرحه و زوج بيحبها اتحطم
نورا داخلت اخدت دش بس افتكرت أنه مجابتش لبس معاها
فضلت تدور ملقتش حاجه فتحت دولاب أسر وأخرجت قميص واصل عند حتي ركبه وكانت جميله ومثيره و فجأة أسر يدخل ويسرح فى عيونها العسليه وشعرها المبلول لونه جميله مابين الاصفر والبني وشفايفه الوريه ويقترب منه وفجاه فاقت نورا من الخيال وقالت شكل روايات اثرت فيا ههههههه بس وطبعا نورا لبست نفس الفستان وأدت فرضه
وذهبت إلى المطبخ وعملت كريب وبطاطس محمره وشورما
كانت ساعة ١:٣٠صباحا ونورا خايفه لانه لوحدها وبتعيط وضمه رجليها
دخل أسر الشقه جرت نورا عليه وحضنته وكأنه لاقت الامان فيه ونظرت إليه كان مرهق حزين ليس كعادته
نورا مالك
أسر …….
نورا مش هتاكل
أسر سابه ودخل اوضته
نورا جهزت العشاء وراحت لأسر الاوضه بالعشاء
نورا شهقت بشده فكان يرتدي البنطلون فقد
نورا وهي مغمضه عنيه ممكن تلبس
أسر بحزن لاء ومش عايز اكل
نورا علشان خاطري
وهنا أسر انفجر واتجه إليها ورما الاكل كله على الأرض ومسك نورا من دراعه بقوه انتي تخرسي خالص مش عاوز اسمع صوتك وحسك عنيك تدخل الأوضه بتاعتي
نورا كانت تتالم بصمت وعندما تركها ذهبت إلى اوضته وهي تبكي بشده وقاعده ضامه رجليها
أسر رجع شعره لورا لنفسه غبي غبي انت محتاجه له وهي مغلطتش لا غلطت هي بتدخل فى حياتي ليه يعم عامله عليك دي دي عيله بس قمر وكيوت انا هروح اطمن عليه
خرج أسر وسمع انينها دخل اوضتها بخوف وجدها تبكي بشده تشبه البيبي صغير لانه قصيره وكمان ضامه نفسه اتجه إليها وقعد جميع وضمه رجله زيها
أسر انا انا انا اس… مقتدرش يكمله لانه مغرور هرب من الموضوع تعرفي أن شكلك بيبقي حلو وانتي بتعيطه
نورا نظرت إليه بدموعه
أسر خلاص متزعليش يا ست انا كنت جايه تعبان وزعلان وانتي بصراحه رغايه اوي
نورا بعياط وطفوليه انا الحق عليا كنت عايزاك تاكل
أسر مين بقي إلى عامل الاكل دا
نورا بغرور انا طبعا
أسر بضحك قول كدا يعني عايزه تسميني مش تأكليني هو انتي بتعرفي تطبخي اصلا
نورا عيب عليك ياسطا انا متعلمه خمس اكلات حلوين
اسر ياسطا سرسجيه وخمس بس اشمعنا
نورا بابتسامه أنا تعلمت ٥اكلات علشان ابشخص إلى هتجوزه
أسر هههههههه خمسه بس
نورا بطفوليه اه خمسه اكلات لمده سنه اكون اتعلمت الباقي ثم أكملت بحزن بس خلاص
أسر مغير الموضوع طيب اي رايك ناكل سوي
نورا لاء انا زعلانه منك
أسر اجبلك شوكولاته وبيبسي
نورا انا عايزه شويبس رومان أصله بحبه
أسر ماشي يا ست البنات بس يارب الاكل يكون حلو
أتعشوا سوا وكل واحد راح اوضه الفجر إذن كل واحد ادي فرضه لكن خايفه مش بتنام لوحده أتردت تروح يتخانق فيها طلعت بره وشغلت التليفزيون سمعت أسر بيقول اقفلي تليفزيون ونامي راحت لاسد الاوضه وهي تفرق يديها وتنظر إلى الأرض
أسر مالك فى حاجه
نورا انا انا انا
أسر انتي ايه
نورا انا بخاف انام لوحدي واغمضت عينها بقوه وبعد لحظات كانت على الفرش نعم يا ساده أسر حملها ووضعه على الفراش
نورا انت هتنام فين
أسر هنا
نورا بصدمه وخجل وانا
أسر على سرير بردوا غمزله
نورا ووشها احمر وقالت لاء انا هنام على الأرض وانتي نام على سرير
أسر بزهق اوف خلاص نامي انتي وانا هنام على الأرض
نورا بتسرع لاء انت تعبان ومش هقدر تستحمل
نورا احضرت ملايا ولحاف ومخدة ونامت على الأرض
أسر مكنش مرتاح وكل شويه يبص عليه لحد ما عرف انها نامت
شلها واخدها فى حضنه وهو يتأملها ملامحه الطفوليه وقصر قامته تشبه الاطفال إلا أنه تهز عرش قلبه لكن هو يرفض هذه الفكره
فى الصباح
تستيقظ نورا وبتصدم لما تلاقي ……….
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي)