رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الفصل الثالث 3 بقلم نورا محمد
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي البارت الثالث
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الجزء الثالث
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الحلقة الثالثة
تستيقظ نورا على صوت الهاتف
نورا الو
أسر لسه نايمه يا عروستي لاء صحصحي كويس فى مفاجأة على باب وتبقي كارثه لو غيرك فتح
ثواني الباب خبط تركت نورا الهاتف واسرعت
عم محمد بتحري ليه براحه
نورا حاضر يابابا
وفتحت نورا الباب رأيت بوكس كبير أخذته
ياسمين في ايه البوكس دا ومن مين
نورا هيكون من مين الغبي أسر انا خايفه
ياسمين افتحي طيب متخافيش
فتحت نورا البوكس بصدمه كان يوجد بداخله فستان زهري رقيق ومعه حجاب بنفس اللون وهيلز اوف وايت
ياسمين دا بجد تحفه دا ذوقه عالى خالص هيبقي تحفه عليكي
تليفون نورا رن وكان أسر
نورا الو
أسر اي رايك انا قولت افرحك شويه علشان الجحيم جاي
نورا ممكن اعرف بتعمل معايا كدا ليه هو انا اعرفك
أسر انا كنت ذوق معاكي قولتلك نعمل اتفاق لكن حضرتك لا رافضتي وانا مبحبش كدا ويلا سلام
نورا دا غبي والله بس بجد ذوقه حلوه وشكله حلوه اي دا انا عبيطه ولا ايه فين كرامتي فين كبريائي ما خلاص بقي
فى مكان تاني
مجهول 1 هتتجوز مين
مجهول 2 مش عارف بس ممكن اعرفلك فجاه ضربه تأتي له من مجهول 1
مجهول 1دي علشان بعد كدا تيجيب المعلومات كامله يلا برااااااااااااا
مجهول 1 هو ينظر لصوره في يده انتي ملكي انا بس لازم
تتعقبي الاول
نرجع بقي
فى المساء حان موعد كتب الكتب
العائله متجمعه فى سعاده معادا اتنين
المأذون اين العروسه
تنزل نورا من الدرج بفستانها الزهري الذي يزيدها جملا ولا تضع الميك اب الا روج خفيف
(وصف البطله بقي قصيره بشرتها خمريه عيونها بقي حاجه تانيه عسليه وفى شمس بتبقي خضرا محجبه ملامحه جميله جدا يعني مزه برضو)
أسر تاه فى جماله وبرائتها وقدميها بتبقي جميله وهاديه وهي خجوله ومتوتره
نورا بقي كانت متوتره من نظرات أسر
وفاقت هي وأسر على جمله المأذون الشهيره
بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكما في خير
وأسر استغل الموقف وحضن نورا وهي بقي كانت متوتره وقلبها بقي يدق بصوت عالى
نورا بهمس ما خلاص بقي انت ماصدقت
أسر بهمس عقابك بيزيد وبعد عنها
أسر ها يعني الفرح امتي بقي
نورا بتسرع مش عايزه فرح
عم محمد ازاي يا بنتي احنا عايزين نفرح
نورا بدموع تفرح انت حتي ماخدتش رائي فى الجواز كاني مش موجوده
كريمه مامت نورا ليه بنتي كدا
نورا بصوت عالى حضرتك بذات متتكلميش اصلا بابا عمل كدا علشان حضرتك مش عايزاني فى البيت
هوبا قلم كان هينزل لولا أسر الذي حزن لحزنها لكنه لايعرف السبب وراء هذا
أسر انا اسف باعني بس دلوقتي هي مراتي انا هاخدها وامشي
امسك يد نورا وسحبها وراه وهي تحاول أن تفلت منه ولكن كل المحاولات فشلت
نورا انتي ازاي تدي الحق انك تمسك ايدي
أسر بخبث انتي مراتي يعني كلك ملكي فاهمه ويلا اركبي العربيه
نورا انا مش هركب معاك انت فاهم وعلى فكره انا مش خايفه منك
أسر وقد فقد أعصابه بقي كدا تمام وشدها بقوه حتي التصقت بصدره ووضع يده على وسطه
نورا بخجل ااااااادا اححنا فى فى شارع ابعد
أسر هو مغيب مش هتسبيني اقصد هتركبي العربيه
نورا اكتفت بهز رأسها
وركبت نور العربيه ولكن فى الكرسي الورا
أسر مش سواق الهانم انا
نورا يوه بقي ما خلاص بقي ولا اهنزل ومش هركب
أسر وهو ينظر إليها عبر المرايا ياريت حتي نكمل إلى وقبل ما يكمل كانت نورا راكبها بجواره
عم الصمت لمده عشر دقائق حتي كسرت الصمت
نورا بصي حضرتك انتي متجوزني علشان ترتاح من زن اهلك عليك تمام واديك اهو اتجوزت تمام
أسر ……
نورا مم تمام وكدا كدا هتطلقني صح
أسر …….
نورا يادي نيله انتي خرصيت ولا ايه مش مهم فأنت نزلني فى اي حتي وانت روح وبعد فتره ابقي طلقني تمام
وهنا أسر فقد كل أعصابه وعروقه برزت وعيونه احمرت وفجأة داس فرامل ومسك نورا من دراعها بقوه
أسر دا على اساس متجوزه اختك سوسن هتسيبك كدا واي كمان طلاق طلاق اي شيفالك شوفه ولا ايه
وهنا قلم سداسي الابعاد ينزل على خد أسر
أسر بصدمه ينزل من العربيه وينزله ويمسك أيده غصب ويدخل شقته ويغلق الباب بقوة ويقترب منه
ونورا ترجع لورا وتصدم فى الحائط أسر يقترب منها
وينظر لها وهي ترتعش من خوفها وتعض شفتيها وهنا أسر اقترب ليلتهم شفايفها بقوه فى قبله يبث فيه غضبه منه ونورا تضربه على صدره حتي ابتعد
أسر يضع جبينه على جبينها وينظر لعينها
أسر دا عقابك علشان رفضتي الاتفاق
واقترب من شفايفها مره اخر فى قبله ولكن بحنان
أسر ودي علشان عندك واستفزازك ليا
واقترب من اخر
أسر ودي علشان إلى حصل في البيت وصوتك العالى
نورا كانت فى عالم تاني خالص تنظر له فقد وكأنها صنم
أسر بغمز عايزه تاني وقد أفاقت نورا وهربت لاول اوضه تقابلها وأغلقت الباب
أسر مصدوم من إلى عمله كان فرحان بكدا مش عارف ليه وكان بيتلقق علشان يقرب منها وخلاص
وفجاه الباب خبط وفتح أسر
الشخص …..
أسر بقلق وخوف دم هي بخير يا مراد
مراد ماتخفش بس يلا بسرعه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي)