رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الفصل الخامس عشر 15 بقلم نورا محمد
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي البارت الخامس عشر
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الجزء الخامس عشر
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الحلقة الخامسة عشر
أسر سكت شويه وبعدين رد بخبث: وحشتيني اوي اوي اوي يا اجمل ما رأت عيني
دينا:يا نهار الكلام الحلو دا ليا انا
أسر :عارفه لما توحشيني بحط ايدي على قلبي لاني عارف انك جواه
واي كمان يا أسر باشا
أسر بلع ريقه: هكلمك بعدين ياروحي
نورا بغيظ :مين دا اكيد حبيبة القلب
أسر بهدوء : عايزه ايه وكيف تنزلى من غير اذني
نورا بحده : لبن روفينا خلص
أسر :تمام عايزه اي حاجه اجبهالك
نور بزعل :انا عايزه أسألك سؤال
أسر بصت فى عنيها: اتفضلي
نورا بغيرة تحاول أن تدريها:هي دينا مامت روفينا
أسر بنرفزه: احسنلك خليكي فى حالك وطلع بالعربية
نورا طلعت بحزن وكل تفكيره هتعمل ايه هي خلاص أدركت أنه مش انسان وعمره ما هيحبها وان علاقتهم علاقه منتهي من البداية ولازم تبعد مهما كانت النتيجةلازم تتحرر من اسره
______________________
البوص : ها يا صديقي الورق معاك
ماكس : نعم ولكن اين الفلاشه
البوص : معي سوف تستلمها مع العملية الجديده
ماكس بقلق: كن حذرا لو وقعت الفلاشه فى يد أحد سوف تنتهي
البوص : لا تقلق نحن فى امان
ماكس : متي وقت التسليم
البوص : لم يتحدد بعض
__________________________
رجع أسر البيت كان معاه شنط كتير فيها لبن و شكولاتات وشبسهات وكمان كنزات شوبيس رومان ولحمه وافراخ وبانية وحطهم فى المطبخ
ودخل الاوضه عند نورا
كانت نايمه على وجه بقايا من الدموع وتاخد روفينا فى حضنها عندما رآها تألم قلبه
جلس بجوارها ولمس على وجهه بحنيه :اسف على كل دمعه نزلت من عيونك اسف على كل كلمة جرحتك فيها انا خلاص هحررك وهبعد يمكن اتعذب شويه بس مش مهم المهم انك تكوني مرتاحه حتي لو بعيده عني
أسر خد روفينا وطلع
نورا فتحت عينها ودموعها على وجهة:خلاص هيبعد طيب انا زعلانه ليه مش انا عايزه كدا
بس لاء دا عذبني وهان أنوثتي
بعد شويه نورا اخدت دش ولبست تشرت احمر بنص كم وشورت جينز وسابت شعرها مبلول ورشت برفيوم مميز وبصت على مرايا برضا
نورا لنفسها : هطلع كيف كدا قدامه لاء لاء كدا غلط
+ غلط ازي وانا مراته
مراته كدا وكدا انا بالنسبه فترة مؤقتة و شايفني عيلة
+ فى الفترة دي لازم يقع فى حبي فى حب عيلة لازم يحس باحساسي و هو معايا وجوزي كمان ويكلم غيري ويحب غيري حتي لو فترة مؤقتة لازم الاحترام لازم يقدرني ويصوني مش يخوني لولا أني متربية كنت عملت زي ما بيعمل بس دا مش هيفيد بحاجه بالعكس هيقل مني ولازم اتصرف صح وخرجت
واسر كان قاعد ماسك الموبيل وروفينا على رجله مندمجة مع الكرتون
نورا بخجل:جبت اللبن
اسر وهو مركز فى الموبيل: اه فى المطبخ وجبت طلبات زياده
نورا راحت المطبخ بغيظ: بارد وغلس دا مرفعش عينه عليا ولا شافني اه من الخدامه بتاعته ولا انا وحشه وهو ظابط وقمور والف وحده وحده تتمناه الهي يموت هو والى بتتمناه اوووف انا لازم اعلقه بيه باي طريقه واسيبه لازم ارد كرامتي
نورا رتبت الطلبات وحطت كل حاجه فى مكانه
اسر بهمس: روفينا شامه ريحة برفيوم ماما شبه ماما بظبط مهما حولت ابعد وانكر أنه جميل بيعلقني بيه ويهرب بسرعه
نورا وقفت قدام أسر: ممكن روفينا علشان تشرب اللبن
اسر رفع عينه
نورا وقفت قدم أسر: ممكن روفينا علشان تشرب اللبن أسر رفع عينه :ها
نورا بارتباك من نظراته:رر روفينا لوسمحت
أسر بهيمان : طيب وأبو روفينا
نورا بخجل: ماله
أسر وقف وهو شايل روفينا: تعبان و جعان اوي
نورا وهي بترجع لورا: ااانا عملت فراخ محمره ورز وبطاطس محمره اجبلك
أسر هو بيقرب وكأنه مغيم: تؤ تؤ انا عايز اكل غير كدا
نورا بخوف وهي سانده على الحيطه: اكل ايه وانا اعمله
أسر ميل رأسه وهو ينظر فى أعينها بعمق وأصبح وجهه مقابل وجها وانفاسه تلفح وجها بالكامل أما هي فى كانت فى وضعت لا تحسد عليه وقلبها يدق بشده من قربه حتي أغمضت أعينها وهو يستنشق رائحة شعرها: ابعد لوسمحت
أسر بهمس : بقولك جعان والتهم شفايفها بقبله تبث لها الحب والحنان وحاولت المقاومه والابتعاد ولكن هو حاوطها بيده ورفعها وهو مازال يقبلها حتي تجاوبت معه
أسر نزلها وسند رأسه على رأسها
أسر بأنفاس عاليه : بتحبني صح
نورا فاقت:عمري مكرهت حد زيك
أسر بعد بحزن : ولى حصل
نورا أكملت ببرود: اي الحصل اني اتجاوبت معاك عادي يعني حاولت اغريك علشان تطلقني مش دا إلى حصل
أسر بعند: يعني انتي بتغريني علشان أطلقك
نورا بثقه: وطلعت سهل جدا وجتني من غير ما اعمل حاجه
أسر بخبث: بعترف انك بطل تمام انا موافق خدي روفينا اكليها ونيمها وتعالى الاوضه وسابها
نورا كانت شايلة روفينا ودموعها كانت نازله زي الشلالات مش عارفه تعمل ايه هى مش عايزه كدا وكيف هو يوافق على كدا
نورا اكلت روفينا وغيرتلها وادتها علاجها ونامت
نورا داخلت الأوضه عند أسر بخوف وتوتر وحزن
لكن الغريب أن أسر مش موجود
نورا : اااااعا
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي)