روايات

رواية تفاجات بزواجي الفصل التاسع 9 بقلم شهد أحمد

رواية تفاجات بزواجي الفصل التاسع 9 بقلم شهد أحمد

رواية تفاجات بزواجي الجزء التاسع

رواية تفاجات بزواجي البارت التاسع

رواية تفاجات بزواجي الحلقة التاسعة

ريان. اخد الحراس وراح المخزن عند الشخص اللي مسكه
ريان. دخل وكان متعصب وخلا الحراس مسكت الراجل
ريان . قرب منه وقاله مين اللي باعتك يلا
الراجل. لا رد
ريان. ضربه بالبوكس وقال مين اللي باعتك لو مش اتكلمت هخليهم يعذبوك
الراجل. لا رد
ريان. خلا الحراس تعذب الراجل وتضرب فيه لحد ما كل حته في جسمه بقت تجيب دم
الراجل. من كتر ما انضرب بقا يصرخ اعااا
ريان. قرب منه ومسكه من شعره جامد وقاله هتقول ولا اخليهم يعذبوك تاني
الراجل. لا لا خلاص والنبي هتكلم
ريان. تركه وقاله انطق مين اللي باعتك يلا
الراجل. اعا اللي بعتني اسلام باشا
ريان. والاقي فين اسلام زفت ده
الراجل. معرفش ي باشا
ريان. وحياه امك يلا لخليهم يعذبوك لو ما اتكلمتش
الراجل. خلاص هقول على كل حاجه
ريان. انطق ي روح امك

 

 

الراجل. قاعد في فله في الصحراوي ي باشا انا قولت علي كل حاجه ابوس رجلك سبني بقا
ريان. اسيبك ده بعين امك يلا
وقال للحراس الراجل ده هيشرف معانا انا عايزه يتظبط علشان اتعدا علي حاجه بتخص ريان باشا وسابهم وطلع
وراح المكتب وطلب رئيس الحراس وده اكتر شخص ريان بيثق فيه
واتفقوا أنه ياخد حراس ويروح ل اسلام وكل ده مع اتفاق بالشرطه علشان لو حصل حاجه
ريان. عارف رئيس المباحث واتكلم معاه وعرفه كل حاجه
واتفقوا وخلاص هيروحوا باسرع وقت علشان مش يهرب
ريان. خلص وطلع علشان ينام بس قال قبل ما ينام يروح يشوف نور
ريان. خبط بس لا رد قال ممكن تكون نامت
فتح الباب ودخل لقي الشاشه شغاله على كرتون و نور نايمه زي الاطفال وشعرها علي وشها
ريان. قرب من نور وشال شعرها من علي وشها وطبطب عليها وكأنها بنته وباسها علي شعرها و غطاها بالبطانيه وطفا النور وطلع وقفل الباب وراه وراح ينام
وفي الصباح نور صحيت لقت أنها متغطيه والشاشه مطفيه عرفت أن ريان اللي عمل كده قامت وجهزت نفسها لبست تيشرت عليه رسمه اطفال لونه ابيض وبنطلون لونه اسود ورفعت شعرها ديل حصان وحطت مكياج خفيف وراحت عند اوضه ريان خبطت ودخلت
لقت ريان نايم راحت فتحت الستائر

 

 

نور. قربت منه وهو نائم والضوء كان بيزعج ريان وهو نائم وقفت قدام الضوء وكانت بتبص عليه وكان شكله حلو وهو نائم وكانت شويه تخلي الضوء ياجي علي وشه وشويه تاني لا وده زعج ريان وخلا يصحا
ريان. امم وفتح عيونه لقي ملاك قدامه اقصد نور لأنها كانت طلعه حلو اوي وشبه الملاك
ريان. حط أيده علي عيونه وشالهم تاني يتأكد إذا كانت قدامه ولا بيحلم بيها لحد ما
نور. قربت من ريان وقرسته
ريان. اعا اي ده
نور. ولا شيء صباح النور
ريان. صباح الورد والجمال والحب
نور. امم شكلك رايق
ريان. ازاي اشوف الجمال ده ومش اكون رايق
نور. مش بتسيب فرصه الا وتتغزل بيه عرفه اني حلوه
ريان. حلوه بس ده انتي جننان
نور. بصوت عالي ريان قوم بقا وبعدين أنا جعانه
ريان. حاضر وبعدين مش نزلتي اكلتي ليه
نور. مش متعوده اكل لوحدي ي ريان
ريان. حاضر استني اجهز وننزل سوا وعندي موضوع عايز اكلمك فيه
نور. موضوع اي ي ريان اي عايز تطلقني ولا ايه

 

 

ريان. بصوت عالي نورر مش عايز اسمع الكلمه دي تاني فاهمه
نور. طيب انت مدايق لي ي ريان خليني بحب شخص وعايزه اعيش معاه وقبل ما تكمل
ريان. نوررر
نور. مالك ي ريان
ريان. انتي مالك ي نور وبعدين مش قولتي أنه مفيش حد في حياتك
نور. اه بس دلوقتي فيه
ريان. بصوت مخنوق ممكن اعرف مين ي نور
نور. هقولك بس روح اجهز الاول
ريان. سابها وراح يجهز وكان حاطت أيده علي قلبه وخائف لتكون حبت شخص تاني غيره جهز وراح قعد بهدوء عكس النار اللي جواه
ريان. انسه نور ممكن اعرف الشخص اللي انتي بتحبيه
نور. حاضر بس قولي الموضوع اللي كنت عايزني فيه الاول

 

ريان. قولي انتي الاول
نور. والله ابدا قول انت الاول
ريان. الموضوع هو أنه عرفت مين الشخص اللي بيضرب علينا نار وهاخد حراس وهروح قبل ما يهرب
نور. اول ما سمعت كده قلقت وقالت بصوت عالي انت هتروح فين انت مش هتروح في مكان ي ريان
ريان. لي وخائف لي كده متقلقيش انتي وعائلتك في امان خايفه لي بقا
نور. بصوت عالي خايفه عليك اه ي ريان خايفه عليك لانه الشخص اللي بحبه انت ي ريان ومش مستعده اخسرك فاهم ودموعها كانت نزله علي خدها وقالت بصوت عالي بحبك ي ريان بحبك
ريان. كان مصدوم علي مبسوط وفرحان ومش عارف أنه يعبر عن سعادته وكان خايف لتكون مش بتحبه هو
نور. جريت عليه وحضنته وقالت مش تسبني ي ريان ومش هتروح انا خايفه عليك ومستحيل اخسرك
ريان. انا مش مصدق انتي بجد بتحبيني ي نور
نور. وفي ابتسامه علي وشها اه ي ريان انت حبيبي
ريان. حضنها جامد وقالها وانا بحبك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تفاجات بزواجي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى