روايات

رواية عشقي أنت الفصل العاشر 10 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت الفصل العاشر 10 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت الجزء العاشر

رواية عشقي أنت البارت العاشر

عشقي أنت
عشقي أنت

رواية عشقي أنت الحلقة العاشرة

جلست نرمين تب*كي بشدة وجلس بجانبها محمود وقد رق قلبه لبكائها فسحبها الي أحضانه
وفجأة سمعو عمار: هي بقت كدا يزباله يو*** انا هربيكي بقا قاعدة ف حضنه وضر*بها بالقلم
ومسك محمود وضرب*وا بعض وفجأة نرمين صو*تت ف نظر اليها محمود وعمار بصدمه مما رأوا
فقد راوا نرمين قد فق*دت و*عيها جري اليها عمار وحاول إيفاق*تها وبمجرد م فاقت نرمين سحبها عمار ونزل جري لاسفل الجامعه وجري وراهم محمود وركب عمار سيارته وظل محمود يترجاه ان يسمعه ولكن دون فائدة وج*ري من امامه عمار وكان محمود يقف في منتصف الطريق وفجأة جائت سيارة سريعه واصط*دمت بمحمود وجريت سريعا بعيدا عنه عندما سمع عمار اصوات است*غاثة عاد بسرعه واخده الي المستشفي وكانت نرمين تب*كي بشدة وصلوا الي المستشفي
عماار بزعي*ق : ترولي بسررررررعه صحبي هيموو*ووووت
جاؤا الممرضين سريعا واخذوه الي غرفه العمليات
في منزل نرمين وعمار كانت الأم تبك*ي بشدة علي ما حدث لابنتها وابنها وزوجته حاولت كثير ان تتصل علي عمار او مريم او نرمين ولكن دون فائدة نعود الي المستشفي حيث يوجد محمود في غرفه العمليات وكانت نرمين تبك*ي بشدة فقام عمار ونظر الي اخته فكانت تعتقد انه سوف يقوم باحتضانها ولكنه خالف كل توقعاتها وص*فعها عدة مرات متتاليه الي ان فق*دت و*عيها وجروا عليهم الأمن والاطباء واخذوا نرمين الي غرفه لمحاولة ايفاقها والامن خرج عمار خارج الدور
شاهي : انا عايزاك تلملي شويه نسو*ان كدا البلط*جيه دول وتض*ربو حتت بنت بس من غير قت*ل تدوها ع*لقه تدخلها غبيو*به

 

 

 

مجهول : بس كدا انا عايز مبلغ كمان علي اللي اتفقنا عليه
شاهي : اي الطم*ع دا م احنا متفقين علي 50 الف
مجهول: لا يست الكل يتزودى الضعف يا اما اروح اقول لمحمود بيه وابقي قابليني لو رجعلك
شاهي : خلاص يز*فت هزودك
مجهول: احبك وانتي مط*يعه
في المستشفى بعد مرور 6 ساعات وقد جاءوا والدة عمار ووالدة محمود ونرمين كانت من*هارة وعمار يدعو لصاحبه
خرج الدكتور وهو علي وجهه علامات الح*زن والا*سف
الجميع : طمنا يا دكتور هو عامل اى
الدكتور : انا اسف بس الم*ريض كان عنده نز*يف ف ال*رئه وك*سر ف الجم*جمة لكن احنا حاولنا معاه بس للاسف الب*قاء لله
نرمين ب*نهيار : لااااااا محموووووود لااا
عمار امس*كها من شعرها : انتي السبب مش عايز اشوف وشك تاني عشانك صاحب عمري ما*ت امشي غو*وورى
مشيت نرمين
وتم إجراء إجراءات الد*فن وتم دف*ن دكتور محمود وسط ح*زن الجميع
وصل عمار وامه الي المنزل
عمار : يا ماما البيت ساكت لي كدا امال فين مريم انا مشوفتهاش خالص
الام بح*زن شديد : مريم مشيت ونرمين مشيت وكل دا بسبب مين بسببك انت لي كدا تض*يع مراتك واختك في يوم واحد م كنت تسمع لاختك او كنت اتكلمت مع مراتك بطريقه كويسه
عمار بح*زن : يا امي انا كنت مع*مي وكنت خا*يف لنرمين تروح مننا
الام : م الاتنين راحو قلبي وربي غض*بانين عليك لحد م تجيبهم لحد هنا ومراضيهم كمان غير كدا انا عمار ابني م*ات
عمار بص*دمه : لا يا امي بالله عليكي لا بالله عليكي انا مش ليا غيرك هقلب عليهم الدنيا وهجبهم
عند شاهي

 

 

شاهي بان*هيار : ما*ت ازاى
مجهول : العربيه اللي انتي كنتي بعتاها عشان نخ*بط اخو نرمين خبط*ته هو بالغلط وم*ات
مسكت شاهي الم*سدس وقامت بإطلاق رص*اصه جاءت في صدر*ه وعندما كانت تحاول الهروب قام هذا المجهول باطلاق رص*اصه اخري اليها جائت في منتصف راسها
انتهت قصه محمود وشاهي ولكن اي ذهبو نرمين ومريم وماذا سوف يفعل عمار

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عشقي أنت)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى