روايات

رواية تزوجني لينقذني الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم رحمة محمد

رواية تزوجني لينقذني الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم رحمة محمد

رواية تزوجني لينقذني الجزء الثاني البارت السادس

رواية تزوجني لينقذني الجزء الثاني الجزء السادس

رواية تزوجني لينقذني الجزء الثاني
رواية تزوجني لينقذني الجزء الثاني

رواية تزوجني لينقذني الجزء الثاني الحلقة السادسة

جميله وصبا كانو بيتكلمو مع بعض

وقاطع كلامهم صوت دوشه برا خرجو الإتنين بسرعه لقو مامت جميله بتقرب الاوضه وعلي وشها ابتسامه : يلا ي عروستنا المؤذون وصل

صبا بصت لجميله وجميله ابتسمت عشان تطمنها : يلا ي حبيبتي روحي وانا هغير هدومي واجي

ومشيت صبا مع مامت جميله وهي جواها شعور غريب مش فهمه عايزه اي وخايفه تظلم فريد معاها بعد ما عرفت انه بيحبها ولما وصلت للمؤذون لقت فريد باصص ليها ببتسامه عريضه كانت عيونه بتلمع من الفرحه

ورائد كان موجود واستغرب لما ملقاش جميله قرب من مامتها : فين جميله هي كويسه

مامت جميله ببتسامه : هتجهز وتيجي يبني متقلقش عليها

فريد سمعه قرب منه وهي بيضحك : هما دقيقتين وتيجي يعم قلقان من اي

رائد بصلها : شوف عروستك ياض وملكش دعوه

 

 

 

 

 

 

فريد ضحك ورجع بص لصبا الي كانت لسه بصاله غمز ليها وهي اتكسفت وبص في الأرض

فريد بضحك وفعلا كان باين عليه الفرحه : يلا ي شخنا اكتب الكتاب بسرعه بقا

صبا وهي بصه في الأرض غصب عنها ابتسمت وبدا المؤذون في كتابت الكتاب

رائد لما لقي جميله اتاخرت راح الاوضه الي كانو موجودين فيها في اول جوازهم لقي جميله واقفه قدام المرايه وبتحاول تقفل السوسته بتاعت الفستان ابتسم وقرب منها

رائد وهو بيمسك ايد جميله : طب ما تقوليلي اجي اساعدك

جميله بز”هق شبه الأطفال : بنادي علي ماما مش سمعاني

رائد ابتسم وقرب من رقبتها طبع بو”سه رقيقه وحضنها من ضهرها بحب : ومتناديش عليا انا لي

جميله ابتسمت : وكويس انك جيت دلوقتي يلا اقفلهالي عشان هنتاخر كدا

رائد قفلهالها وفجأه لف جميله ليه وشدت علي حضنها : اشكريني بقا

جميله ضحكت : رائد من وقته هنتاخر برا سبني بقا

رائد حرك راسه بالرفض : لا اشكريني الاول وانا اسيبك

جميله طبعت بو”سه علي خده : شكرا يسيدي سبني بقا

رائد شدها ليه اكتر وطبع بو”سه طويله علي شفا”يفها وسابها : العفو دي مساعده صغيره تحبي اساعدك في حاجه تانى

 

 

 

 

 

 

 

جميله ضحكت : لا شكرا خلصت يلا نطلع

رائد غمز : شكلك حلو اوي خليني هنا شويه

جميله شدته وهي بتضحك : يلا ي رائد ربنا يهديك ي حبيبي

وقاطع كلامهم صوت زغاريط برا كتير

جميله بحماس : يلا بسرررررعه

وخرجو الإتنين برا كان المؤذون خلص وخلاص صبا وفريد اتجوزو والكل كان فرحان جدا وبدأت صوت الاغاني يملا المكان

جميله كانت هتروح ترقص معاهم رائد شدها : انتي راحه فين

جميله ببتسامه : ارقص معاهم (ولسه هتروح تاني رائد شدها)

رائد بغي”ظ : اياكي تتحركتي خطوه كمان هخدك ونرجع القاهره دلوقتي حالاً ي جميله اقفي جنبي هنا

جميله بحز”ن أطفال : حاضر ي رائد هقف اهو ومش هرقص ابدا ما انا مش هفرح زيهم مش عايزه منك حاجه اصلا

رائد كتم ضحكته علي شكلها وحط ايدو علي كتفها : حبيبتي انتي حامل مينفعش ترقصي وبعدين انتي عارفه اني بحبك وبغير عليكي وانتي حلوه وجميله وقمر كدا وانتي شايفه الناس كتير ازاى اسيبك ترقصي قدامهم ازاي بس

جميله ربعت ايديها بحز”ن : ورقص فين انا بقا دلوقتي

رائد همس جنب ودنها : ممكن تبقي ترقصي بس ترقصيلي انا

 

 

 

 

 

 

جميله شهقت وبصتله بكسوف وهو غمز ليها وضحك

وقاطع كلامهم رنت تليفون رائد الي بعد عن الدوشه عشان يعرف يرد

وجميله وقفت تسقف وهي مبسوطه وقرب منها مامت جميله : فين رائد ي حبيبتي

جميله : راح يرد علي التليفون وجاي ي ماما

مامت جميله حضنها بحنان وحب : الف مبروك ي قلب ماما ربنا يسعدك ويكمل حاملك ع خير وتجيبي بنت جميله شبهك كدا

جميله بصت لرائد الي كان واقف بعيد بحب : او ولد شبه كدا(وبصت لمامتها) انا مبسوطه اوي ي ماما عشان رائد معايا وجنبي

مامت جميله ببتسامه : ربنا يخليكو لبعض ي حبيبتي ويسعدك

جميله كانت بصله لرائد ببتسامه وتلاشت لما لقتو بيقرب عليها وباين عليه القلق والخو”ف ووووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجني لينقذبي الجزء الثاني

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى