رواية تزوجت من اغتصبني الفصل التاسع 9 بقلم جنة الورد
رواية تزوجت من اغتصبني الجزء التاسع
رواية تزوجت من اغتصبني البارت التاسع
رواية تزوجت من اغتصبني الحلقة التاسعة
مع أول شعاع شمس جديد دخل غرفة أسيل
فتحت عينها بتثاقل
ثم حاولت النهوض من على الفراش أسندت يدها على المنضدة
التى كانت توضع بجانب الفراش
و كانت تتألم بشدة سوأ ألم جسدى أو نفسى
دلفت إلى الحمام و فتحت الدوش
كانت تقف تحت الدوش و تبكى على حظها
……
فى الطابق الأول
كان يجلس أسد فى غرفة مكتبه يعمل
فا وجد الباب يطرق
أسد : ادخل
دخلت سما
سما : م.. ممكن.. اتكلم… معاك يا أبيه
أسد : تعالى
سما : ا.. انا… انا.. عايزة… اطلب….. منك… طلب
أسد : قولى عايزة ايه
سما :…….
أسد بعصبية و صياح : ما تنطقى
خبط أسد بيده على المكتب
سما :…. حاضر.. حاضر…. كنت عايزة…. اروح… رحلة مع صحابى
أسد : رحلة
سما :اه
نهض أسد من على الكرسى و اقترب من سما
سما : لو… لو مش موافق… خ.. خالص.. بس.. بس ما تزعلش
أسد : لو جبتى السيرة ديه تانى… هاكون فى نفس اليوم مجوزك.
سما : لالا.. خلاص.. خلاص و النبى
أسد : طب غورى على أوضتك يالااا
و فى لحظة ذهبت سما من امام أسد
دخلت كوثر
كوثر : بتزعق ليه بس
أسد : مفيش… حاجة… الفطار جهز
كوثر : اه على السفرة
أسد : طيب خلى حد من الخدمين يطلعو على أوضتى
كوثر : ليه
أسد : انتى ناسية اللى فوق.. احنا مش هنأكله و لا ايه
كوثر : أن شالله ما كلت
أسد : إزاى يعنى
كوثر :واد انت… انت بتحبها
أسد :هههههههههه… احب…. هو انتى تعرفى عنى أن انا احب
كوثر : اومال هى هماك فى ايه
أسد : ولا همانى ولا حاجة… انا خايف بس تموت يحسبوها علينا بنى ادمة…و هى كلبة و لا تسوى
كوثر : ماشى يا ابن بطنى هصدقك
أسد : انا طالع
خرج أسد من غرفة المكتب
أسد : فتحية…. فتحية
فتحية : نعم… نعم يا أسد باشا
أسد : حضرتى الصينية اللى قولتلك عليها
فتحية : اه… اهيه سيادتك
أعطت فتحية الصينية إلى أسد
فتحية : اى أوامر تانية
أسد : لا روحى
صعد أسد إلى الغرفة
فتح الباب و فى نفس اللحظة كانت أسيل خارجة من المرحاض
و كانت ترتدى التيشيرت الخاص به
فا هو كان فضفاض عليها و كان منظرها مثل الأطفال
عندما نظر لها اسد ظل يقهق
أسد : ايه اللى انتى لابسه ده
أسيل : هو انا لاقيت لبس و قولت لأ
أسد : ما الدولاب عندك مليان اهوه
أسيل : ده كله مليان لبس عريان… و انا مليش فى الحاجات ديه
أسد : لا… ما انتى لازم من انهاردة لازم يكون ليكى فى العريان اومال هتبسطينى إزاى
أسيل : هو انت بتنبسط… لما تشوف واحدة لبسة لبس عريان
أسد : اه طبعا.. و يالااااا… . علشان ناكل
أسيل : مش جعانة
أسد : يالااااا…بدل ما تندمى
أسيل : قولت… مش عايزة
أسد : براحتك… هاكل انا
دلف أسد إلى البلكونة و وضع الصينية على المنضدة و بدأ فى الاكل
كانت أسيل تنظر له فا هى تموت جوعا
أسد : تعالى.. كلى بدل ما انتى عاملة تبصيلى
أسيل : قولت مش عايزة
طرق باب الغرفة
أسد : ااايه
فتحية : محمد أبو الدهب… تحت مستنى حضرتك
انتفض أسد من مكانه
و أسرع إلى الباب
أسد : قولتى مين
فتحية : محمد أبو الدهب
أسد : طب أمشى و انا جاى
أسد : انا نازل
أسيل بصوت منخفض : احسن… غور
أسد : بتقولى حاجة
أسيل : لالا…و لا حاجة
…….
هبط أسد إلى الطابق الأول
فا كان ينتظره محمد فى غرفة الضيوف
أسد : اهلا…. اعملى اتنين قهوة يا فتحية.. مظبوط
محمد : لا.. ملوش لزوم.. انا جاى اقولك…..الف مبروك
أسد : الله يبارك فيك عقبالك
محمد : لا… انا كدا مبسوط
أسد : خلاص يا سيدى براحتك… بس مش عارف ليه أن فى سبب تانى ورا… وجودك هنا
محمد : اه الصراحة
أسد : و ايه هو
محمد : جاى اقولك اتنزل احسن
أسد بعصبية : نعععععم
محمد : لازم تعمل كده من غير شوشارة.. علشان لو حد عرف اللى حصل هتكون.. مصيبة و سمعتك هتبقى فى الطين
أسد : و ايه اللى حصل
محمد : اصلى سمعت ان انت اغتصبت بنت و بيقولو أن البنت ديه تبقى المدام
نهض أسد من على الكرسى بعصبية
أسد : اخرررررس يا حيوان.. اطلع برا بيتى
محمد : لالالا…. أهدا كدا ده انت لسه عريس
أسد : اطلع برا
محمد : ما انا طالع… ما تقلقش…. سلام يا سيادة النايب
………..
بعد مرور وقت
……..
صعد أسد ال ظى الغرفة فا وجد أسيل تجلس و تأكل
أسد : طب ما تقولى انك عايزة تاكلى لوحدك
سعلت أسيل
أسد : أهدى أهدى.. خلاص.. كلى
………
فى إحدى منازل القرية
كان يجلس رجل فى الخمسينيات على كرسى
الرجل : انا عايزه… يجى راكع على رجله.. و يتأسفلى على اللى عمله فيا من عشر سنين فااااهم
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت من اغتصبني)