رواية تزوجت عدو حبيبي الفصل التاسع 9 بقلم ساندي أحمد
رواية تزوجت عدو حبيبي البارت التاسع
رواية تزوجت عدو حبيبي الجزء التاسع
رواية تزوجت عدو حبيبي الحلقة التاسعة
ميرنا : مش وقتك تفصل خالص اوففف اعمل ايه دلوقتي انا وفجاء لقيت فون محطوط ع تربيزه لفت يمين ويسار ثم أخذته وفتحته وحطط الرقم وكملت مع الدكتوره ولكن اخر م خلصت بتلف بتلقا فهد
ميرنا: هاااا😯
فهد:ايه دا
قمر: متخلصي البنت مستنيا تحت
جميله: يعني مكملش لبس خلاص اهوو قربت اخلص
قمر: طب انا اروح ل ميرنا لحد ما تجهزي يختي مشيت
فهد: مردتيش عليا ايه دا
ميرنا بتوتر: اص..اصل انا ..انا كنت بك..بكلم ….بمقطع صوت فهد
فهد سحب منها الفون : انا مالي بتكلمي مين ايه اللي يخليكي تمسكي الفون بتاعي
ميرنا ف نفسها:باين مسمعش كلمنا انا والدكتوره
فهد:متردي عليا بتروحي مني فين
ميرنا: من…من اهووو قدامك
وانا اسفه مكنتش عامله موبايلك اصل انا موبايلي فصل شحن وكنت محتاجه ان اتكلم ضروري
فهد: طب وفتحتي فوني ازاي وهو معموله باسوورد
ميرنا بتسرع: ي شيخ اتلهي هو دا رمز اصلا عشان تحطه قال حططلي 12345 وفاكر نفسك عامل حمايه ليه
فهد:احممم انتي مالك اعمل اللي ….
قمر: في ايه ي كبير اهدئ كدا
فهد: ليه شايفاني مجنون
ميرنا بصوت واطي: والله المجنون اعقل منك
فهد قرب منها اوي:سمعيني كدا كنتي بتقولي ايه
ميرنا برعب من قربه وصوت واطي: مايه
فهد:نععم
ميرنا ع نفس الوضع: عايزه اشرب مايه
قمر سحبت ميرنا من قدامه وقعدتها ع الكرسي
قمر:حرام عليك ي فهد بتعمل فيها كدا ليه دا حتي طيبه
فهد بصوت حاد: الطيب ف الزمن دا هو اللي يتخاف منه وخديها نصيحه مني بلاش تثقي ف حد زياده عن ألزوم لمجرد انه طيب ثم مشي
ميرنا كانت خايفه ليكون عرف حاجه عنها هي ومازن
جاءت جميله من فوق
جميله: مالكم مسهمين كدا ليه
قمر:هااا لا لا مفيش حاجه يالا بينا
ميرنا : يالا مشو البنات وف طريقهم ع المشفي
فهد: ايه ي فهد مالك انت شاغل بالك بيها ليه ركز ف شغلك يقطعه صوت رنين الموبايل
فهد:رقم مين الغريب دا ثم يفتحه ويضعه علي اذنه👂🏻وقبل ان يرد تكلمت هي
ف جهه اخري : معلش ي ميرنا مش هينفع اعمل عمليه الإجهاض دلوقتي ممكن يوم تاني تجيلي اصل حصل ظروف كدا ومضره ان اسيب المشفي دلوقتي
فهد قفل الفون وكان ف قمت الذهول والصدمه والاستغراب فهد: ميرنا حامل
وبعد شويه البنات وصلو المشفي
ميرنا سألت ع الدكتوره فرح
الممرضه: الدكتوره فرح من شويه مشت
ميرنا باستغراب: مشيت مشيت ازاي وانا متفقه معاها
الممرضة:…
ميرنا باستغراب: مشيت مشيت ازاي وانا متفقه معاها
الممرضه: حضرتك هي قالتلي انه جوزها تعب فجاء ف اضرت انها تمشي
ميرنا :خلاص ماشي شكراً
ثم اتجهت للبنات:انا اسفه ي بنات بجد
قمر:لا عادي وانتي ايه ذنبك
ميرنا: صح افتكرت هي اخت الدكتوره فرح بتشتغل برده دكتوره ونفس اختها بس طماعه حبتين
جميله: مش مهم هي فين
ميرنا :طب تعالي نتفق معاه
فهد: انا عايز كل المعلومات عنها
ياسين: حاضر بس ف حاجه ي فهد عايز اقولك عليها
فهد:عايز ايه
#يتبع..بقلم سےہام عبده
ياسين: بصراحه احمم انا ..انا
فهد: متخلص ي ياسين بتهته ليه
ياسين: بص بصراحه انا عايز اتجوز جميله
فهد:جميله اختي انا
ياسين: ايوه وقبل م تقولي انك غلطان عشان استئمنتني علي اهل بيتك وخونت الامانه انا والله عمري م بصتلها بصه مش كويسه وعشان كدا انا عايز اتجوزها
فهد: بص ي ياسين انت من ايام المدرسه واحنا صحاب وعشان منبعدش عن بعض شغلتك معايا بص انا مش هوافق قبل م اشوف رأي جميله الاول واتمني اي قرار تاخده جميله م يأثرش علي صدقتنا تمام
ياسين: تمام ي صاحبي
وبعد بضع ساعات كتيير
قمر:نقدر نقولك حمدلله ع السلامه
جميله بتعب:الله يسلم ي قمر
ميرنا:حمد لله ع السلامه
جميله:الله يسلمك انا متشكره اوي علي وقفتك جنبي شكراً
ميرنا: العفو وخلاص انتو بقيتو اخواتي ومفيش شكر م بين الاخوات صح
قمر:صح ي معلمه بس انا مدايقه من بنت الجزمه الدكتوره اللي خدت الفلوس دا طلعت طماعه اوي
ميرنا: انا مش قولتلك
جميله:طب هو انا هطلع امتي من المخروبه دي
ميرنا:ساعه كمان عشان تكوني فوقتي من البنج
ف القصر
سميه: بقولك ايه ي ماما
سعاد:قولي ي حبيبتي خير
سميه:خير ان شاء الله انا بقول يعني لحد امتي فهد هيفضل كدا قافل قلبه ومش راضي يتجوز وعمره لحد دلوقتي 30 سنه
سعاد:والله انا غلبت معاه الواد دا
سميه: معندكيش عروسه ليه الواد دا
سعاد:والله ي بنتي انا عندي وشايفها مناسبه ليه من اول يوم شفتها
سميه: مين دي ي ست الكل
سعاد: ميرنا
سميه: بس دي مش من مستوانا
سعاد: من امتي احنا بندور ع المستوي ي سميه
سميه: انا اسفه ي ماما بس…
سعاد: مبسش انا هكلم فهد وان شاء الله يوافق
سميه:ي رب
جاء يوسف
يوسف:طنط هي قمر وجميله فين
سميه….
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت عدو حبيبي)