روايات

رواية تزوجت طفلة الفصل السابع 7 بقلم لوجين ياسر

رواية تزوجت طفلة الفصل السابع 7 بقلم لوجين ياسر

رواية تزوجت طفلة الجزء السابع

رواية تزوجت طفلة البارت السابع

رواية تزوجت طفلة
رواية تزوجت طفلة

رواية تزوجت طفلة الحلقة السابعة

الدكتور وهو عينه في الأرض:البقاء لله ياستاذ عمر!!
عمر بصدمه:أن… انت بتقول ايه و كمل بغضب انت مجنون
مراد بصدمه هو الاخر:لا لا أنا اكيد بتهزر
الدكتور بخبث و عينه في الأرض:لا البقاء لله احنا عملنا الي علينا
و سبهم ومشي
عمر وهو باصص لمراد بصدمه بعديها دموعه نزلت كتير اوي:لل… ليه كدا ليههههههه أنا مش هقدر اعيش من غيرها يا مراد أنا أما صدقت أنها رضت تخليني اقرب منها بعد الي عملته معاها ليهه كدا
مراد بدموع وهو بيهديه:قول الحمدلله يا عمر معلش متزعلش هي اكيد في الجنه دلوقتي
عمر بعياط و ضعف:ليه كدا حراممم ليه كل اما أحب حد اخسره حتى اهلي خسرتهم ليهههه كدا
مراد بتهديه وخوف عليه:أهدى يعمر والنبي كدا غلط عليك
عمر بصوت عالي و دموع:متقوليش أهدى و مسح دموعو و قال أنا لازم اموت انا خطر على اي حد بحبه
مراد و وهو بيشده بغضب:انت مجنون ازاي بتقول كدا حرام عليك

 

 

عمر وهو دايخ:متقول…….وهوب وقع
مراد بخوف وهو بيجري عليه:عمر عمر فوق دكتور بسرعه
الدكاتره اتلمو عليه
دكتوره:سيبه سيبه شلوه بسرعه
بعد ساعتين
الدكتوره وهي بتقلع الماسك:هو في حاله انهيار عصبي بسبب موت مراته البقاء لله وحاول تبعده عن أي ضغوطات
لوجين وهي بتجري عليه بدموع:ميرا ميرا يا مراد مالها
مراد بدموع محبوسه و ضعف: ميرا ميرا ماتت
لوجين وهي بتعيط:لا لا لا ميرا لا اااه يارب لا
مراد وهو بيطبطب عليها:معلش
لوجين وهي بتبعد أيده بدموع:متلمسنيش تاني و عمر عمر فين
مراد بدموع:جاله انهيار عصبي
لوجين وهي بتعيط جامد:يارب طب فين الجث**مان
مراد:في المشرحه
لوجين وهي بتمسح دموعها بضعف:ههروح اشوفها
مراد و ده بيمسك أيدها بعديها شالها بسرعه: الدكتور قال مينفعش
لوجين باستغراب و دموع عل خدها:ازاي يعني مينفعش
مراد:مش عارف
لوجين وهي بتبص ليه:فين الدكتور ده
مراد:**********
___________________________________
في مكان مجهول
حازم وهو بيفوق ميرا بخوف:ميرا ميرا فوقي
ميرا وهي تعبانه بسبب الجرح:ااااه. أنا فين و فين عمر
حازم بغضب:مش هتروحي عنده تاني هو معرفش يحميكي وانتي معايا متخافيش مش هاذيكي أنا آسف اوي على كل حاجه عملتها معاكي وحشه
ميرا وهي بتحط ايديها على بطنها بتعب:عايزه لوجين أنا حامل و مش عارفه اعمل اي و اكيد عمر في حاجه وحشه اي دلوقتي
حازم بغضب:ملكيش دعوه بعمر تاني ده كان ماضي و ابنك أنا هربيه احنا عندنا طياره كمان شويه
ميرا بخوف:هنروح فين
حازم:متخافيش يا قلبي أنا مش هاذيكي و هنروح اكتر مكان نفسك تروحيه
ميرا بفرح:هنروح تركيا
حازم بفرح: ايوه بس عندي شرط
ميرا :ايه هو
حازم:مش هتجيبي سيره عمر خالص
ميرا بحزن:ماشي بس مين هي…

 

 

حازم:متخافيش أنا هربيه
ميرا بستسلام: ماشي
___________________________________
عند مراد
لوجين:فين الدكتور ده
مراد:اهه يدكتور
الدكتور وهو بيلف ليه بتوتر:ننعم
مراد باستغراب:كلم الدكتوره لوجين
لوجين وهي بتبص للدكتور:ليه ممنوع نشوف الجث**مان دلوقتي
الدكتور بتوتر:عع… عشان بيشرحو الجثه
لوجين:تمام
___________________________________
بعد خمس شهور في تركيا
حازم وهو بيفتح الباب:ميرا يا ميرا
ميرا وهي نازله على السلم بتعب:نعم
حازم وهو بيبص لبطنها بضحك:ايه اكرومبها
ميرا بغضب:بس ياض أنا شم كرومبا
حازم:خلاص يستي ولا تزعلي نفسك فاضلك اد اي و تولدي
ميرا بتعب:حوالي شهرين او تلاته
حازم:تمام وانا هجيب البامبرز و الهدوم
ميرا بفرح:ايوا صح فكرتني أنا روحت للدكتوره النهارده و قالت لي اني حامل في بنتين
حازم بفرح:مبروووك يا قمري مبروووك
ميرا بابتسامة:الله يبارك فيك و كملت بحماس هنزل اشتري ليهم من LC Waikiki
حازم بابتسامة:ماشي الي انتي عايزاه تعالي بقى ناكل في مطعم
ميرا:اشطا هطلع البس

 

 

في اوضه ميرا
ميرا وهي بتنقي هدوم بحماس بعديها لقت الفستان الي عمر جابه ليها هديه
ميرا بدموع:وحشتني اوي يا عمر كان نفسي تبقى معايا
حازم وهو معدي من على اوضه ميرا و سمعها
ميرا بدموع:يارب يبقى كويس وحشني اوي
حازم وهو بيفتح الباب بغضب:***********

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى