رواية تزوجت طفلة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم دعاء تهامي
رواية تزوجت طفلة البارت الثاني والعشرون
رواية تزوجت طفلة الجزء الثاني والعشرون
رواية تزوجت طفلة الحلقة الثانية والعشرون
زين
زين: قلب زين
قمر: تفتكر انا لو نطيت من البرانده هطير ولا هتكسر
زين: سؤالك اهبل زيك هتتكسري طبعا
قمر: 😳ننا هبلة ليلتك مش فايتة
زين: اه فهمت هرمونات عايزه تتخانقي
قمر: يعني انا اللي عايزه اتخانق مش انت لا وكمان بتقول عليا هبلة
زين: حبيب كان في حاجه كنت جايبها ليكي افتحي الدولاب هتلاقي البوكس في وشك
قمر: هشوف وارجع نكمل كلامنا
راحت نحيت الدولاب طلعت بوكس كبير فتحتوا وانبهرت باللي كان موجود فيه كان موجود فيه فستان احمر طويل مفتوح من عند الركبة وضهروا عر*يان من ورا بحملات رفيعة
قمر: وده هلبسوا عادي واخرج بيه
زين: 😒تعملي بيه يا يختي انا جبتهولك عشان تلبسيه هنا اياكي تخرجي بيه هك. سر رقبتك
قمر: براحه بس اتحولت ليه كده كنت بهزر مش استايلي
زين: شوفي جبت اي كمان
قمر: فين هو لسه في حاجه تاني
قلبت في البوكس تاني طلعت كزازة برفان حريمة وساعة
زين: روحي اجهزي يالا
قمر: هلبسوا دلوقتي
زين: ايوه يالا بسرعة عايزه اشوفوا عليكي
قمر: ثواني مش هتاخر
دخلت تغير في الحمام وزين غير شكل الاوضة شموع وورد في كل حتة واكل على التربيزة طلعت قمر اتفاجئت بشكل الاوضة وفرحة اوي
قمر: لحقت تعمل كل ده
زين قرب منها وسرح في شكلها الفستان كان جميل اوي عليها وكانت لافه شعرها عشوائي اتوترت من قربوا ليها وهو رفع ايدوا ورجعلها شعرها لورا
قمر: زين تعال ناكل يالا
زين: تعالي بدل ما الاكل يبرد
بدوا ياكلوا وزين عيونوا على قمر وبياكلها
قمر: بس شبعت الحمدلله
زين: اي رايك نرقص
قمر: استنه اشغل انا اغنية بحبها اوي
زين: اغنية اي
قمر: ثواني بس شغلت الاغنية وابتدت تغني معها مسك ايدها وابتدوا يرقصوا
(خليني في حضنك ي حبيبي ده في حضنك بهدا وبرتاح انا كل مشاعري معاك راحوا وكمان قلبي لقلبك راح وانا بضحك وافرح من قلبي غير وانا جمبي انا كانوا عنيك لو تبعد عني ولو ثانية بتجنن يحبيبي عليك وبتحلي الدنيا في عيني وانا جمبك فمتبعدنيش حبك بقا عندي يخليني اتمسك بالدنيا واعيش وفي قربك بيروح خوفي وده وعد وملزم انا بيه مهما تكون يحبيبي ظروفي قلبك عمري ما هاجي عليه……)
مد ايدوا فك شعرها وبيقبلها في اماكن متفرقة في وشها التهم شفا*يفها وهيا اتجاوبت معله وراحوا لعالمهم الخاص
بعد مرور سنين عدت بفرحها ومرها وزين اثبت لقمر انو بيحبها كان جمبها ف كل خطوة وكل موقف وساعدها توصل لحلمها وبقت دكتورة معروفة كانوا اهلوا رافضين انهم يسيبوهم ويعيشوا بعيد عنهم تاني بس هو اقنعهم وانتقل هو وقمر القاهرة
وبقا معاهم ثمرة حبهم كيان عمرهم سنتين
قمر: 😳اي اللي انتوا عاملينوا ده
زين: مش انا والله
كان المطبخ مبهدل بصوص الشوكلاته في كل حته وكيان هدومها ووشها صوص شكولاته
قمر: اععععع منكم انتوا الاتنين هتجننوني
زين: قولتلك اجبلك شغالة انتي مردتيش
قمر: مش هدخل حد بيتي
زين: براحتك
كيان بتبص لمامتها وتضحك
قمر:اضحكي اضحكي ما انا اللي هنضف
زين: لا يحبيبي انهارده الجمعة اجازة عندي هنضف معاكي
ابدتوا
ينضفوا هما الاتنين مع بعض وبيضحكوا في جوا اسري سعيد وكيان كانت بتحاول تعمل زيهم مسكت الفوطة وكانت بتمسح
قمر: شوف ي زين بتعمل ايه
زين: هههه بتساعد
قمر: لمضة اوي
زين: زيك ي حبيبي
قمر: 😂😂بقا انا لمضة
زين: اجمل لمضة كمان
قمر: بتحب مين فينا اكتر انا ولا هيا
زين: بحبها هيا عشان منك
قمر: وانا كمان بحبك
زين: هتفضلي طفلتي الاولة طول عمرك
قمر: ربنا يخليكي ليا
زين: ويخليكي ليا ي اغلي ما ليا 🤗❤
#تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت طفلة)