رواية تزوجت طفلة الفصل الثامن 8 بقلم لوجين ياسر
رواية تزوجت طفلة الجزء الثامن
رواية تزوجت طفلة البارت الثامن
رواية تزوجت طفلة الحلقة الثامنة
حازم وهو بيفتح الباب بغضب:انتي مش وعدتيني انك مش هتجيبي سيرته تاني
ميرا بدموع:اسفه والله غصب عني
حازم بحنان:خلاص امسحي دموعك و اكمل بمشاكسه يلا يا ماما نجيب الهدوم
ميرا بضحك:تخيل انا ابقى ماما
حازم بحنان و فرح:هتبقي احلى ماما و قام وقف وقال بفرح وانا هبقى خالو يصلات العيد
ميرا بضحك:ربنا يخليك لينا
حازم بحنان:يلا يا قلبي عشان نجيب الحاجه
ميرا:يلا
_________صلو على شفيع الامه🦋________
في مصر
عمر وهو وشه شاحب و ماسك صوره لميرا:وحشتيني اوي يا ميرا ربنا يرحمك أنا مش عارف هكمل حياتي ازاي من غيرك
مراد وهو بيخبط على الباب:عمر افتح
عمر بصوت مبحوح:عايز ايه يا مراد
مراد بهدوء:افتح بس
عمر فتح الباب:نعم
مراد بصدمه من شكله:احيهههه انت شكلك عامل كدا ليه يا بني
عمر بهدوء:جي ليه
مراد :جي اخرجك شويه
عمر:شكرا مش عايز
مراد بعصبيه:انت متخلف هتموت نفسك كدا حرام عليك كفايه كده هي خلاص ماتت
عمر بدموع:بقالها خمس شهور ميته وانا مش عارف اتخطى موتها تعبت يا مراد
مراد بحنان:خلاص معلش تعالي نفك شويه
عمر:لا شكرا
مراد:معلش يا عمر عشاني
عمر بهدوء:تمام
___________________________________
عند ميرا
ميرا :الله بص يحازم السلوبت ده
حازم:جميل اوي بس هنشيله فين يحببتي أنا شايل كياس كتير ولا انتي هتحطيهم على كرشك ده
ميرا بغيظ:طب والله لجيبه و بعدين يا حبيبي ده مش كرش دول عيال اختك يا بارد
حازم وهو بيطلع لسانه: في الاول و في الاخر كرش
ميرا اخدت السلوبت وراحت تحاسب
__________________________________
بعد شهرين
عمر حاله بقت كويسه شويه ورجع الشغل
مراد بفرح:مش هتباركلي
عمر بنفاذ صبر:دي خامس مره اباركلك النهارده و على حاجه أنا مش عرفها
مراد بفرحه:هتچوز هتچوز هيهي يصلات العيد لولولولولولولي
عمر بصدمه:احيه يبني أهدى و بعدين مين الي امها داعيه عليها
مراد:لا سوري كدا امها دعيالها(ايوا ثح أنا اكيد امي دعيالي🥺❤️)هتجوز لوجين
عمر وهو في نفس الصدمه:الدكتوره
مراد:اه
عمر بفرحه:مبرووووووووك يصحبي هي اساسا قمر كدا (حبيبي يا عمور عليطلاق لتقابل البت ميرا قريب😂)
مراد بغيط و دراما:مراتي المستقبلية بتتعاكس صحيح الخيانه مش بتيجي غير من اقرب الناس ليك ااااه قلبي
عمر بتسقيف و صفر: ايوا ياض بقيت ممثل و غمزله عشان الدكتوره
مراد بغيط:ااه يخويا عشان دكتوره قلبي
عمر بمقلسه:عيل ممحون
______________&&_______&&________
عند ميرا
ميرا وهي بتاكل موز:ولا احازم
حازم وهو رايح ليها و بص لها بقرف:اتكلمي لما تبلعي يا معفنه عايزه ايه يا كرومبو
ميرا بغيظ:هتلي موزه من هناك
حازم بصدمه:يبت أنا قاعد مع قرد دا انتي اكلتي كل الموز الي في البلد
ميرا بغيظ:بصصلي في اللقمه
حازم:هروح اجيب حاجه وجي
بعد 10 دقايق
ميرا بصويت: اعاااااااااااااا الحقنيييييي يا حااااااازم بولد
حازم بلا مبالاه:دي عاشر مره تولدي النهارده
ميرا بصويت: اعاااااااااااااا بولد والله اعاااااااااااااا يولاد الجزمهههههههههههه
حازم بصويت:يلهواااااااااي اعمل ايه دلوقتي يلهوااااااااي
ميرا بدموع و صويت:همووووووووت اعااااااا و ديني المستشفى يا غبييييي
حازم بتفكير:ايوا صح ايه الغباء ده يلهوااي البت هتموت وجري وداها المستشفى
في المستشفى
حازم بقلق: هما اتاخروا ليه بقالهم خمس ساعات
و هب هب سمع صوت نونو
حازم بفرح:الله
الممرضه وهي طالعه بيهم و كلمت حازم انجليزي:انظر ولد و بنت جمال جدا
حازم بفرح و بالانجليزيه:حسنا شكرا لكن أين ميرا اقصد والدتهم
الممرضه:سوف ينقلوها غرفه عديه بعد قليل
حازم وهو بيبوس الولد و البنت:حسنا شكرا لك
الممرضه:عفوا
بعد تلت ساعة
حازم بفرح: مبرووووووووك يا قلبي بصي بنت و ولد زي القمر
ميرا باستغراب و تعب:الدكتور بتاعي قال اني حامل في بنتين
حازم:عادي
ميرا بابتسامة و تعب:هات اشيلهم
حازم خدي البنت
ميرا بضحك :هات يعم
ميرا وهي بتبوسها أذنت في ودانهم
حازم:ايوه
و هوب هوب ميرا لقت الممرضه دخلت تجري عليهم
الممرضه بانجليزي:*********
ميرا بصدمه:*********
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت طفلة)