رواية تزوجت طفلة الفصل الثالث 3 بقلم لوجين ياسر
رواية تزوجت طفلة الجزء الثالث
رواية تزوجت طفلة البارت الثالث
رواية تزوجت طفلة الحلقة الثالثة
ميرا بصدمه:مش انا والله العظيم مش انا
و وقع اغم عليها
مراد بلوم: حرام عليك بقى انت بتقول كدا لطفله دي عندها 16 سنه كفايه بقى
مراد حط ميرا عل السرير و بص لعمر نظره لوم وعتاب وعمر بصله ببرود
مراد فتح باب الاوضه لقى سوزي كانت بتتسنط
مراد بصلها باحتقار و قالها بهمس: والله على الي انتي عملتيه في ميرا ده
سوزي بصت له بخوف: أن..انا معملتش حاجه هي الي ضربتني
سوزي راحت حضنت عمر من ضهره
سوزي:انا بحبك اوي يا عمر بس انت اتجوزت عليا لي انا ناقصني حاجه و جايب بنت بتضربني
عمر بضيق:سوزي لو سمحتي انا م فايق دلوقتي
سوزي بضيق: انا بقالك فتره بتبعد عني ليه
عمر ببرود:انا حر
سوزي سبته و مشت
عمر بص على ميرا بحنان و لسه بيقرب منها فاق لنفسه
عمر لنفسه: انا بعمل اي دي حته عيله رخيصه
و سبها ومشي
بعد حوالي ساعه ميرا فاقت و بصت حوليها
بعديها لقت على هدومها دم مطرح ما عمر ضربها
ميرا:اوففف هروح اخد شاور بس فين الحمام اه اهه
بعد دخول ميرا الحمام بخمس دقايق عمر جه دور عليها في كل الاوضه وخاف لتكون هربت بعديها سمع صوت الدش ارتاح نسبياً
ميرا بعد اما خلصت:اففففففف نسيت اجيب هدوم
خرجت و هي لفه فوطه حوالين جسمها بس الحمد لله عمر كان نايم
ميرا بخوف:بسم الله الرحمن الرحيم ده جيه متى ده
بعدين اتسحبت و دخلت اوضه اللبس و ملقتش هدوم بنات
ميرا باستغراب:امال الحربايه دي هدومها فين
عمر من وراها: الحربايه دي تبقى مراتي على فكره
ميرا بفجع: اعااااااااااااااا انت جيت متى انصرف انصرف
عمر مقدرش يمسك نفسه و مات من الضحك: يخربيتك
ميرا وهي مسكه الفوطه جامد:احم انا استحميت بس مش لقيه هدوم
عمر اداها قميص قديم بتاعه: خدي البسي ده
ميرا بإحراج: احم انا عايزه هدوم تانيه
عمر فهم: امم تمم قدي نفسك ب ده النهارده و بكره هننزل نشتري هدوم ليكي
ميرا : احم عايزه البس
عمر رفع حاجبه:متلبسي وانا مسكك
ميرا بغيظ:ما انت موجود
عمر:امم لا يحلوه انا ليا حقوقي
ميرا بخوف و دموع:لا لا والنبي انا م جاهزه لاي حاجه
عمر بهمس ليها: متخافيش انا منستش الفيديوهات و هعرف اربيكي كويس اوي
ميرا بخوف و حزن: مش انا والله صدقني
عمر سابها ومشي
يعد اما ميرا لبست طلعت لقت عمر قاعد على الاب توب
ميرا: هو هو انا هنام فين
عمر منغير اما يبص لها: على الأرض
ميرا من خوفها متكلمتش و اخدت غطا ومخده لقت عمر اخدهم منها
عمر: هتنامي على البلاط
ميرا بحزن: ماشي ونامت
عمر بص ليها ونام هو كمان
في الصبح
#بقلمي_الكاتبه_الصغيره_لوجين_ياسر
عمر صحي قبل ميرا وراح يصحيها
عمر بعد يخبط عل وشها لقاها سخنه اوي و مش بتفوق عمر لبسها عبايه كانت بتاعت سوزي و طلع يجري على المستشفى سوزي شفته
سوزي: اي دا انت رايح فين يعمر
عمر: هوديها المستشفى مغم عليها وسخنه اوي
سوزي بخبث : مستشفى ايه
عمر: مستشفى***********
سوزي: تمم
عمر مشي و سوزي طلعت وراه بسرعه ب عربيه بتاعتها
عمر دخل ميرا اوضه الكشف
بعد 30 ساعه
الدكتوره طلعت و قالت بتوتر: مبروك يا استاذ عمر المدام حامل
عمر بصدمه:ايهههههه
لقى سوزي جت من وراه و قالت له ها يعمر هي عامله اي
عمر بص لسوزي و متكلمش
سوزي بصت للدكتوره و افتكرت
#Flash_back
سوزي وصلت قبل عمر و اتفقت مع دكتوره أنها هتديها فلوس كتير بس تقول إن ميرا حامل
#Back
سوزي للدكتوره وهي بتبرق لها: هي عندها اي
الدكتوره : انا قولتله انها حامل
سوزي بتمثيل الصدمه:يلهويي ازاي حامل
عمر دخل لميرا الاوضه لقاها بتفوق
عمر بغضب: ابن مين الي في بطنك ده يا ********
ميرا: ابن اي
عمر: متستهبليش ابن مين الي في بطنك ده اه طبعا و انا مستني لي من وحده كانت كل يوم مع راجل شكل
ميرا بدموع:كفايه بقى اتهامات ظلم انا عملت لك اي يعم حرام عليك
في ممرضه دخلت وقالت حاجه في ودن عمر و عمر طلع من الاوضه
سوزي دخلت ل ميرا الاوضه وقالت لها
سوزي:*********
ميرا بصدمه اي
عند عمر دخل عند الدكتوره وخرج و عينه كلها شرار و غضب
وراح الأوضه الي فيها ميرا
عمر لسوزي: انتي طالق !!
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت طفلة)