روايات

 رواية تزوجت صعيدي الفصل العاشر 10 بقلم أميرة جمال

 رواية تزوجت صعيدي الفصل العاشر 10 بقلم أميرة جمال

رواية تزوجت صعيدي الجزء العاشر

رواية تزوجت صعيدي البارت العاشر

رواية تزوجت صعيدي الحلقة العاشرة

فى صباح اليوم التالى
ستى ياستى
ايه يا حسنة
الأمانة وصلت
فين
معايا تحت فى اوضتى تحت السرير
جايبها فى ايه
صندوق مقفول
تمام خليه عندك شوية كده هاجى أخده منك
هو قالى عايزه الفلوس
يووه نسيت خدى وصليله دول
مش كتير ياستى
اباااى انتى مالك عاد خديهم وخلاص ولسه لما يتم المراد هيبقا ليكى الحلاوة الكبيرة
بجد ياستى
اكيد يابت امال هكدب عليك
لا ياستى ماقصدش انى هروح اسلمه فلوسه علشان يمشى قبل ماحد يوعاله
هو تحت قالتها سارة بصدمة
امال هيمشى قبل ماياخد حقه عاد
يلا انجرى بسرعه على تحت قبل ما حد يشوفه وتبقى مصيبة
حاضر ياستى ونزلت على تحت بسرعه

 

 

سارة ابتسمت بخبث وهى بتقول لنفسها هااانت قربتى تخلصى من البندرية ياسارة ويبقا سليم حبيبك ليكى وحدك
*********أميرة اميرة جمال *******
قدرية لنفسها انا لازم اتأكد من شكوكى مستحيل الميت يصحى لكن لازم قلبى يطمن واتحركت على تحت علشان الفطار
سليم حمد الله على السلامه يامرات عمى
قدرية؛الله يسلمك ياولدى كيفك
الحمد لله بخير طول ماانتوا بخير
قدرية موجهة كلامها لادم مش تتطمن على مرات عمك ولاايه ياادم
آدم بتهكم ماانتى ماشاء الله كيف الحنش يامرات عمى اهو
سليم خبط رجل آدم
آدم مصحح كلامه قصدى كيف الحصان الرهوان ماشاء الله يعنى
قدرية بصت لآدم باشمئزاز الله أكبر ياولدى
الجد والجدة ابتسموا لأنهم عارفين ان قدرية نيتها دايما مش حلوة وجواها كره كبير بسبب اللى حصل زمان ومش بتحبلهم الخير وعلشان كده آدم مش بيحبها وبيشوفها كتلة كرة وشر ماشية على الأرض ومسميها الحرباية لانها بتغير من تعاملها وماحدش عارف نيتها كويس
الجد لقدرية:الحمد لله بجيتى زينة مش ترحبى بالضيوف عاد
قدرية بتأكيد:بعد الفطور هطلع اسلم عليهم
الجد تمام انا خلصت فطورى كملوا وكلكم وابقى حصلنى ياسليم على المكتب علشان عايزك فى شغل وانت ياادم تطلع على المصنع تسلم الطلبيه بنفسك
سليم وادم هزوا رأسهم دليل الموافقة
*******أميرة جمال**********
خبط على الباب سمحت ملك بالدخول
قدرية دخلت ووقفت مصدومة من شكل نور دى فعلا هى
نور وملك بيبصوا لبعض باستفهام مين اللى دخلت دى وماتكلمتش ولا كلمة وبتبص لنور بصدمة
نور حمحمت باحراج موجهة كلامها لقدرية اهلا ياطنط اتفضلى

 

 

قدرية فاقت على صوت نور واتحركت ناحيتها وحاولت تبتسم بتكلف انتى كويسه ياحبيبتى
نور بابتسامه اه الحمد لله
قدرية بتوضيح انا قدرية مرات محمد كبير البيت ده بعد الجد طبعا
نور باستغراب اهلا وسهلا بيكى نورتى
قدرية بنورك ياحبيبتى
نور موجهة كلامها لملك ساعدينى ياملك عايزه ادخل الحمام
قدرية باستعجال اساعدك انا وهى فى نيتها حاجة لنور
نور بتعجب ازاى تطلب منها كده فى اول مقابله ليهم وقالت في نفسها السبب إنها حابه تساعدها وتبينلها اهتمامها
قدرية يلا ياحبيبتى أساعدك
نور شكرا ياطنط ملك بتساعدنى واتوجهت نور وملك وقدرية هتموت من الغيظ وطلعت من أوضة نور وهى بتفكر فى اى طريقة تخليها تتأكد
***********أميرة جمال************
الجد كده خلاص ياسليم
سليم بجدية اه ياجدى الورق كله خلص وجاهزين للصفقة الجديدة
الجد والمشروع؟؟
لسه ماكلمتش نور
وبعدين ياسليم عايزين نخلص
حاضر هطلعلها دلوقتى
ملك ازيك

 

 

الحمد لله ياسليم اخبارك ايه
الحمد لله يعنى سيبتى نور لوحدها
هشم هوا فى الجنينة واطلعلها
انا كنت عايز اطمن عليها واكلمها فى المشروع
اطلعلها هى صاحية
تمام وطلع سليم لغرفة نور طرق الباب ودخل واتفاجئ من اللى شافه وجرى على نور بسرعه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت صعيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى