روايات

رواية تزوجت سرسجية الفصل الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي

رواية تزوجت سرسجية الفصل الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي

رواية تزوجت سرسجية البارت الثاني

رواية تزوجت سرسجية الجزء الثاني

رواية تزوجت سرسجية
رواية تزوجت سرسجية

رواية تزوجت سرسجية الحلقة الثانية

: سامر حبيبى كده برضوا تتجوز من ورايا
كارما بصدمه : مين دى !!!!
البنت : انا خطيبته
كارما بشهقه : ننننعم ياعنيا !!!! خطيبته
سامر بتوتر : ر رنا ايه ال جابك دلوقتى
رنا بزعل : كده برضوا ياسامر هونت عليك
كارما بعصبيه : ماتبطلى سهوكه يابت انتي وابعدى عن جوزى
رنا بقرف : ده انتى بيئه اووى
كارما : مين دى ال بيئه يابت تعالى هنا
مسكتها من شعرها ونزلت فيها ضرب وسامر واقف مصدوم هو وأبوه وأمها
رنا بألم : اااااه الحقنى ياسامر
سامر قرب من كارما وشالها بصعوبه من عليها وقال بعصبيه : ماتتهدى بقا
كارما بغضب : سبنى عليها خطافة الرجاله دى
سامر بحده : رنا امشى دلوقتى وانا هكلمك
رنا قامت جريت بره البيت
كارما بعدت عنه وبصتله بتريقه : روح كلمها وصالحها ياحبيبى
سابتهم ودخلت أوضتها
محمد والده قال بعصبيه : كويس ال حصل ده انت انسان مستهتر
سابه ومشي من البيت
مروه قربت منه وقالت : ادخل راضيها يابنى كارما طيبه والله وقلبها أبيض
سامر : تمام

 

 

 

خبط ودخل عندها وهي كانت قاعده قدام المرايا وسرحانه
سامر : احم اسف
كارما بصتله بقرف ومردتش
سامر بضيق : بتبصيلى كده ليه
كارما قامت وقفت واتكلمت بغضب : انا متفقه معاك تماما أن أنت مجبور على الجوازه دي زي زيك بس مش لدرجة انك تحرق دمى فى يوم زي ده وتجيب خطيبتك هنا
سامر بتوتر : والله ماكنت اعرف ان هي جايه انا
كارما ببرود : والله خلاص ال حصل حصل مش محتاجه مبررات اتفضل بقا مع السلامه عشان عايزه انام
سامر بصدمه : انتي مش واكل معاكي أن النهارده كتب كتابنا والمفروض نخرج وكده
كارما وهى بتتثاوب : لاء متسرحش بخيالك اووى احنا عارفين ال فيها من هنا ليوم الفرح ميبقاش بينا كلام لحد مانتفق هنعمل ايه فى الجوازه المنيله دي
سامر بصلها بغيظ وغضب وسابها ومشي
كارما ضحكت بسخرية : ولسه يابيبى
#هاجر العفيفى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا
رنا بوجع : ااااه دي متو”حشه
الشاب بضحك : انا مش متخيل أن بنت تعمل فيكى كده
رنا بغل : دي مش بنت دي واحده رد سجو”ون ااااه يادماغى
الشاب : احم من كلامك عليها الصراحه عجبتنى ماتيجي نعمل ديل
رنا بعدم فهم : ايه هو !!؟
الشاب : مش انتي عايزه سامر
رنا : أيوه
الشاب : وانا عايز اعرف البنت دي كويس اووى هي اسمها ايه
رنا بضيق : سمعتهم بيقولوا ,زفته كارما
الشاب بخبث : حلو اووى حتي اسمها حلو زي شخصيتها
#هاجر العفيفى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم
مروه : يابنتى هو أنا هفضل اتحايل عليكي عشان تروحي مع سامر تجيبى الحاجه ال نقصاكى
كارما وهى بتاكل : مايجيب هو يعني هو اتشل
مروه بنفاذ صبر : يابنتي عيب تقولى على جوزك كده
: لاء ياطنط عادي دى بتعتبرنى واحد من الشارع متاخديش فى بالك
كارما بقرف : اهو بيجي على السيره كنتي جيبيى سيرة حاجه عدله
سامر بغيظ : بغض النظر عن لسانك ال عايز قطعه يلا عشان نخرج
كارما بضيق : لازم يعني
سامر : معلش تعالي على كرامتك شويه

 

 

 

كارما : طيب طيب
قامت دخلت تغير هدومها ولبست الخمار وكان شكلها جميل جدا عكس شخصيتها
سامر سرح فى جمالها وبعدين قال : يلا ياختى
كارما : يلا بس متزقش
خرجوا مع بعض ونزلوا وكانوا ماشين مش طايقين بعض
صوت من وراهم بيقول : أنسه كارما
كارما وقفت على الصوت وقالت باستغراب : أستاذ احمد فى حاجه
أحمد باحراج : احم كنت عايز اقولك يعني
سامر بغيره : خير يعنى فى ايه
أحمد باحراج : كنت عايز اتقدم لأنسه كارما ده لو مفيهاش مضايقه
كارما ضحكت ببلاهه
سامر بغضب : تتقدم لمين !!!!! عايز تتجوز مراتى

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت سرسجية)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى