رواية تزوجت جاري العنيد الفصل التاسع عشر 19 بقلم رهف سيد
رواية تزوجت جاري العنيد الجزء التاسع عشر
رواية تزوجت جاري العنيد البارت التاسع عشر
رواية تزوجت جاري العنيد الحلقة التاسعة عشر
وقفت نور وجدت طفلة صغيرة بعمر ٣ سنوات تجلس وحدها ذهبت نور لها
نور..انتي قاعدة لوحدك لية
الطفلة..بابتي مس لايقة كان بيعمل تليفون وبعدين اختفي
نور…ههههه اختفى راح فين
الطفلة…مس عارفة انتي بتثالي اثئلة (اسئلة) غبية
نور…يا شيخة طب تعالي ندور على بابتك اسمك اية الاول
الطفلة…نولسين
نور..اية نولسين قصدك نورسين
نورسين…هو دة وانتي
نور…انا نور
ادهم…نور فينك فضلت ادور عليكي مين دية
نور…مش عارفة شكلها تايها
ادهم…ماما فين
نورسين…ماما دخلت جوة مع بابا
نور..طب يلا ندخل
نورسين…يلا بس هنلوح (هنروح) لوحدينا مس معانا راجل
ادهم…على اساس اني واقف شفاف
نورسين…انت تعرفي الراجل دة
نور…اه دة جوزي
نورسين…اسمو اية
نور…اسمو ادهم
نورسين…طب يا ادهم تعالا شيلني علشان طنط دية اوزعة وشوية وهتقع اثلا
ادهم….هههههههههه في دية معاكي حق
نور وهي تعطية الطفلة…بقى كدة يا ادهم
ادهم…معلش بس هنكدب
نور…مش هرد عليك علشان انت غلس
ادهم..طب خدي الاكياس
نور..هات يا خويا اية دة يا ادهم انا بقولك شكولاتة وشبسي مش المحل كلو
ادهم..طب هاتي ارجع الباقي وخدي انتي الشكولاتة والشبسي بتاعك
نور…لا خلاص البضاعة المباعة لا ترد ولا تستبدل
نورسين…مامي مامي تعالي خديني
الام…كنتي فين يا نوري
نورسين..مش مهم خديني من دول بيتخانقو ولا الاطفال
الام…عيب يا نوسي
نور..طب امشي يا لمضة
الام…بجد شكرا انا كنت خايفة عليها
ادهم….لا عادي
اخذت الام الطفلة وغادرت
نور…نورسين خودي
اعطت نور احد الشكولاتات التي احضرها ادهم لها واعطتها للطفلة
نورسين…ثكرا بس تبطلو تتخانقو انتو مزعجين اووي
نور…خلاص يلا
ادهم…هاتي بوسة
نورسين…مش ببوس لجالة عيب كدة يلا باي
غادرت الطفلة بينما انفجرت نور ضاحكة عليها
ادهم…بقى كدة الاوزعة دية مش عايزة تبوسني
نور…يوة عيب كدة مش بتبوس لجالة تعالا نقعد نشوف انت جايب اية بقى
جلس ادهم ونور هلى احد الكراسي
نور..امممممم يا سلام جايب ايس كريم وشكولاتة وشبسي وحلويات ابدا من فين انا هبدا من الايس كريم علشان مش بيسيح
بدات نور في اكل الايس كريم وكان ادهم يسند يدة على الكرسي ويضعها تحت خدة انتبهت له نور
نور…مالك بتبصلي كدة لية
ادهم…اولا ممكن تديني البطاقة
نور…اشمعنا
ادهم….هشوف سنة الميلاد يمكن ضحكو عليا وجوزوني عيلة
نور…لا متخفش تانيا
ادهم…تانيا حضرتك عمالة تاكلي ومش ساله فيا ولا حتى كلمة شكرا يا حبيبي مرسي يا روحي
نور…..وانا اقولك حبيبي لية
ادهم وهو يقترب منها…يعني انا مش حبيبك
نور وهي ترجع للخلف …امممم عااااااا
كادت نور ان تسقط مم مقعدها حتى جذبها ادهم الي حضنه
نور…يا مامي هقع
ادهم…متخافيش انا ماسكك
نور…ارفعني يا ادهم
ادهم…حبيبك ولا مش حبيبك
نور…يا ادهم هقع
ادهم… مهو انا هخليكي تقعي لو مردتيش عليا
نور…حبيبي حبيبي خلاص يا ادهم
عدلها ادهم في جلستها
نور…كدة كنت هتوقعني
ادهم…مقدرش تعالي نقعد قدام البحر شوية
نور…يلا
اخذت نور الاغراض وذهبت هي وادهم وجلسو على الرمال امام البحر وضعت نور الاكياس بجانبها فتحت الشبسي كان ادهم يجلس بجانبها ويضع راسه على كتفها تمدد ادهم ليضع راسة على رجلها وباقي جسدة على الرمل اخذت نور تلعب بشعرة
ادهم….تعرفي انك حلوة اووي
نور…يا شيخ
ادهم…واللهي وبحبك
اكتفت نور بابتسامة خجل
ادهم…وخدودك ديو بتبقى شبة الفرولة هههههه لما بتتكسفي
نور…البركة في اللي بيكسفني
قبل ادهم ان يرد كان هاتفه يرررن
ادهم…دية رؤي فيديو كول
نور..طب رد دية وحشتني اووي
ادهم..طب ويعني اللي
نور…متخفش يا ادهم انا عمري ما اطلع اسرار بيتي برة
وضع ادهم يده خلف رقبتها وانزلها الية همس امام شفتيها
ادهم…انا بحمد ربنا انو رزقني زوجه زيك حلوة وجميلة وبحبها ربنا يخليكي ليا يا رب
نور بخجل…ويخليك ليا
ابتسم لها ادهم وتركها فتح الهاتف
رؤي وهي تلوح له…ازيك يا دومة انت متصلتش قلت انا اتصل
ادهم…قردة وحشاني واللهي البيت بقى رايق
رؤي…اية الضلمة اللي حوليك دية اخربيتك اوعى تكون قتلت نور وفي المقابر بتدفنها
نور…هتلبس تهمة يا ادهم اعدام على طول
رؤي…انتو فين
نور…على البحر يا رؤه
رؤي.. اه قولو كدة مستنيني اسافر وتخرجو انتو ها
ادهم…قل اعوذ برب الفلق
زهرة ..ابني حبيب قلبي
اعتدل ادهم في جلستة واسند راسة على الصخرة التي بالخلف ونامت نور على رجله مثلما كان يفعل
ادهم..ازيك يا امي وحشاني
زهرة…وانت كمان يا ادهم مش هتيجي يا ادهم
ادهم…كلها كام يوم واجي اشوفك
على…واخبار الجواز على حسك يا عريس
ادهم…هههه الجواز حلو يا حج
على…ربنا يتمم على خير اختك طول اليوم مش مبطلة كلام عن نور لدرجة ان عمتك كامت هتطردها
ادهم….هههههههه شيطانة على العموم انا كلها كام يوم وهاجي انا ونور طول الاجازة
زهرة..ربنا يجيبك على خير عايز حاجة يا ابني
ادهم..تسلمي اية دة
رؤي..في اية ها ها
ادهم…نور
رؤي..قتلتها صح انا كنت حاسة
ادهم…يخربيتك دية نامت مش ماتت
زهرة…ههههههه ربنا يعينها يا ابني دة رؤي من ساعت ما جت نور نور ونور عملت ونور سوت
ادهم.. علشان كدة نور طول اليوم بتكح
رؤي…ماشي انا هعتبر نفسي مسمعتش الكلام دة علشان مزعلش منك وسلملي على الحيوانة اللي نامت
ادهم… ادعلي مسمهاش حيوانة
رؤي..عن اذنك بس يا والدتي اية يا ادهم اية يا حبيب هي نار الحب ولعت ولا اية
ادهم…ولعت وجننت الكل يا رؤه
رؤي…يا رتني مشيت من زمان
بسمة..،واو انتو بتكلمو ادهم ادهوني
ادهم في سره…نهار اسود
ادهم…الو رؤي سمعاني الشبكة وحشة الو الو
فهمت رؤي ان اخاها لا يريد الحديث ..الو يا ادهم انت سامعني
ادهم… الو الو طب هكلمك بعدين
اغلق ادهم الهاتف ونظر الي ملاكة النائم على رجلة وشعرها المبعثر على وجهها الملائكي ازاح شعرها عن وجهها وحملها واخذ الاغراض وذهب اتجاه سيارتة وساق حتى وصل الي المنزل نزل وحمل نور بينما كانت هناك اعين تراقبهم وتتوعد لهم ((تتوقعو مين؟؟!!))
وضع ادهم نور على سريرة ابدل ملابسة وصلى ركعتان شكر لله ونام وهو محتضنها استيقظت نور في الصباح وجدت ادهم ينظر لها
نور..صباح الخير
ادهم وهو يقبل وجنتها…صباح النور متاخرة انهرده عن معاد الصحيان
نور..اممم طالما متاخرين كدة كدة يبقى اكمل نوم
ادهم…نوم اية بس وانا هعمل اية
نور…نام يا ادهم نام
ادهم..طب ممكن طلب وهنام
نور..نعم
ادهم…خديني في حضنك انام
ابتسمت له نور وفتحت ذراعيها احتضنها ادهم بقوة وبادلته الاحتضان وضع ادهم راسة على صدرها وظلت هي تلعب بشعرة الي ان ذهب الاثنان الي النوم
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت جاري العنيد)