روايات

رواية تزوجت تلميذتي الفصل الثالث 3 بقلم علياء سليمان

رواية تزوجت تلميذتي الفصل الثالث 3 بقلم علياء سليمان

رواية تزوجت تلميذتي الجزء الثالث

رواية تزوجت تلميذتي البارت الثالث

رواية تزوجت تلميذتي
رواية تزوجت تلميذتي

رواية تزوجت تلميذتي الحلقة الثالثة

صدقيني لو بايدي كنت اشيلك بين وريدي 🫂♥️

بعد يوم شاق وطويل في المدرسة عادوا إلى منزلهم

مروان: ممكن افهم أنتى بتعيطى لى دلوقتي ده أنتى قتلتى البنت من ضرب

  همس: اصلا أنت مش حاسس بيا

مروان:, يآرب صبرنى روحى روحي ي همس غيرى هدومك رووحى

همس: اععععععع

بقلم Aliaa Elhalafawy ✍️♥️

بعد وقت

مروان:كلتى

همس : أيوه كلت

مروان:شبعتى

همس،: آه شبعت

مروان:,طب الحمدلله

نرجع بقى لا موضوعنا

ضربتى زميلتك كده لى ها

 همس:هى البنت رخمه أوى

مروان بغموض: أنتى ضربتها عشان كانت وقفه معايا

همس بنفى: أى … لأ… لأ طبعا لى أن شاء الله لأ طبعا

أنا رايحه اذكر

مروان: روحي ي همس روحى بس والله إلى حصل انهاردة ده لو تقرر تانى أنا إلى ها عقبك مش المدير

همس: ننننننن 😏

ذهب مروان خرج المنزل

همس:ااااه الحمدلله مشى

أيوه يا ميرنا

ميرنا:همس الحقينى كريم هبل الدنيا من وقت ما عارف أنك مرات مروان

همس:يا نهار اسود عليا انهارده أنتى عارفه مروان لو عرف ها يعمل فيا وفيه أى

ميرنا:مش عارفه والله حاولت اتكلم معه بس مش فاهم

همس:يا ربى

بعد وقت

عاد مروان أى المنزل

وعندما سمعت صوت الباب ذهبت مسرعاً إلى سريرها ومثلت أنها نائمه

مروان: قومى بلاش تمثيل

همس:, أى لا أنا مش بمثل أنا نيمه

مروان:, اه ما أنا شايف

قولى بقى أى حوار كريم ده

همس بصدمه: كريم … أى فكر عليك

مروان: لأ أنا فكر مش ناسي بس كانت مستنى الوقت المناسب قولى بقى أى حوار كريم

همس:حورا أى كريم مين

مروان:مش تستعبطى

همس: أنا استعبط اععععععع الله يسامحك

مروان:, خلاص خلاص

بس خليكى فاكره أنى سالتك اكتر من مره وأنتى اخترتى الكذب

بقلم Aliaa Elhalafawy ✍️♥️

– ماذا لو أجتمع الحب والنصيب معًا؟♥️

همس:كريم أبعد عنى

كريم: أنا بحبك ي همس

مروان بحده:همسسسسسس ها قتلك

همس: اععععععع

((إنه كان مجرد حلم))

 همس:ااااه الحمدلله

نظرت جورها رأته نائم في هدوء

همس:اااه نايم ملاك يصحه بركان

بعد ساعه

مروان وهو يستيقظ

مروان: أممم همس همس أنا

عارف مش ها تصحى من قريب هم……

نظر بستغرب

مروان: أى ده راحت فين معقول تكون. صحيت مستحيل

ثوانى ونزل المطبخ اتفجأ بها تحضر الفطار

مروان: أنا اكيد بحلم

مستحيل اصلا أنتى تصحى دلوقتي وكمان بتجهزى فطار لأ ده من سابع المستحيلات

همس:دى جزاتى أنى بحضر لك الفطار

مروان: لأ ما هو اكيد في سبب

همس: مفيش شوفت كبوس بس ومش ايجى ليا نوم

مروان: أممم أى الكبوس ده

همس بارتباك: أى …عادى كبوس أنت شغل نفسك لى

 مروان: لأ بس يعنى لو كده ربنا يبعت الكبوس ده كل يوم عشان تصحى بدرى

همس:يلهوى منك لله ي شيخ

مروان: هههههههه لدرجة دى كبوس مرعب

يلا أنا رايح أغير هدومى ونزل

..

همس: والله أكبر كبوس هو أنت

لم اقع في حبك بل وقع العالم من عيني حين احببتك♥️

في المدرسة

مروان: على فصلك ي بابا يلا

همس: لأ طبعا أنا مرات الاستاذ

مروان: والله أنا اكتر واحد تخافى منه هنا لأنى مش بتسهل مع حد حتى…حتى لو كان مراتى يلا ي قطه

همس:رحم الله مرأً عرف قدر نفسه

بعد ذهب مروان

احد ما سحب يد همس

همس: أى ده فى أى

كريم

كريم:لى …لى سبتينى عشانه لى مش ده كان اتفاقنا مش كان متفقين أنا احنا مع بعض ديما وحتى ها ندخل نفس الكليه لى لى هديتى كل حاجه لى ضحك عليكى بأيه ردى.

همس بحزن شديد:ك….ك… كريم بص هو أنا كل إلى أقدر أقوله أنى والله العظيم والله العظيم عمرى ما فكرت في يوم أنى اجرحك وأنى فعلا كان نفسي اكمل حياتي معاك

لكن هناك حكمه إسمها النصيب ابكت نصف العشاق و وأظهر أننا منهم

كريم بحزن: يعنى أى

همس:يعنى كل شيء قسمه ونصيب وده نهاية طريقنا وأنا دلوقتي واحدة متزوجة وأنت عارف متزوجة مين

عايزه اقولك ربنا يوفقك وتقبل شريكت حياتك إلى تعوضك عن كل حاجه في حياتك

سما من بعيد

: أيوه خلينا بقى نشوف رد فعل جوزك أى بعد لما يشوف الصور دى

بقلم Aliaa Elhalafawy ✍️♥️

كان مروان جلس فى مكتبة

يحضر الدروس

سما:Mr مروان ممكن ادخل

مروان: خير ي سما

سما: أنا مش عرفه اجيب لا حضرتك الموضوع أذى بس أنت لازم تعرف

مروان: ياريت تختصرى عشان عندى حصه

سما:اتفضل شوف بنفسك

كريم وهمس بيحبه بعض

في فصل همس

همس:بس وشرحت له كل حاجه

ميرنا: كويس أنك عملتى كده

قطع كلامهم دخول مروان المفاجئ وجه لا يوحى ب الخير

مروان:مس ليله بعد اذنك همس

ليله:اتفضلى ي همس

همس بستغرب: في اى

مروان:ارجعى هاتى حاجاتك عشان ها نروح

همس: أى

مروان بعصبية: بسرعه

في العربيه

كان مروان صمتاً ويقود السيارة بسرعه شديده

همس: مروان فى أى رد عليا ممتك حصل لها حاجه

فى أى مش تسكت كده

طب براحه أنت بتسوق بسرعه كده لى مروان مروان براحه ها نعمل حدثه

مروااااااان لاااااااااااااا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 

الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت تلميذتي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى