روايات

رواية تزوجت العمدة الفصل السابع والعشرون 27 بقلم سارة خالد

رواية تزوجت العمدة الفصل السابع والعشرون 27 بقلم سارة خالد

رواية تزوجت العمدة الجزء السابع والعشرون

رواية تزوجت العمدة البارت السابع والعشرون

تزوجت العمدة

رواية تزوجت العمدة الحلقة السابعة والعشرون

غزل….فارس قالك ايه
شمس…مفيش كان بيوصيني اخد بالي منك وكده
غزل…اممم هسجل رقمه بقي
شمس….اوك مش يلا ننام بقي
غزل….تمام يلا ثم صعدو
*في شقة فارس*
عدي….مالك
فارس…من بكره الصبح تروح هناك ومش تراقب غزل لا تراقب محمود علشان الواد ده شكلي هحطه ف دماغي وهأذيه
عدي….عمل ايه طيب
فارس….كنت بكلم غزل وسمعت صوته بيكلمها
عدي….اممم عايز يقرب منها ف غيابك
فارس….اقتله
عدي…هي دي غيره
فارس…لا

 

عدي….امال ايه مش فاهم
فارس…هو كده وميت مرة اقولك مراتي اخليها ازاي تكلم واحد غريب يعني
عدي….اعرف ان مدام الواحد مش بيحب مراته مش بيغير عليها وبيسبها براحتها وبتكون مش ف دماغه
فارس…انا غير الناس دي
عدي….طيب ياعم لما نشوف اخرتها بكره هغور هناك
فارس….جدع
عدي بغيظ….عارف رايح اتخمد مش فاضي غير ليك ول مشاكلك حتي مش عارف ارتبط ي بعيد
فارس…ترتبط هههه لا مش هرتبط ياخويا
عدي….ناااعم وليييه مرتبطش ياخويا يعني دانا قمر ودمي زي العسل
فارس….ههه قصدك زي البصل روح نام ياعم
عدي….رااااايح
فارس….تصبح علي خير
عدي….وانت من أهل الخير
في صباح اليوم التالي
غزل….شمس يلا قومي
شمس بنوم….ف ايه
غزل….يلا علشان نروح ل فارس
شمس وهي تقوم….لا مش هنروح مش هينفع

 

غزل….ليه
شمس….تعبانة مش هقدر اروح
غزل…خلاص هروح انا
شمس…غزل ف وقت تاني وبعدين احنا منعرفش فين مكانه
غزل….هتصل بيه ف الطريق يعرفني مكانه يلا بقي
شمس….لااا هنتنفخ
غزل…. انتي خايفة من ايه يلا بقي
شمس…هو لازم يعني ما هو بقي كويس مش لازم تروحي
غزل….لا لازم
شمس…يوووه طيب قايمة
غزل….حبيبتي
بعد نصف ساعة
شمس…انا جهزت
غزل….وانا كمان يلا بينا
شمس…يلا ربنا يستر ثم نزلو
عنيات…يوه صاحين بدري اكده ليه
غزل….ششش رايحين نطمن علي فارس
عنيات…قولتي ل مهران بيه

 

غزل بصوت واطي…لا هو رفض فانا هروح بسرعة واجي علطول
عنيات…طب ي هانم استأذني
غزل…خلاص ي عنيات بقي هخلي السواق ويوديني
عنيات….طيب ارجعو بسرعة
غزل….اوك يلا ي شمس
شمس….يلا ياختي ثم خرجو من الفيلا
غزل….فين الي اسمه محمود والراجل التاني مش موجودين
شمس….يمكن نايمين
غزل….اممم طيب هنعمل ايه
شمس….نرجع ننام
غزل….يووه ي شمس
شمس….ف حد بينادي علي فارس
غزل…تعالي نفتح البوابة نشوف مين
شمس….رايحة فين لا طبعا
غزل…هنسيبه ينادي
شمس…اه
غزل….اوعي يابت ثم ذهبت وفتحت البوابة
غزل….انت
حازم….اه اخبارك ايه
غزل…الحمد لله
حازم….كنت عاوز فارس
غزل….ف وقت زي ده
حازم….شغل بقي وعاوزه ضروري
غزل….بس هو مش هنا

 

حازم…امال فين
غزل…مستأجر شقة انا كنت لسه هروحله بس للأسف الحراس نايمين
حازم….طب تعرفي مكانه
غزل….كنت هتصل بيه يقولي او اتصل ب عدي
حازم….عدي معاه
غزل….اه
حازم….طيب تعالي معايا اوصلك
غزل….لا شكرا مش عايزة اتعب حضرتك
حازم….ولا تعب ولا حاجة كده كده انا هتصل بيهم اعرف هما فين واروحلهم
غزل….طب ثواني
حازم….خدي راحتك
غزل….شمس
شمس….ايه
غزل….هنروح مع الاستاذ حازم
شمس…حازم مين ياختي الي نروح معاه
غزل….دا صاحب فارس وكان جاي هنا عاوزه بس انا قولتله فارس مش هنا وقولتله إني كنت رايحاله قالي اوصلك
شمس….لا مش لازم يوصلنا
غزل….ماهو هيروح ل فارس برضو
شمس….لا ي غزل انسي مش هنروح معاه
غزل وهي تسحب شمس….شمس يلا بقي

 

شمس….غزل لا
غزل….يلا بس
شمس….ياربي
حازم….مين دي
غزل….دي أختي
حازم…اممم
شمس….اييه ف مانع إني اروح معاها ولا اييه
حازم….ههه لا مفيش اتفضلو
شمس بهمس….هنركب من ورا
غزل…. اوك ثم ركبو السيارة
حازم…..حاولي بقي تتصلي بيهم يعرفونا مكانهم
غزل….ماشي ثم قامت بالإتصال ب فارس
غزل….مش بيرد
حازم….أكيد نايم رني علي عدي
غزل….مش معاي رقمه
حازم….انا معاي استني اهو ده اكتبيه ورني عليه
غزل….طيب ثم رنت علي عدي
عدي بنوم….الو
غزل….الو ي عدي
عدي….مين
غزل….انا غزل
عدي…ايه ي غزل في حاجة

 

غزل….لا كنت عاوزه اعرف مكان شقة فارس فين
عدي….ليه
غزل….علشان اجي اطمن عليه
عدي….هو بقي كويس مش لازم تيجي
غزل….انا خرجت من البيت وركبت
عدي وهو يقوم….ركبتي مع مين
غزل….ف ايه مالك
عدي….ركبتي مع مين وكمان جاية لوحدك
غزل….لا معايا شمس وركبت مع الاستاذ حازم
عدي…..نعممممم استاذ مين ياختي
غزل….ايه استاذ حازم جه وكان عاوز فارس فانا قولتله مش هنا
عدي…..اه وبعدين ياختي كملي كملي
غزل….قولتله انا كنت هروحله بس الحراس نايمين راح قال تعالي اوصلك وكده
عدي بغضب مكتوم….افتحي الموقع بتاعك طيب
غزل….طيب قول العنوان
عدي….*********** اهو شكل نهايتك قربت ثم اغلق
قالت غزل العنوان لحازم ثم نظرت الي شمس وقالت بهمس….هو انا عملت حاجة غلط
شمس وهي تربت علي كتفها…..ربنا يستر ي غزل ربنا يستر
بعد نصف ساعة وصلو ودقو الجرس
عدي….فارس بهدوء هاا
فارس…عيوني ثم ذهب وفتح الباب
غزل بأبتسامة….إزيك عامل ايه
فارس….انا تمام جدا اتفضلي ثم نظر إلي شمس وقال اتفضلي يشمس اتفضلي متتكسفيش
حازم….إزيك ي فارس
فارس….اهلا جاي ليه

 

حازم…..علشان الشغل
فارس…. والشغل مش هيصبر لبعد الضهر حتي
حازم….لا
فارس….اممم طيب انا هنا مش ف مكان شغل للاسف
حازم….يعني ايه
فارس….يعني تستني لما اكون ف الشركة وتتكلم معايا ف الشغل
حازم بغيظ…..تمام ي فارس ااه كنت عاوز اقولك ابقي شد علي المدام اكتر من كده شكلها طيوبة وبتثق بسرعة ف الناس هااا
اغلق فارس الباب ف وجهه
حازم بغضب مكتوم….ماشي ي فارس مااااشي
فارس بصوت عالي…..غزززل

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت العمدة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى