روايات

رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل السابع 7 بقلم هدى زايد

موقع كتابك في سطور

رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل السابع 7 بقلم هدى زايد

رواية تزوجت اختي الصغيرة الجزء السابع

رواية تزوجت اختي الصغيرة البارت السابع

تزوجت اختي الصغيرة
تزوجت اختي الصغيرة

رواية تزوجت اختي الصغيرة الحلقة السابعة

ادهم / ٠٠٠٠٠٠٠
كارما باحباط /خلاص انا عارفه اني مليش حظ وبعدين شكرا علي دعمك ليا عن اذنك
وكادت أن تمشي ولكن أمسك بيدها وقال
ادهم / انا مقولتيش انك تمشي وبعدين بعد النجاح الكبير ده ازاي ملكيش حظ انا وعدتك وهاو فيه بوعدي ليكي
بس عندي شرط
كارما بفرحه كبيره / قول اللي انت عايزه وانا هنفذه
ادهم / ترقصي معايا
كارما / ها بتقول ايه
ادهم / ترقصي معايا بس كده
كارما رقصت مع علي اغنيه شرين كلي ملكك
انا كلي ملكك انا كل حاجه فيا بتناديك انا مش بحبك الحب كلمه قليله بالنسبه ليك
انت فرحه جات لعندي بعد عمر من التعب في السعاده اللي فيها ياحبيبي انت السبب ضحكتك عقلك جنونك الحنان اللي في عيونك
اوصف ايه واحكيلك ايه
انا كلي ملكك انا كل حاجه ىفيا بتناديك انا مش بحبك الحب كلمه قليله بالنسبه ليك
كارما / كانت هتموت من كتر السعاده اللي فيها
ادهم / بيقول لنفسه هوانتي كنتي فين وازاي انا مشفتكيش ده كله
طب انا ايه شادتني ليكي كده اعجاب ولا اه
لالا مستحيل دي اختي
طب لا ليه
لا فوق لنفسك ياادهم وقد فاق علي صوت
كارما / ادهم انت سرحان في ايه
ادهم / ها لا ابد ياكوكي اصل
كارما / انت قولت ايه
ادهم انت بتقول ايه فوق لنفسك دي اصغر منك
كارما /ادهم ادهم
ادهم / سوري ياكوكي بس سرحت في كده
طب ايه هتفسحني فين بقي
ادهم / لا خاليها مفجأة
دخل مازن عليهم في البلكونه وقالهم ممكن اخد كوكي عشان ترقص معايا
كارما / لا اصل انا
ونظر اليها ادهم فيما معني انها تسكت
وفهم مازن هذا وقال لها خلاص ماشي انا هرد الفون وجاي
ادهم / ممكن مش اي حاجه تحصل تقوليها خالي ليكي اسرار
كارما / بس مازن اخويا وصاحبي وانا مش بخبي عليه حاجه
ادهم / لا اتعودي اي حاجه بيني وبينك تحصل متقوليهش
كارما ببراءة / يعني ايه مش انت أخوه واخويا يبقي فين المشكلة
ادهم / هههههههههههه اخوه هو
كارما بطفوليه/ طب وانا
وهنا دخل مازن وقال ها ياكوكي هترقصي
كارما /اه يازومي هرقص
وبعد أن ذهبوا الي الرقصه
مازن / انا سمعت كل حاجه علي فكرة
كارما بحيرة / وانت ايه رايك
مازن بفرحه / السنارة غمزت بس صاحبك بيعافر مع نفسه شويه
بس هو مع حق انا اخوكي اه بس برضو مينفعش اعرف كل حاجه
عنك خصوصاً انتي وادهم
كارما / انت بتتكلم كده اكن في حاجه بينا فعلا
مازن / هيبقي والمفاجأة دي اللي هعملهلك دي هتكون البداية بس انتي دلوقتي تهدي اللعب شويه يعني اتقلي
عشان تاخدي حاجه نضيفه
وفجأة انفجر مازن وكارما من الضحك
وهنا كان ادهم هيولع وكان بيقول لنفسه هو انا وقعت ولا ايه
فوق ياادهم اقولك الهديه اللي هعملها هي اللي هتحدد الحكايه كلها
وبعد انتهاء الحفله وصلوه الي القصر وبدالت كارما ملابسها وكمان قاعدة في الجنينه وقالت لنفسها انا هقوم اشرب نسكافيه
وفجأة قالها
ادهم / وانا كمان عايز واحد
كارما / ادهم انت هنا من أمتي
ادهم / من ساعه ما كنتي هتعملي لنفسك نسكافيه وانا لا
كارما /هههههههههههه لا والله
ادهم اتسحر من ضحكتها وقال اه والله
كارما / طب هعمل لنفسي وانت معايا
وبعد أن ذاهبت فونه رن وتحدث الي سالي
وبعد كلام كثير معها بخصوص شغلهم قام واتجه الي المطبخ بحجه
ان يريد أن يشرب وقال
كارما وقفه واخدة بالها أنه واقف علي باب المطبخ قالت كارما ادهم في حاجه
ادهم فاق من أفكاره انتي عملتي ايه فيا يابنت الايه انتي
وقال ها لا ابدا اصل كنت عطشان وعايز اشرب
كارما / اه طب ثواني واخذت كوب من الماء قالت اتفضل يا ادهم
ادهم/ انا متشكر اووووي ياقمر
وفجأة وقعت منها الكوبية وقالت بصوت كله خوف انا انا اسف و الله مش قصدي
ادهم / ڜششششش وحط ايده علي شفايفها وقال حصل خير وبعدين اوعي تتعذرلي تاني ماشي
كارما وهي تنظر في الارض وتقول بصوت واطي اوووووووووي وقالت حاضر يادومي
ادهم رفع وشها بيده وقالها عايز اسمعها تاني
كارما / هي ايه
ادهم / اخر كلمه انتي قولتيها
كارما بخبث / اه حاضر
ادهم / والله بقي كده طب مفيش مفجأة
كارما بغضب طفولي/ ليه بقي انت كده وحش اوووووووووي وانا زعلانه منك
ادهم / هههههههههههه طب هاتي النسكافيه وتعالي نعقد في الجنينه كارما
بغضب طفولي حاضر
وذهبت كارما الي الجنينه وقالت وهي غاضبه اتفضل وكاد أن تمشي
ولكن امسك يدها وقال استني
كارما / خير في حاجه تاني
ادهم / انتي زعلانه مني
كارما بحزن / لا ابدا انت بتعمل حاجه تزعل عن اذنك
ادهم شدها ليه وقاعدها جنبه وقال سبق وقولت قبل كده اني بوعد وبنفذ وعدي يعني المفروض تعرفي اني مش صغير
عشان ارجع في كلامي وبعدين انا بهزار معاكي
وبعدين تعالي نتكلم شويه مع بعض
كارما بفرحه طفوليه / يعني متقوليش مفجأة ايه دي اللي انت عاملهلي
ادهم / هههههههههههه هقولك بس كل حاجه في معاها حلو
كارما باحباط /خلاص ماشي طب كلمني عن نفسك انا مش عارفه حاجه عنك
ادهم / انا اسمي ادهم الزيني شاب البنات هتموت عليه وكمان صوته حلو اوووووووووي ومصمم الأزياء والموضة العالمي
كارما ببراءة/ ايه ده انت حتي مقولتش حاجه وحشه عن نفسك
ادهم / انفجر من الضحك وقال طب هو في حد بيقول عن نفسه وحش برضو
كارما / اه في انا مثلا بقول اني عصبيه للدرجه وحشه اووووي
ادهم بمزح / ياساتر يارب بتتحولي والايه
كارما /:ههه خفه لا طبعا
ادهم / امال ايه
ونظر في عيونها جعلها تخجل كثير وقالت بسرعه البرق انت بتقول أن صوتك حلو طب ماتغني
غني لرامي صبري بحبك
مهما ابعد قلبي انا وياك حبيبي عليك يطمني
من اللي فيا عنيا بقت شيفاك وحاسس بيك بتلمسني
وح عمل ايه بتوحشني حبيبي خلاص حياتي معاك
وهانت بكرا انا راجع واه دلوقتي لوسامع
بحبك نفسي اقولهالك وانا ايدي في ايديك
كارما / الله صوتك حلو اوي
ادهم بغرور/ دي حاجه اكيد ة ايه الجديد
كارما انك واخد في نفسك مقلب
وظلوه يتحدثون حتي طلوع النهار ونامت كارما علي كتف ادهم
ادهم ابتسم وقال نامتي يامجنونه
وشالها ونايمها في سريرها وطبع قبله علي جبينها وقال تصبحي
علي خير ياللي شلقبتي حياتي في يوم وليله
صحيح مجنونه وابتسم وقبل أن يذهب قالت
كارما / انا مش مجنونه
ادهم ابتسم وعرف انها صحيت لما شالها
وسأبها ومشي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت اختي الصغيرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى