رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل الرابع عشر 14 بقلم هدى زايد
رواية تزوجت اختي الصغيرة الجزء الرابع عشر
رواية تزوجت اختي الصغيرة البارت الرابع عشر
رواية تزوجت اختي الصغيرة الحلقة الرابعة عشر
ادهم راح الشركه عشان يتكلم مع سالي وسالي سابت الشركه عشان ادهم عرف كل حاجه
وادهم بيدور عليها
مازن كان بيخلص كل حاجه عشان هياخد اجازة طويلة عشان يقضي شهر العسل بره
أما كارما كانت مبسوطه اوووي عشان اول مره تعمل فستان زفاف
بس زعلانه أنها مازن هيبعد عنها وكانت بتحاول دموعها متنزلش
وجه يوم الفرح وبعد زفاف العروسين مازن حاب يرقص مع كارما
ودار الحديث بنهم
كارما / مبروك يا زومي
مازن / الله يبارك فيكي ياحببتي وعقابلك أن شاءالله
كارما /يارب
مازن / برضو مش عايزة تيجي تقعدي معايا بقي لحد لما تتجوزي
كارما / لا كده حلو وبعدين هو هفضل كبسه علي نفسك
مازن / متقوليش كده انتي اختي ياعبيطه لا بنتي الغاليه كمان
كارما / ربنا يخليك ليه يارب
مازن / كوكي انا اقولك حاجه
كارما / قول ياحبيبي
مازن / انا عايزك أن بلاش نهزر تاني زي زمان عشان ادهم بيغير
وانا راجل وعارف يعني ايه غيرة
كارما بمزح / قول بقي أن نرمين هي اللي غيرنانه
مازن / نرمين عارفه انك خط أحمر ولا عملت غير كده تبقي هي اللي خسارنا
كارما / هههههههههههه لا ربنا ميجبش خسارة انا بهزار
وجاء ادهم وقال ممكن اخد خطيبتي منك شويه
مازن بمزح / ولد كده عيب انت المفروض تقولي ياعمي
كارما بمزح / انت ممكن تعمل خبر في المجلات وتقول اريد خطبتي واخي يرفض
مازن وكارما هههههههههههه
مازن / والله فكرة
ادهم بغضب / هو ايه اللي فكرة أنا مش عارف انا انتو هتستفيدي ايه لما حياتنا تنزل علي المجلات
مازن / في ايه ياادهم كارما بتهزار يالا رحوه ارقصوه
وبعد أن ذهبوا قال ادهم
ادهم /ممكن اعرف بقي ايه اللي بتقولي ده
كارما / بقول ايه
ادهم / كارما متستفزنيش اللي انتي بتقولي ده مينفعش
كارما بغضب / هو ايه اللي مينفعش انت اللي بتعمله هو اللي مينفعش
ادهم خد كارما من ايدها وخرج بره قاعه الفرح وقالها
ادهم / ممكن اعرف ايه بقي مينفعش
كارما انفجرت/ وقالت انت كل اللي بتعمله مينفعش
مخطوبين بقالنا شهر ولبسه الدبله ومقولتيش لحد حاضر
اوعي الصحافة تعرف حاضر اوعي تنزلي صورلينا انا وانتي لي الفيس حاضر
مش هنعمل خطوبه ونخليها فرح علي طول حاضر
يبقي مين فينا بيستفز التاني
يبقي مين اللي جاي علي التاني ياادهم انا استحملتك كتير اووووي ومش عارفه انت بتعمل كده ليه
ادهم / ياااااه كل ده شايله في قلبك وبعدين انا قولتلك اني مش عايز حد يعرف حاجه عننا وانتي فرحانه بالشهرة
انتي لسه صغيره مش فاهمه يعني ايه اضواء الشهره تقتلك واحدة واحدة
وبعدين انتي زعلانه اني يحافظ عليكي
كارما / تحافظ عليا وانت مش عايز تقول لحد انك خطيبي طب ايه السر في احنا ممكن نعرف الناس مين خطيبي ونقولهم محدش يتدخل في حياتنا
ادهم / مش بقولك صغيره انتي فاهمه انها هتبقي سهله كده
خدي عندك تريقه وفي اللي معاكي وفي اللي ضدك واسمعي لما تشبعي
ادهم / بصي يابنت الناس كلها هتعرف كل حاجه بس مش دلوقتي يوم فرحانه
وابقي قولي اللي انتي عايزاه غيرك كده لو حصل حاجه
متلوميش الانفسك
كارما / انت بتيجي عليا ياادهم وانا هقبل ده
ادهم / قدمك حل من الاتنين
ياتستني السنتين الفاضلين ليكي ونتجوز ونعمل اللي انتي عايزاه بس في حدود
ياتكملي ومفيش اي خبر تنزلي تاني عن حياتنا
كارما / بس دي مش حلول د ي عواقب عشان معرفش حاجه لحد
ادهم / انا مستعد دلوقتي اخر ج واقول اني خطيبك واننا هنتجوز الشهر الجاي يااما
كارما / ياما ايه
ادهم / يااما تسكتي لحد متخلصي السنتين الفاضلين وبعد كده ابقي اعملي اللي يعجبك
قدمك يومين تفكري وبعد كده نشوف هنعمل ايه
كارما / كانت هتموت من كتر الزعل ازاي ادهم كان اناني كده طب مش يمكن خايف من كلام الناس عشان هو اكبر منها بعشر سنين
طب انا هعمل ايه هكمل بعد الجواز ولا المسؤلية هنبقي زيادة
كارما فضلت تفكر لحد ما وصلت للقرار الصح
أما ادهم كان بيقول هو انا ليه غبي كده هي من حقها تعيش حياتها هي لسه صغيرة
ونفسهاتعيش زي اي واحدة بتخرج مع خطيبها انا لازم اعتذزلها
وقام وقالها انا اسف مكنتش اقصد
بس انا متنرفز شويه
كارما كانت بتمسح دموعها وقالت وانا كمان اسفه
بس اللي حصل غصب عني سامحني
ادهم / مسك ايدها وبسها وقالها انتي عمري وقلبي وكل حاجه ليا في الدنيا كلها
وعد مني عمري مزعلك تاني ابدا
لكي عندي مفجأة حلوكارما / ايه هي
ادهم / هنروح أول مكان جمعنا سوه
كارما/ بجد يادومي
ادهم / بجد ياعمر دومي
كارما / طب أمتي
ادهم / طب اخد مكافأة الاول علي المفاجأة الحلوة دي
كارما / لالالالالالا ياحبيبي بعد سنتين وعليك خير
ادهم / وانا اللي قولت قولت نتجوز امبارح
كارما / اخلص د ارستي الاول وبعد كده ابقي افكر في الجواز
ادهم / امممممم خلاص جهزي نفسك عشان هنسافر بكره
كارما / بجد ونبي طب يالا صالحني
ادهم / ياسلام عنيا انت تؤمر ياجميل
كارما / ايه لا انا ياعم انا قصدي حاجه تانيه
ادهم بنفذصبر / طب انا كنت عايز اصالحلك كنت هاخد حته سكر
كارما/ هههههههههههه لا سكر ولا ملح الكلام ده بعدين بعد سنتين إنما دلوقتي Nooo
ادهم / يعني اعمل دلوقتي
كارما غنت اغنيه حاجات تحس(نانسي عجرم)
حاجات تتحس ومتتقالش وان جيت اطلبها انا مقدرش
ادهم فهم أن هي عايزة تسمع اغنيه بصوته وهو عملها إللي عايزه وغناها اغنيه اللي مصبرني عليك( احمد فهمي )
اللي مصبرني عليك اننا شايف في عينك حب العالم ده بحاله خاليك علي كده خاليك حرمت عليا النوم وشايل في القلب هموم وانت العالم ده بحاله
خاليك علي كده خاليك
وبعد ماخلص الاغنيه مسك ايدها وبسها وقالها انتي قلبي وعمري وروحي بحبك وبموت فيكي وربنا يقدرني واعملك اللي نفسك فيه
كارما اتكسفت وجريت بسرعه
ادهم / ضحك وقال اهربي براحتك كلها سنتين ومش هتعرفي تهربي
وقال بصوت عالي بحببببببببك
كارما بصوت واطي وانا كمان بموت فيك يادومي
ادهم بصوت عالي الصبر من عندك ياااااااااارب
كارما / لا ونبي ههههههههههههه
ادهم / اه ونبي هههههههههههه
وجاء صباح اليوم التالي ولكن حدث شيء اكبر من الخيال
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت اختي الصغيرة)