روايات

رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل الحادي عشر 11 بقلم هدى زايد

رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل الحادي عشر 11 بقلم هدى زايد

رواية تزوجت اختي الصغيرة الجزء الحادي عشر

رواية تزوجت اختي الصغيرة البارت الحادي عشر

تزوجت اختي الصغيرة
تزوجت اختي الصغيرة

رواية تزوجت اختي الصغيرة الحلقة الحادية عشر

وتأني يوم كارما وادهم نزلوه وراحوا الاجتماع وهنا ادهم قال
ادهم / ممكن اعرف انتي عايزة تيجي معايا كنتي خاليكي وانا هخلص بسرعه واجاي عشان نتمشي و بعد كده نروح
كارما / هعقد لوحدي ليه وبعدين انا جايه أحضر الاجتماع معاك عشان اتعلم
ادهم / تتعلمي ايه ده شغل وبعدين انا رايح اتفق معاها علي قماش
وبس يعني مفيش حاجه عشان تتعلميها
كارما / هوانا مش هتشوف القماش
ادهم / في هنا واحد قريب سالي وهو شاف كل حاجه وانا هروح
امضي العقود واشيك علي الحاجات وخلاص
كارما وقفت وقالت انت ازاي راجل اعمال ناجح كده وبتثق في سالي
دي اووي كده
ادهم وقف قصاد ها وقال وايه اللي يخاليني مثقش فيها
كارما / تصرفاتها لبسها وكلمها معاك يدل أن دي واحدة سوري يعني
مش كويسه
ادهم / بصي تصرفاتها كلها بتقول انها بتحبني أما لبسها فادي حاجه ترجعلها هي حره وكلمها يعني بحكم انها ست وليدي لازم تتكلم كده
صح
كارما بغيظ / لا غلط البنت المحترمه وشغلها حلو تقدر تثبت نفسها
دي حاجه وتأني حاجه مش لازم يكون عندها سهوكه يعني عشان تعجب
وهنا قاطعها ادهم وقال
ادهم / هههههههههههه سهوكه انتي زعلانه هي بتدلعني وبتحبني
كارما / اييييه دلع ايه يابو دلع وبعدين انا هزعل ليه تحبها تحبك
اولعوه انتم الاتنين
ادهم اتاكد انها فعلا بتحبو مش دلوقتي لا من زمان بس هو اللي مش واخد باله
أما كارما قالت اخر كلامها
كارما / انا قولتلك اني مش مرتاحه ليها وخلاص انت حر
ادهم / هههههههههههه طب يالا نروح الاجتماع بقي
وبعد مرور وقت قصير
دخل ادهم الاجتماع وهو مش بيعرف يتكلم تركي لكن المفاجأة أن كارما بتعرف تركي
وهي أكتشفت أن محسن ده اللي بيقول أن قريب سالي هو صاحبها
وان في بينهم مصالح وأنهم بيبعوه القماش بسعر اعلي لاادهم وياخدوه الفرق
وهما اتكلموه قدام كارما علي اساس انها متعرفش تركي وكان ادهم بيتكلم في الفون
ورجع عشان يمضي العقد
وهي قالت لازم تعرفوا بس لوحدهم
وهنا ادهم اتكلم وقال لمحسن
ادهم / محسن قولهم اني موافق ان امضي العقود وموافق علي كل الشروط
محسن / حاضر
وقبل مايترجم محسن حدث شيء
كارما / ااااااااه بطني وجعتني مش قادره الحقني ياادهم
ادهم اتخض عليها وقال
ادهم / كارما مالك في ايه
كارما / مش ق ادرة
وفجأة أغمي عليها
اهم شالها ونزل بسرعه ومحسن قاله ابقي طمنا عليها ونبقي نمضي العقد بعدين
كارما بعد خروج ادهم من الشركه وبعد شويه عن المكان ادهم بيسوق وهو عينه علي كارما بس فجاه قامت وقالت
كارما / اااااوف اخيرا
ادهم / ايييه انتي مش تعبانه
كارما بفخر / ده انت كان هيتعمل معاك الجلاشه وانا بفضل الله انقذتك
ادهم بعدم فهم / انا وجلاشه انتي بتقولي ايه
كارما/لما نوصل الاوتيل هبقي اقولك
ادهم وصل الاوتيل واخدها من ايدها وطلع اوضتها وقاعدها علي الكرسي
ادهم / ممكن افهم بقي في ايه
كارما قاعدة وحطت رجل علي رجل وقالت اسمع وافهم اللي هقوله كويس عشان انا ماليش اي مصلحه في اللي تقوله ده
كارما / بص ياسيدي وقصت عليه كل شئ حدث
وفي الاخر قالت ايه رايك بقي وعشان تتأكد ده تسجيل انا سجلته
وممكن تخلي حد يترجمه
ادهم مسك ايدها وبسها وقالها انتي وقعتي قلبي
تغورالفلوس كلها فداكي المهم انتي
كارما كانت مبسوطه اوووي بس افتكرت كلام مازن سحبت ايده وغيرت الموضوع وقالت
انت هتعمل ايه معاهم
ادهم / لالالا ده موضوع كبير اووووي لازم اعمله بس انزل مصر الاول
كارما /هو احناهننزل أمتي
ادهم / بكره إنشاءالله
كارما/ طب انا عايزه انزل اشتري حاجات عشان مازن
ادهم / حاضر جاهزي نفسك وهننزل
وبعد مرور وقت قصير.
ادهم / قالها انتي عايزة تجيبي ايه
كارما / حاجات بسيطه
لبس و برفيوم و فساتين ولبس لمازن وبرفيوم وساعات
ادهم / هههههههههههه كل ده وتقولي حاجات بسيطه امال لو كتير هيبقي ايه
وبعد مرور وقت وبعد ما كارما اشترت كل حاجه
ووقفت عند محل مجوهرات وكان في خاتم ودبله عجبها اوووووووووي لأنهم قطعه نادرة ومفيش منه تاني
كانت بتتمني انها تلبسه ويكون ادهم هو جوزها بس الرحله هتخلص
بكره وللأسف مفيش جديد ويمكن كلام مازن صح عشان كده بتحاول تتسمتع بالرحله
جه الليل وكارما وادهم راحو الحفله وكانت كارما مبسوطه اوووي
لأنها بقت مشهورة وتصممياتها علي أرض الواقع
وبعد الحفله حصل مؤتمر صحفي وكان باللغه الانجليزيه( مترجم )
كارما / شكرا ليكم انا مبسوطة اووووي أن أول عرض ليه في البلد الجميله دي
الصحفي / انتي عندك كام سنه وبداتي أمتي ومين شجعك علي كده
كارما / عندي عشرين سنة وانا لسه بدرس فنون جميله وبدأت وانا عندي ١٧سنه واللي شجعني اخوايا وابن عمي وابوي الروحي
مازن الزيني
الصحفي / ادهم بماان كارما بدأت بدري كده مش خايف عليها لتوقع
ويكون ده نجاح عابر
ادهم / لا طبعا لان هي مبداعه وانا واثق ان ليها مستقبل بارع
الصحفيه /كلنا في السن ده حبنا انتي ايه اخبار الحب معاكي وايه مواصفات زوجك المستقبلي
كارما / الحب شيء جميل واتمني حبيبي هو جوزي
أما المواصفات فيبقي وسيم ومصمم ازياء ويكون رومانسي
ويكون بيحب الشوكولا هههههههههههه
الجميع هههههههههههه
الصحفي / لو حد اتقدملك وطلب منك الزواج علي طول ماذاستفعلين
كارما / هرفض طبعا لازم اثبت وجودي ويكون ليا كيان وكراير
وبعدين هو لو بيحبني لا يعمل اي حاجه انا بحبها
الصحفي / ادهم سمعنا أن في علاقه حب بينك انت ومصممه الازياء
سالي فؤاد هل ده صحيح
كارما كانت حطه ايدها علي قلبها وقالت يارب
وفجأة
ادهم / الكلام ليس له أساس من الصحة وانا وهي فعلا مع بعض بس أصدقاء وهي كمان في قصه حب فعلا بس مش معايا ومش من حقي اقول حاجه عن الموضوع
انا فعلا بحب بس برضو انا مش هقول مين حبيبتي عشان ده شئ يخصني انا وهي وشكرا لكم جميعا والان اسمحولي
وبعد مرور وقت وصلوه الاوتيل
وقبل ماتنام كارما قالت لاادهم
كارما / هي مين حبيبتك
ادهم / عايزه تعرفي
كارما / براحتك لوعايز تقول قول
ادهم/ بكره قبل ماتمشي هقولك بس حضري نفسك عشان هتشوفيها
كارما بحزن عميق ولكن ابتسمت وقالت حاضر

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت اختي الصغيرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى