روايات

رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل الثالث 3 بقلم هدى زايد

موقع كتابك في سطور

رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل الثالث 3 بقلم هدى زايد

رواية تزوجت اختي الصغيرة الجزء الثالث

رواية تزوجت اختي الصغيرة البارت الثالث

تزوجت اختي الصغيرة
تزوجت اختي الصغيرة

رواية تزوجت اختي الصغيرة الحلقة الثالثة

مازن واصل الي كارما وبعد أن واصل قالى
مازن / سوري يا كوكي والله غصب عني
كارما / لاوالله كل ده يااستاذ مالسه بدري
مازن/ ماخلاص بقي انتي هتعملي قصه وفيلم اعمل ايه يعني
الشغل كان كتير المهم انتي عملتي ايه في الامتحان انهاردة
كارما بفرحه طفوليه / كل اللي انت ذكرتولهوي جاني بجد ميرسي
ياذومي
مازن بمزح/طب الحمدلله ايدك بقي
كارما بعد فهم / علي ايه
مازن / اه هنهرب من اولها مش انتي قولتي لو الامتحان جه سهله ليا عند ك هديه انا عايزه بقي
كارما / هههههههههههه لاياحبيبي لسه امتحان بكره ذكرلي انهارده وبكره لونفس النتيجه هيبقي أن شاءالله كارما الزيني الأولي علي الدافعه هههههههههههه
مازن / ماشي م انا اصل خلفتك ونسيتك عشان اذكرلك طول السنه وكمان ايام الامتحانات يالا خالينا نروح عشان هموت من الجوع
كارما / هههههههههههه ماشي
وبعد أن وصلوه الي القصر وهم جالسون علي السفرة يتناولون الغداء
دار الحديث بينهم مازن وكارما
مازن / كوكي ياقلبي خلصي وتعالي نعقد في المكتب عشان اذكرلك
كارما / حاضر بس انت كده كلت
مازن / اه ياحبيبتي يالا وهاتي النسكافيه معاكي
كارما / حاضر ياحبيبي ثواني ويكون جاهز
وبعد مرور وقت وصلت كارما الي المكتب ولكن
وجدت مالم تتوقعه ابدا ودخلت وقالت
كارما / انا جيت يازومي وجبت النسكافيه بتاع
وفجأة قالت
كارما / سوري بس افتكرتك مازن بس اصل كان
وقاطعها وقال
ادهم / اه عارف بس انا كنت بظبط ورق مهم جداً وهمشي انا ماشي
بس هسيبك الورق ده هنا اوعي تيجي جانبه ماشي
كارما / حاضر بس هو فين مازن
ادهم / راح يتكلم في الفون وجاي انا خارج وجاي كمان ساعتين ومش عايزك العلي في حاجه خلاص
كارما / العب ايه هو صغيرة
ادهم / اه عياله صغيرة وصغيرة اووووي كمان خلاص
كارما بغضب طفولي/ حاضر حاجه تاني
ادهم ابتسم وقال لها مش قولتلك طفله سلام
وهنا كادت أن تنفجر ولكن دخل مازن وهو يقول
مازن / الجميل بتاعي زعلان ليه
كارما / قصت عليه كل شئ
مازن/ معلش اصل ده اخويا وانا عارفه معقد
كارما / هههههههههههه طب يالا نذاكر
مازن/ يالا ياقلبي
وبعد مرور ساعتين قال مازن كده اظن ان كل حاجه بقت واضحه يعني لو مقفلتيش الامتحان بكره هموتك يعني بكره هخد منك الهدايه بتاعتي فاهمه ولالا
كارما / هههههههههههه لا متخافش أن شاءالله بس انا عايزة اطلب منك طلب صغير قد كده
مازن / اؤمري يااميرتي الصغيرة امرك مطاع
كارما / عايزه العربيه بتاعتك بكره عشان اعمل مشوار كده
مازن / ماشي بس عايز اعرف انتي هتعملي ايه وبعدين انا بخدك وبروحك وبعدين صح بكره انا هخرج بدري عنك عشان عندي مشوار مهم اووووي بكره
كارما/ شوفت يبقي تتدني العربيه وبعدين متخافش انا قالت بهمس انا معايا رخصه سواقه
مازن/ هههههههههههه انتي بتتكلمي براحه ليه
كارما / اصل انا انا خايفه من ادهم يبهدلني لوعرف و
وكادت أن تكمل ولكن قاطعها مازن بغض وقال
مازن / اسمعني كويس انتي مش صغيرة ومسؤله عن تصرفاتك واوعي ياكارما تخافي من حد مهما كان حتي لو ادهم وحتي لوهو غلط معاكي اوعي اسكتي خاليكي كارما القويه اللي انا اعرفها
اللي قدمي دي واحدة معرفهش ومش عايز اعرفها ماشي اوعديني انك عمرك ماهتخافي منه أو من غيره
كارما بفرحه كبيره من لام مازن وتقول اوعدك يمازن ممكن بقي المفاتيح
مازن / هههههههههههه حاضر ياستي اتفضلي أن هطلع انام مش عايزة حاجة
كارما / لا حبيبي اطلع انت وانا تراجع شويه حاجات وانام انا كمان
مازن / تصبحي علي خير يامالكي الصغير
كارما / وانت من أهله يااحلي اخ في الدنيا كلها
وبعد خروج مازن ظلت كارما تراجع المادة وبعد أن انتهت قالت
كارما / الحمدلله كده كله تمام ناقص اروح بكره هديه الواد مازن واعمل الاكل اللي بيحب من ايدي
بصراحه من غيره مش عارفه كنت استحملتك ادهم ازاي
انا عارفه أنه خايف عليا بس مش كده يالا
وفجأة رن فون ادهم وهنا قالت
كارما / ايه ده ادهم نسي الفون هناايه الست سالي بتصل وانا مالي
وليه مارد عادي هيجري ايه يعني
كارما / الو
سالي فهمت انها كارما وجبت تغظها وقالت
سالي / كل ده تأخير ياحبيبي انا زعلانه اووووي كده
كارما / في نفسها قالت حبك برص يارب ولكن ردت علي سالي وقالت
كارما / لا في الحقيقة أنا كارما وادهم مشي من حوالي ساعتين يمكن في محطه تانيه قبل مايجيلك
سالي / نعم علي العموم بصي ياكارما في ملفات مهمه في بليز حطيهم في شنطه ادهم ماشي وتشربي اللبن وتنامي علي طول ماشي هههههههههههه
كارما / كانت هتموت من الغيظ ولكن قالت هههه والله وانتي بقي بابا وماما ايه مش بيقولك كده عيب انك تتاخري لحد بره ولا انك تكلمي راجل غريب بليل ههههه اصل انا متربيه علي كده الصراحه علي العموم حاضر سلام
وبعد أن أغلقت الهاتف قالت سالي
سالي / ده انتي مش سهله بقي ماشي ياكارما..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت اختي الصغيرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى