روايات

رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل التاسع 9 بقلم هدى زايد

رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل التاسع 9 بقلم هدى زايد

رواية تزوجت اختي الصغيرة الجزء التاسع

رواية تزوجت اختي الصغيرة البارت التاسع

تزوجت اختي الصغيرة
تزوجت اختي الصغيرة

رواية تزوجت اختي الصغيرة الحلقة التاسعة

دخل ادهم القصر وكان الكل في الانتظار
وكارما مستنيه تعرف هي هتسافر فين
وكانت أقصي أحلامها انها تسافر شرم الشيخ لأنها هتموت وتروحها
ولكن للاسف ادهم علي طول رافض سافرها في الرحلات بتاعت الجامعه
وهنا كان الكل بيكلم كارما وفرحانين لفرحتها وخصوصاً مازن وهنا قال عمها
حسين/ انتي هتسافري فين ياكارما
كارما / مش عارفه والله ياعموه بس اي حته المهم اني اسافر
حسين بخبث / يعني مفيش حاجه جايه علي بالك كده مثلا
كارما / انا هموت واروح شرم الشيخ بس ابنك للاسف الشديد مش راضي بس مش عارفه انا هروح فين بس اكيد زومي حبيبي عارف
مازن بخبث / وانا هعرف منين شايفني بشم علي ضهر ايدي وبعدين هو قال إنها مفاجاه اصبري شويه هو زمانه جاي
منيرة / تروحي وتيجي بسلامه وربنا يسعدك
كارما / يارب يخليكي ليا يااحلي طنط في الدنيا
منيرة / هههههههههههه يابت قوليلي ياماما والاانا مش زي المرحومه
كارما / لا زيها والله حاضر ياماما
مازن / تعالي معايا المكتب ياكارما
كارما / حاضر يازومي
وبعد دخول كارما ومازن المكتب قالها
كارما / خير يازومي
مازن /امسكي دي فيزا بتاعتك عملتها من فترة وكنت ناوي اديهالك
بس جات موضوع الرسومات نستني كل حاجه خاليها معاكي واصرفي وجيبي اللي انتي عايزة متخليش حاجه في نفسك
عيشي حياتك بس
كارما / بس ايه
مازن / صحيح ادهم اخويا الكبير بس انتي اختي وبنتي كمان
خالي بالك من نفسك واوعي تتديله قلبك غير ماتتاكدي مليون مرة من حبه
ادهم ممكن يكون انشد ليكي عشان شكلك اتغير يعني ممكن الموضوع معاه انبهار وبس
انا اسف اني بقولك كده بس لازم الفت نظرك الموضوع ده
عشان ماتعمليش حاجه وتندمي عليها
كارما / هو انت عارف حاجه انا مش عارفها
مازن / لا بس انا حبيت الفت نظرك عشان انتي لسه مش فاهمه حاجه ودي اول تجربه تتدخليها ويمكن لسه مدخلتهاش انا بقولك كده عشان تحافظي علي نفسك هو اخويا وانتي اختي لا بنتي
وبعدين هو لو بيحبك يبقي هيحافظ عليكي لحد لما تكوني مراته
فاهمني ولا انا بكلم نفسي
كارما بفخر/ انا بابا وماما ماتوه بس ربنا عوضني بيك انت يااغلي حاجه في حياتي كلها
انا فاهمه انت عايز تقول ايه متخافش انا تربيتك يعني عمري ماهسلم
نفسي لحد غير برضا ربنا وكمان موافقتك
مازن طبع قبله علي جبينها وقال ربنا يحفظك ياحته من قلبي فعلا انتي تربيتي وانا فخور بيكي
وخرجوا من المكتب
كارما سمعت صوت ادهم فرحت وقالت
كارما / ايه ياعم كل ده تأخير وبعدين انت مش عارف اني مسافر والايه
ادهم / عم علي العموم لسه بدري انا هطلع اجاهز وانزل
كارما بمزح / طب بسرعه وحياة ابوك عشان منتاخرش
الجميع هههههههههههه هههههههههههه
ادهم/ متخافش يااسطي وابتسم وقال لنفسه مجنونه
وبعد مرور وقت قصير نزل ادهم وقال أنا جاهز
كارما / تمام بس الاول احنا هنروح فين انا لحد دلوقتي مش عارفه
ادهم / انتي عايزة تروحي فين
كارما بطفوليه / شرم الشيخ
ادهم / وجايه علي نفسك ليه وبعدين في واحدة اول مرة تسافر تروح شرم لا ياستي احنا مش هنروح شرم
كارما بنفذ صبر / امال هنروح فين
ادهم / هنروح تركيا
كارما بصدمه وذهول بتقول فين
ادهم تركيا
كارما / هوانا سمعت صح يازومي
مازن / اه سمعتي صح ماهي بتبقي حظوظ اصلا
كارما بفرحه طفوليه وتنطط حولين ادهم وتقول
هييييييييا انا هروح تركيا ايوه بقا
والجميع يضحكون علي فرحه كارما
ادهم مسك ايدها وقالها اهدي ويالا بقي عشان نمشي ولا اغير راي
كارما وهي بتنهج وتقول لاااااااأأااأاا هو دخول الحمام زي خروجه
ده انا ازعل واجيب ناس تزعل
الجميع هههههههههههه هههههههههههه
كارما سلمت علي الكل وعند مازن قالت
كارما / هتوحشني اوووووووووي اول مرة ابعد عنك
وقالت وهي تبكي كان نفسي تكون معايا وحضنت مازن
مازن مبيقدرش يشوف دموع كارما نزلت دموعه وقال وهو بيمسح دموعها
مازن/ انتي يابت انتي روحي وارجعي بسرعه عشان هتوحشني اوووووووووي وهيواحشني انك تتدخلي تصحني بصوتك المزعج ده
ابسطتي واعملي كل اللي نفسك فيه عشان الكليه هنبدا يوم الاحد ومفيش خروجه لحد متخلصي الترم التاني
كارما / حاضر وهعمل كل اللي قولتي عليه
ادهم بيقول لنفسه هو ايه اللي قالها عليه
وفاق علي صوت كارما وهي بتقول
كل ما يالا ياادهم
وبعد خروج ادهم وكارما
ووصلهم المطار ودي كانت اول مرة تركب طيارة وكانت خايفه جدا
وكانت بتغمض عينها ومسكن في ايد ادهم جامد اوووووووووي
ادهم قالها كارما خاليكي هادئه عن كده وبعدين دي طيارة مش صاروخ يعني
كارما / فتحت عينيها ونظرت إلى ادهم وقالت مكن تكون بالنسبة ليك طيارة يعني شئ عادي لكن انا لا لاني عمري ماخرجت بره القصر
مش مصر لا كمان طيارة وتركيا انا اني بحلم
ادهم / كان أول مرة يشوف عينيها واول مرة يتكلم معها بالقرب ده
وكان سرحان في عينيها وقالها تعرفي اني اول مرة اعرف ان عيونك
حلوة كده
كارما اتكسفت ونظرت في المجله اللي معاها
ادهم ابتسم واشتغل في اللاب توب
وبعد فترة جات المضيفه وقدمت الاكله وكانت بتتكلم مع ادهم
بالانجليزي عشان كارما هي بتقول ايه لكن كارما فضلت ساكته ولم اتكلمت عنها وكان لسه هيرد رددت هي وفجاة قالت( الكلام مترجم )
المضيفه / /

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت اختي الصغيرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى