رواية تزوجت اختي الصغيرة الفصل التاسع عشر 19 بقلم هدى زايد
رواية تزوجت اختي الصغيرة البارت التاسع عشر
رواية تزوجت اختي الصغيرة الجزء التاسع عشر
رواية تزوجت اختي الصغيرة الحلقة التاسعة عشر
كارما / مازن انت بتقول ايه لايمكن ازاي لسه كان عندي
مازن/ادهم بيموت ياكارما
كارما / لاااااااأأااأاا
وبعد مرور وقت قصير وصلت الى المستشفى وقالت لمازن
كارما / ادهم عامل ايه يامازن
مازن بحزن/ لسه الدكتور عند جوه بس هو عرف منين عنوانك
كارما بحزن / ادهم مشي واريا وجالي وقالي نبتدي حياة جديدة وانا قولته لا وهو قالي لو انا مش حياته يبقي يموت احسن يعني أنا السبب ااااااه يارب
استرها وخاليك معاه عشان خاطري ااااه
مازن / قومي ياكارما وامسحي دموعك ادهم هيعيش وانتي لازم تقفي جنبه لازم يرجع الدنيا دي فاهمه ولالا
كارما مسحت دموعها وقالت عندك حق يأمازن
وهنا خرج الدكتور وهما قالوه
كارما ومازن خير يادكتور
الدكتور/ انا اسف ياجماعه احنا عملنا كل نقدر عليه بس القلب وقف مرتين وادهم دخل غيبوبة وربنا وحده اللي يعلم هيخرج منها أمتي
ادعولوه عن اذنكم
كارما الدنيا لفت بيها ومازن مسكها وقالها انها لازم تقف علي رجلها
ومر اسبوع في المستشفى وكارما مش بتسيب ادهم وليل والنهار
ومازن بيروح ويجي عشان الشركه
وفي يوم خلت كارما وفضلت تتكلم مع ادهم علي امل أنه يسمعها
وكانت بتقول
كارما / حبيبي كل ده مش عايز تفوق طب انا هونت عليك يعني
كله
نبعد عن بعض سنه وبعد كل ده برضه عايز تسبني انا عارفه اني لما جيت وقولتي اننا نرجع
انا اسفه على كل حاجه علي كل لحظه بعت فيها عنك وحياتي قوم وانا ابقي جنبك العمر كله واقولك كمان وعد مني اول ماتخرج من هنا
هنتجوز واكمل تعليمي معاك وانت اللي تذكرلي بس انت قوم بقي
وهنا عاد إليها الامل من جديد وقال لها
ادهم بتعب شديد يعني أخالي مازن يجيب المأزون
وهنا قالت بفرحه كبيره ادهم انت بتتكلم انت فوقت حمدالله على السلامه يا حبيبي
ادهم / فعلا انا حبيبك امال ليه بتنكري عشان تعرفي اني انا صح
كارما / انا عمري ما حبيت ولا هحب حد غيرك وثم قالت بمزح ويالا بقي هات المأزون عشان انا مش ناويه ابعد عنك تاني
ادهم بمزح / مأزون ازاي وانا مكسر كده انتي فاكره لما المأزون يكتب علينا انا نعرف اعمل حاجه
كارما بطفوليه وهي لاتعرف معني كلام ادهم
ايدك كويس وبعدين حاجه ايه اللي انت هتعملها احنا هنكتب وخلاص ونروح القصر
ادهم / بس كارما الله يخليكي احسن والله ارجع الغيبوبة تاني
وبعدين قصر ايه اللي انتي عايزني نقعد في انا يوم اتجوز هخدلك احلي واجمل قصر في الدنيا عشان انا وانتي نبقي براحتنا
كارمابطفوليه / طب ماهو انا وانت ومازن كنا قاعدين مع ماما وعمي ايه الجديد بقي انت عايز تقعد بره ومازن قاعد بره طب ليه ايه الفرق
ادهم يضحك علي طفولتها البريئه وقال يا اذكي اخواتك في فرق
وكبير كمان تبقي هعرفهولك بعدين بعد الفرح أن شاء الله
كارما / طيب المهم بقي دلوقتي انا هنادي الدكتور ماشي
وبعد مرور شهرين تحسن ادهم تماما وخرج من المستشفى
وتجمعوه عند مازن
ودار الحد بث بين كارما وادهم الصغير والكل يسمعها
كارما / يأتي عسل انت لسه صغنن ليه عندك شهرين ليه مش بتمشي
انا هجبلك عروسه حلوة اووووي اصبر لما اتجوز وانا هخليك تتجوز احلي عروسه شفتها عينك الحلوة دي ياصغنن
ايه ده انتي بتتضحكي ياكلبه انتي تعرف احلي حاجه عسل ليا انا مش بابي ولامامي هههههههه
مازن / من اي اتجاه أن شاء الله عسل اسود وبعدين انتي وقعه عايزة تاخدي الواد وخلاص
كارما / لا ياحبيبي انا هاخده يعني هاخده وانت عارف لما احط حاجه في دماغي بعملها وبعدين العروسه الأولي كانت أكبر منه بست شهور لكن أن شاءالله بنتي هتكون اصغر منه بسنه
ادهم / صحيح ياكارما هي مين البنوته الجميله اللي كانت عندك دي
كارما / بص ياسيدي انا لما اترشحت لافضل ١٠٠سيد في العالم اكثر نجاحاً رغم صغر سنها وعملت حفله للاطفال الايتام وكانت كارما في دار الايتام عشان باباها ومامتها ماتوه في حادث سير على الطريق ولحسن حظها ا انها كانت فالكنبه اللي وارء فربنا نجاها ولأن معرفوش يوصله لاهلها في الوقت ده
راحت ملجأ للأيتام بس روحت الملجأ وعجبتني اووووي اتعلقت بيها خصوصا اما عرفت ان اسمها زي اسمي ويمكن تقريبا قصتها نفس قصتي وانا صغيرة إخدتها بس للاسف الشديد عمهاعرف بعد ماخدتها بيومين وجالي وبعد إلحاح شديد عيه سأبها معايا اسبوع تاني لحد لما خلص ورقه وسافره تركيا في نفس اليوم اللي ادهم عمل في حدثه
بس دي كل الحكايه بس انا لسه متعلقه بيها اووووي
ادهم / مسك ايدها وبسها وقال إن شاءالله هيكون عندك احلي منها وتفضل معاكي العمر كله
كارما / يارب ياحبيبي
مازن بمزح قال بقولك ايه يا عمنا اهدي شويه انا احنا قاعدين ومتنساش اني حماك ها وانك لسه متجوزتش لحد دلوقتي ها
ادهم/ ده مين ضحك عليك وفاهمك كده وبعدين ربنا يخلي ابوك ماهو قاعد اهو زي الاسد
حسين / لالا لحد كارما يبقي اللي يتكلم في الموضوع ده ابوها وهو مازن لكن انا ومامتك بركه زي مابيقوله
مازن / متقولش كده باحاج ده انت الخير والبركة ولا ايه ياادهم
ادهم/ راي انتو خاليتوه فيها راي مش كده برضو ياعروسه
كارما بمزح / والله اللي يقول عليه زومي ماشي
ادهم / والله اللي يقول علي زومي ماشي ياكارما خال زومي بتاعك ينفعك
الجميع هههههههههههه هههههههههههه ربنا يسعدكم يارب
وجاء اليوم المنتظر فرح كارما وادهم وبعد ساعات طويله في الفرح
بين الغني والرقص والفرحة
ذاهب ادهم الي عشهم الجميل عش الزوجية وقال
ادهم / مبروك يا اجمل و احلي عروسه في الكون ويارب اقدر اسعدك
كارما بخجل شديد قالت أنا كمان يارب اقدر اسعدك ولو شويه صغيرين
ادهم/ سعادتي خلاص اكتملت بيكي ياقلبي
بقولك ايه ياكوكي
كارما / قول ياعمر كوكي
ادهم وهو يبتلع ريقه بصعوبه وقال ها عايزه اقولك اه انا مش عايزة بنت واحدة انا عايزة عشر عيال ويالا بقي لحسن اتاخرنا
كارما بطفوليه علي ايه
وسكتت شهر زاد عن الكلام 😂😂😍😘
وبعد مرور خمس سنين عند مازن وهو نائم وفجأة
مازن زومي
مازن / وهو شبه نائم عايزة ايه يابت انتي
قوم كده واقعد وشوف حل في الحكايه دي بدل ماخلي ليلك نهار
مازن بنفذصبر حاضر اتفضلي ياست الناس خير بقي
دلوقتي ابنك قرفني كل ماتتكلم معاه يقولي انا مش بكلم عيال صغيره
قولي ايه بقي اللي عملته مع مامي وبابي عشان يتجوزه
مازن / وانتي مين قالك الموضوع اكيد كارما الله يرحمها ويغفر لها
كارما/ مامي عايشه انت ناسي والايه
مازن / لا بس هتموت دلوقتي عشان انا قولتلها متقوليش لحد ماشي ياكارما الكلب بقولك ايه ياكوكي تعالي معايا
مازن كارما ياكارما
كارما / في ايه يازومي انت ماسك كارما كده ليه زي مايكون عسكري وماسك حرامي غسيل هههههههههههه
مازن / ههههه والمصحف انا ماشفت في برودك يعني بنتك تصحني في اليوم اللي بترجي من الدنيا عشان انا م في براحتي وانتي تضحكي
وبعدين الواد تقيل زي عمه نعمله ايه احنا
كارما / لا ياحبيبي انت طلعت انت وابنك ولانزلت مش هتيجي زي دومي حبيبي أمشي العب بعيد
كارمالصغير ة / سابنا المشكلة الأساسية ومسكنه في الفرعيه
كارما / مانا قولتك ياحببتي اتقلي وانتي تاخدي حاجه نضيفه زي كده
كارما بطفوليه / اكتر من كده مامي انتي تخنتي علي الاخر وبصراحة شكلك بقي وحشه اووووي فبلاش تتكلمي علي التقل
مازن / هههههههههههه والله يابت ياكوكي اول كلمة اسمعها وتعجبني
كارما بغيظ / بكره سي مازن يجي بسلامه وشوفه بعدها هبقي عامله ازاي
مازن بمزح / ها قد اتي الادهمان حمدالله على السلامه يا يارجاله كل ده كنت بتركبوه خيل
ادهم / بصراحه ادهم ماشاءالله عليه خيال اصيل طالع لعمه
كارما الصغيرة / حمدالله على السلامه يا ادهم انا كان نفسي اركب خيل انا مش عارفه ليه مخلتنيش اركب
ادهم الصغير / تروحي فين انتي لسه صغيرة بعد اذنكم انا هطلع اخد شارو
كارما/ اااه ياني ابنك عايزه في حاجه اصل انا ناويه اقتله
مازن بمزح / لا اتكلي علي الله وخدي امك بالمرة
ادهم / متزعليش ياحبيبتي بابي هو هيعمل كده كمان عشر سنين هيجي هو أبوه ده وانا اللي هقول لا
كارما الصغيرة / ليه بس كده يابابي
ادهم/ عشان هقوله انا تزوجت اختي الصغيره وأحببت ابنتها ولايمكن حد ياخدهم مني ابدأ
الجميع هههههههههههه هههههههههههه
كارما بقي معاها مازن وكارما
ومازن بقي معاه ادهم وكارم
تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت اختي الصغيرة)