رواية تزوجتها غصب الفصل السابع 7 بقلم كنزي محمد
رواية تزوجتها غصب الجزء السابع
رواية تزوجتها غصب البارت السابع
رواية تزوجتها غصب الحلقة السابعة
**********************
وقفنا الحلقه اللي فاتت لما أدهم ضرب جميله وشفايفها جابت دم
جميله.. والدموع في عنيها انت بتضربني يادهم
أدهم.. واموتك كمان مين يهانم اللي انتي كنتي بتقولي ليه تعالي بعد لما أدهم يمشي عايزه تخونيني في بيتي
في الوقت ده ساره جت
وقالت.. انت فين يابراهيم انا جيت يأهل البيت
أدهم.. ابراهيم مين
ساره.. دي القاب انا وجميله مطلعينه علي بعض انا فوزي وهيا ابراهيم
هيا فين بقا عشان عايزه اقول ليها حاجه مهم
أدهم اتصدم وندم ندم شديد ودخل عشان يعتذر لجميله لقي جميله بتلم هدومها
أدهم.. انتي بتلمي الهدوم ليه
جميله.. انا رايحه بيت اهلي وورقه طلاقي توصل ليا هناك
أدهم.. جميله انا اسف مش عارف عملت كده ازاي
جميله. ضحكت ضحكه سخريه وقالت اسف اعمل بيها ايه دي اسف هارد ليا كرامتي اللي انت هنتها ولا عدم ثقتك فيا ولا انك ضربتني ضرب عمر ما في حد يتحملوا
أدهم.. الدموع اتملو في عنيه وقال سامحيني ياجميله عشان خاطر زين مش عشان خاطري زين هيبقي يتيم لتاني مره وهو لسه عندوا شهر فكري ياجميله
جميله.. عيطت جامد وقالت زين يقدر يجي وقت لمة يحب انا هستقبلوا كويس يابن عمي
واغمي عليها
أدهم.. اول لما شاف جميله اغمي عليها قال جميله اصحي اصحي ياحبيبتي اصحي ياجميله عشان خاطري في حاجات كتير عايز اقولها ليكي أدهم نادي علي ساره ساره رني علي الدكتوره بسرعه
ساره.. جميله اصحي ياحبيبتي
أدهم… اخلصي ياساره رني علي الدكتوره
بعد عشر دقايق الدكتوره وصلت
وكشفت علي جميله
أدهم.. مالها جميله يادكتورة هيا كويسه صح
الدكتورة.. اهدي ياستاذ أدهم المدام جميله عندها انهيار عصبي وانا اديتها حقنه مهداء وهتبقي احسن ان شاء الله
أدهم.. انشاء الله
ودخل لجميله جوا
أدهم…. اصحي ياروحي اصحي ياجميله قلبي انا بعشقك ياجميله انا اللي كنت ببعت ليكي الرسايل ايوه انا ياجميله انا اللي كنت ببعت ليكي ورد علي الفله عشان عارف انك بتحبي الورد وانا اللي كنت ببعت جوابات عارفه ليه عشان بحبك يا عمري بحبك يا جميله قلبي 🥹🫶🏻
********************
نروح عند عاصم (اللي هو المجهول)
عاصم.. عايزك تراقب ليا سها وتعرف كل التحركات بتاعتها ولو مش نفذت اللي قولتلك عليه هقتلك
الراجل… حاضر ياعاصم بيه
عاصم… امشي مع السلامه
الراجل مشي وعاصم رن علي رقم وقال
عاصم.. عامله ايه يا روحي 🫶🏻
البنت.. كويسه يا حبيبي انت فين❤️
عاصم.. في الشغل ياحياتي🫶🏻
البنت.. هتتاخر ياحبيبي✨🤍
عاصم.. لا ياحبيبتي انا هطلع دلوقتي من الشركه🙂
البنت.. مستنياك ياروحي مع السلامة🥹🫶🏻
عاصم.. مع السلامة يا روحي ❤️
(يالهوي علي المحن السنجله جنتله 😂)
نتعرف علي عاصم والبنت
عاصم. راجل في ٣٣من عمرو ابن خالت أدهم وصاحب عمرو عينه بني غامق بشرتوا برونزيه طويل. عندو عضلات (حاجه كده ضلفه دولاب إنما أدهم دولاب كامل 🙂) عندوا شركات للحديد ويعتبر أصغر راجل أعمال في الشرق الأوسط متجوز من عشق وعندوا بنت اسمها حياه
البنت. عشق المنشاوي زوجت عاصم بنت جميله جدا شعرها بني طويل (مشاء الله) وعينها عسلي قصيره بعكس عاصم جسمها نحيل عندها بنت اسمها حياه وحامل في الشهر التاني
************************ * * * * * * * * * نرجع تاني عند أبطالنا
جميله صحيت ولاقت أدهم نايم وهو ماسك اديها
جميله.. ليه شكيت فيا ليه خلتني معنديش كرامه (شكلها مش قرت روايه عشقت مجنونه) وانا بحبك والله
أدهم.. وانا بعشقك انا عديت مراحل الحب من زمان ياجميله ارجوكي سامحني وخلينا نبداء من جديد
جميله… بتحبنى انا
أدهم… توتو انا بعشقك مش بحبك
جميله.. موافقه اديك فرصه بس بشرط
أدهم.. اشرطي وانا انفذ
جميله…………….
أدهم.. اي
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نروح عند عاصم رجع البيت لقي الجو ضلمه قعد ينادي علي عشق مش حد بيرد
دخل الاوضه لقي عشق مزينه الاوضه ياورد الأبيض وبالونات بيضه وزينه مكتوب عليها اهلا بابا 🌸✨
عاصم…. انتي حامل
عشق.. ااااممممممم
عاصم. راح حاضنها وقال ربنا يديمك ليا يا روح قلبي ❤️
عشق.. ويديمك ليا يا روحي ❤️
عشق.. عاصم
عاصم. اي يا روح وعقل عاصم
عشق… ممكن ترقص معايا علي الاغنيه دي
عاصم ومالوا ياروح قلبي
(
عاصم.. تعالي اقولك كلمه سرا
عشق… بس ياعاصم اتلم
عاصم…. تعالي بس وشالها
وبس عشان عيب 😂
************************ * * * * * *
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجتها غصب)