روايات

رواية تحرش طفله الفصل التاسع 9 بقلم ندى حجازي

رواية تحرش طفله الفصل التاسع 9 بقلم ندى حجازي

رواية تحرش طفله الجزء التاسع

رواية تحرش طفله البارت التاسع

رواية تحرش طفله الحلقة التاسعة

ساره بنفعال :انا مكونتش متجوزه اصلا
يوسف بصدمه:بس الدكتور قال انك سق
ساره قطعتو:غلطه
يوسف بصدمه من بجاحتها:غلطه
ساره بانهيار :بنت طايشه امها تخدها من صغرها وسافرت من غير حته متفكر البنت دي عاوزه تسافر ولالا خديتني وحرمتني من بابا ومازن كونت صغيره اوي حسبتها يومين هنتفسح ونرجع سافرنا ورمتني ف عالم جديد مفهوش حد كل الناس اللي في غريبه وعده سنه وره سنه وانا واخده حريتي تماما وهي فكرني مبسوطه انا بس كونت عايزه حد يقولي لا لحد ما قبلت شريف وحبيتو
ساره بتعيط بانهيار ويوسف مركز معاه
يوسف:اهدي
ساره :حبيتو وعرفتو ع ماما بس هي كانت مش مفهماني قالت شويه وهتبعدي دا لعب عيال بس منعتنيش لحد مقربنا وغلطنا لالا انا اللي غلط هو مغلطش هو كان عاوز جسمي وبس محبنيش انا اللي حبيت بعد كدا اتغير معايا اوي لحد محملت وقالي نزلي نزلي يا ساره علشان نكمل واتجوزك فضلت افكر ازاي اقتل روح مش ليها ذنب قررت اسيبو لحد ما بداء يظهر عليا وماما شكت
ساره بتفتكر
&&&
منيره :انتي مالك بقالك كام يوم مش مظبوطه
ساره بتعب:لالا انا كويسه
منيره بشك:انتي ليه علطول لابسه واسع اوي كدا
ساره:عادي يا ماما علشان اخد راحتي
منيره لسه هتتكلم لقت ساره قامت تجري ع الحمام
عقبال م ساره خرجت منيره كلمت الدكتور
ساره طلعت وبصتلها
منيره:انا كلمت الدكتور وزمانو جي
ساره بخوف:لالا دكتور اي انا ك
منيره قطعتها:مش عاوزه اسمع صوتك انتي فاهمه
ساره قاعده متوتر ومنيره بصلها بشك لحد مدكتور وصل وكشف ع ساره
الدكتور بابتسامه:مبروك المدام حامل
منيره بصدمه:حامل
ساره بتعيط وبس
منيره وصلت الدكتور ودخلت لساره ومسكتها من شعرها
منيره: حامل حامل يا ساره دي الثقه اللي اديتهالك دانا عمري ما حرمتك من حاجه عمري ما قولتلك لا
ساره بانهيار:كونت عاوزاكي تقولي لا كونت عاوزاكي تقولي متعمليش كدا متلبسيش كدا جايه دلوقتي تساليني اه حامل .
حامل وأبو مش معترف بي ومش هيعترف ويعترف ليه وانا اصلا بنت مش كويسه
منيره واقفه مصدومه
ساره بانهيار:انتي السبب انتي السبب انا مش مسمحاكي ولا هسامح نفسي
&&&&&
يوسف قرب منها لما لاقها بتخد نفسها بالعافيه:كفايه يا ساره
ساره بصتلو:لا متقوليش كفايه انا عاوزه اتكلم
يوسف هز دماغو : كملي
ساره:ساعتها وقعت ومش كونت عارفه اتصرف لحد ما الإسعاف جت وعرفت انها ماتت
ماتت وكونت انا السبب رجعت مصر وروحت بيتنا ولقيت مازن بس حاولت اشرحلو بس مسمعنيش أو مفهمنيش هو عندو حق هيقبل بيا ازاي واختو رحالو حامل وكمان امها ماتت بسببها ساعتها مشني ومش لقيت حته في مصر مشيت تاني واتعرفت ع ناس ولقتهم بيضحكوا كتير ومبسوطين ومش شايلين هم حاجه لحد ما واحده عرضت عليا سجاره بس كانت مختلفه مش السجاير العديه ساعتها كونت بضحك بضحك اويي ومبسوطه جدا كل لما احسن نفسي تعبانه اروحلها اشربها افضل اضحك وانسا كل حاجه سجاره في التانيه بقيت زي ما انت شايف .
يوسف فضل يلمس ع شعر ساره لحد ما نامت
&&&&
ذكره راحت عند محمد
ذكره بخوف :محمد انت موديني فين
محمد وقف :حبيبتي هو انتي خايفه مني
ذكره :لا بس المكان ضلمه
محمد :مش انتي بتحبي البحر انا قولت اوديكي حته بعيده شويه عن الدوشه والناس علشان نعرف نتكلم
ذكره بتوتر :ماشي
&&&&
وعد قررت تنام ساعه وتنزل الجيم بتاعها
مريم :وعد انتي مش نازله
وعد بتعب:لا يا ماما هنام ساعه كدا وانزل
مريم :طيب انا نازله خلي بالك من نفسك وانتي فشغل ها
وعد بضحك:مش تقلقي يا ماما
مريم بابتسامه:اللي يشوفك وانتي صغيره مش يشوفك دلوقتي اتحولتي يا وعد بس تعرفي انا فرحانه انك قويه كدا
وعد بضحك :عضلات بق في الجيم وكدا
مريم ::جيم اي يا وعد انتي شويه وتختفي يا حبيبتي يلا سلام علشان اتاخر
وعد: باااي
&&&&
سليم وقف بتعب شغال وفي بنوته واقفه جنبو بسندوتشات في أيدها
ندي 18سنه بنت صاحب المكان اللي سليم شغال في
ندي:مش ناوي تروح
سليم :لا يا ندي
ندي :ليه
سليم طلع من تحت العربيه اللي بيصلحها :لازم ابعدهم يا ندي انا شايفهم متعذبين وانا مش عارف اتصرف لازم ابقا قد المسؤوليه
ندي قريت منو:كل دا ومش قد المسؤوليه دانت مش بتنام غير اربع ساعات في اليوم والباقي شغل شغل دانا لو مش جبتلك السندوتشات بتاعت كل يوم مش هتاكل وهتنسي نفسك انا عاوزك ترتاح شويه
سليم مسك أيدها وباسها: هرتاح هرتاح لما اخد امي واخواتي بعيد عنو هرتاح لما انا وانتي نكون في بيت واحد يا ندي
ندي:انا واثقه فيك وعارفه انك هتعمل كل اللي انت عايزو
&&&&
روح :حضرت الشنط انت كونت فين
يوسف بسرحان :فوق
روح:ناااعم
يوسف:في اي يا ماما
روح مسكتو :انت هتستعبط جيبلي واحده فلبيت وقاعد معاها في الأوضه وتقولي في اي
يوسف :يا ماما صدقيني مافيش حاجه ولا عملت حاجه كونت بهديها بس
روح لسه هتكمل كلامها لقت صوت صويت جامد وتكسير
روح بخضه:في اي
يوسف وهو بيجري:ساره
&&&&&
محمد قرب من ذكره وحط ايدو ع كتفها:وحشتيني
ذكره بتوتر:محمد مينفعش كدا
محمد بيقرب منها وعاوز يبوسها
ذكره زقتو:محمد كدا عيب اي اللي بتعملو دا
محمد بنفعال:هو حلال لي ابوكي والغريب وحرام عليا
ذكره ..
&&&&
مازن خد طارق وروحو البيت وعمرو واقف معاهم
طارق مسك ايد مازن:عاوز ساره يا مازن متجيش من غيرها
مازن بصعوبه:حاضر بس ارتاح انت
طارق هز دماغو ب حاضر
مازن طلع لي عمرو
عمرو:هو كويس
مازن:انا لازم اسافر
عمرو بستغراب:ليه
مازن :لازم ارجع ساره
عمرو قلبو دق لما سمع اسمها :اجي معاك طيب
مازن :لا خليك هنا خلي بالك من بابا اليومين دول
عمرو بارتياح انو مازن موافقش علشان مش عاوز يشوفها:حاضر
&&&&
وعد كانت نايمه
وجابر كان بيشرب الجرعه بتاعتو
جابر :اه يدماغي يخربيت دا صنف صنف جامد زي الستات بظبط
جابر بداء يقوم ويروح اوضه وعد وفتح الباب ودخل لقه وعد نايمه بهدوء
جابر بيحسبها ذكره علشان كدا دخل وهو قلبو جامد انو ذكره بتخاف منو
جابر قرب من وعد ومسك ايديها شبه كتفها وبدأ يمسك جسمها
جابر :عاوز يخدك مني طيب ازاي دانا برتاح في حضنك انتي يا ذكره
وعد فاقت ورفعت رجلها وديتو في بضنو وزقتو ع السرير وبدأت تخنق في

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تحرش طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى