رواية بنت من الصعيد الفصل العاشر 10 بقلم بسكوتة
رواية بنت من الصعيد الجزء العاشر
رواية بنت من الصعيد البارت العاشر
رواية بنت من الصعيد الحلقة العاشرة
دخل عمر الاوضه لقي فيروز قاعده قدام المريا وي بتحط روج وي الاوضه كولها شموع والورد على السرير والنور مطفي
عمر: واو ايه الجمال ده
فيروز: ايه رايك فى المفاجأة
عمر: دي اجمل واحلا مفاجأة شفتها بس ايه الحلوه دي الاسود حياخود منك حته
فيروز بخجل: بس يا دكتور يا محترم على فكره انا مراتك
عمر: اديكي قولتيها مراتي يعني اعمل اللي انا عاوزه
فيروز: انتا حتعمل ايه لا استنا شوية
عمر: استنا ايه بس انا كونت مستني الحظه دي بفارغ الصبر
فيروز: لا مش حيصل
عمر: ايه هوه اللي مش حيحصل
فيروز: انا عندي طلب الاول
عمر: اطلوبي يا اخر صبري
فيروز: انا عاوزه اتفرج على كرتون الاول
عمر:كرتون ايه وزفت ايه انتي كبرتي ياحبيبتي علي الكلام ده
فيروز: لا عاوزه اسمع كرتون ربنزل وكمان انتا تسمع معا
عمر: ياربي انا متجوز طفله عندها 10 سنين مش واحد عندها 20 سنه
فيروز: بتقول حاجه ياحبيبي
عمر: لا يا حبيبتي مش بقول حاجه
فيروز: انا حروح اعمل فشار عشان الفلم
عمر: روحي ياختي
عملت فيروز الفشار وقعدو يتفرجو على الكرتون وكانت فيروز مبسوطه وفرحانه جدا زي الاطفال
عمر فرد درعو: تعالي يافيروز في حضني الجو برد
فيروز: ثواني حروح اجيب بطنيه نتغطه بيها
جابت فيروز البطنيه وحضنته عمر بس عمر قعد يلعب في شعر فيروز لحد منامت
عمر: فيروز فيروز انتي نمتي ولا ايه اممممم لا هيا نامت
شالها عمر وطلع نيمها في السرير وقعد يتامل في وشها الملائكي لحد منام
صحيت فيروز الصبح لقيت عمر نايم
فيروز: ياااااااه انا مت كتير يالهوي انا نمت من غير……… عمر اكيد حيكون زعل عشان نمت وسبتو انا حروح احضرلو فطار عشان اصلحو اكيد حيكون زعلان
حضرت فيروز الفطار وطلعتو فوق في الاوضه علي السرير وصحت عمر
فيروز: عمر عمر اصحي ياحبيبي عشان تفطر
عمر: صباح النور ياروحي
فيروز: صباح العسل ياقلبي يلا قوم اغسل وشك عشان تفطر
عمر: حاضر ياقلبي بس بس ايه الدلع ده
فيروز: انا لازم ادلعك امال مين غير حيدلعك يلا بقا روح اغسل وشك عشان تفطر
حاضر غسل عمر وشو وقعد يفطر
عمر: تسلم ايدك ياحبيبتي الفطار يجنن انتي طالعتي ست بيت شاطره اهو
فيروز: اومال انا صعديه واكيد انا ست بيت شاطره
عمر: انتي بتخزوقيني وتنامي امبارح
فيروز: ههههههههه انتا اشتغلت تلعب في شعري وانا اي حد يلعبلي في شعري بنام بس مصلحه ههههههه
عمر: مصلحه ها بتقولي مصلحه هاتي الصونيه دي
فيروز: حتعمل ايه يامجنون
عمر: حكمل اللي مفرض كان يحصل امبارح
فيروز: فيروز طيب الجامعه وي المحاضرة
عمر: مش مهم دلوقتي في الاهم
فيروز كانت بتقاوم بس اول ما لمسها مقدرتش وي انسجمت معاه
بعد ما خلصو قلت ادب 😂😂😂😂
فيروز: خلاص اخت اللي انتا عاوزو
عمر: اي يا حياتي انتي مراتي على فكره مش جايبك من الشارع😂
فيروز: انتا طلعت قليل الادب
عمر: انتي هبله يابت يعني الحجات دي فيها احترام
فيروز: خلاص بقا اللي حصل حصل يلا عشان نور جايه
التلفون رن
فيروز: لوجبنا سيرة مليون جنيه مكنتش جات
نور: ايه كونتو بتجيبو في سرتي ولا ايه
فيروز: اه ياختي
نور: كونتو بتقولو ايه بقا
فيروز: كونت بقول لي عمر نور حتاجي بعد شويه
نور: امممممم طيب ابعتيلي العنوان
فيروز: خلاص حبعتلك الوكيشن
نور: طيب
فيروز: بقولك ممكن تعدي على الصيدلية وتجبيلي حاه معاكي
نور: اجيب ايه
فيروز: جيبي………
نور: امممممم هو عمله ايه معاكي
فيروز: بتموتي فى قلت الادب خلاص لما تيجي حبقا احكيلك عشان تاخدي فكره عن الجواز ومتتجوزيش 😂😂😂😂
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت من الصعيد)