روايات

رواية بنت مسترجله الفصل العاشر 10 بقلم بستان الورود

رواية بنت مسترجله الفصل العاشر 10 بقلم بستان الورود

رواية بنت مسترجله الجزء العاشر

رواية بنت مسترجله البارت العاشر

رواية بنت مسترجله
رواية بنت مسترجله

رواية بنت مسترجله الحلقة العاشرة

رحمه.. حرام عليك متعملش كده حرام لكن قطع كلامه صوت من الخلف
متخفيش يارحمه انا معاكي
يوسف… وانت مين ياحيلت امك لي هتعيط عليك انهارده
… انا لي خلي نهارك اسود من شعر راسك
يوسف… بسخريه…. ههههه انت يا ولم يكمل حديثه بسبب بوكس 👊 خدو في وشو
… اي ياروح امك مش كنت بضحك دلوقتي اي متقوم
يوسف.. وهو بيسند علي الحيط عشان يقوم. انت اتجننت شكلك وبصوت عالي انتو يابهااااااايم يلي برا وفي لحظه دخل خمس رجاله شبها الحيط
يوسف….. ههههههه انت مفكر انك هتخرج من هنا حي ده انا هنسفك
…. هههههه انت مفكر ان شويه النفخ لي حوليك دول هيعملو حاجه

 

 

يوسف… يارجاله انا مش عايز اهل الود ده يشوفو فيا حته سليمه وهنا بداو يلفو حوليا وهو في النص لكن هو ضرب اتنين منهم وبعدين كان في مكتب في الاوضه شالو وضرب بيا التلاته ووقعو علي الارض لكن قامو تاني كلهم
كان في بنزين كتير في المكان فتح البرميل البنزين وفضل يضرب في الرجاله لحد ما البرميل فضه البنزين كلو طلع يجري علي رحمه وفك الحبل لي مربوطه بيا وشلها وخرج برا المخزن وحدف عود كبريت من الشباك وفي لحظه دي المخزن حصل في انفجار كبير عشان كان في سولار كتير في المخزن وجري برا الفيلا وخد العربيه ومشي بقسه سرعه وقف في مكان بعد متاكد ان محدش ورا
رحمه…. انا مش عارفه اشكرك ازاي بس عوزه اعرف انت مين
… انا علي الحفناوي بصراحه انا متبعك من زمان وكنت تحت البيت انهارده لما الناس دول ختفوكي ومشيت وراهم وعرفت مكانك فين. واهو انتي معايا دلوقتي
رحمه… بستغراب طب انت ليه متابعني من زمان
علي…. ببتسامه جذابه.. عشان بحبك وكنت عايز اعرف عنك كل حاجه عشان اجي اطلب ايدك من ابوكي
رحمه…. انا مش فهمه اي حاجه خالص ممكن بعد ازنك تروحي
علي… تمام يلاه بينا
تعالو نعرف مين علي ده
علي الحفناوي 25سنه جسمو رياضي بشرتو تميل للقمحويه حاجه بسيطه شعرو طويل واسود وفي خصلات بيضاء تذيد من جمالو جمال عينو بني
وصلو عند بيت رحمه
رحمه… ممكن بقا تطلع معايا البيت لزم تخد واجبك علي اكمل وجه
علي… لا شكرا انا تمام اتفضلي ارتحي انتي
رحمه… طب
علي… في اي
رحمه… مش هشوفك تاني

 

 

علي ببتسامه جذابه… لا اكيد هنتقبل تاني
رحمه… طيب شكرا جدا علي لي انت عملتو معايا ومشيت
علي هو كمان مشي بل عربيه وراح علي البيت
زينه…. بعياط.. ررررررحمه حبيبتي انتي كويسه فيكي حاجه حد قربلك
رحمه… انا كويسه ي ماما متخفيش
زينه… حمدلله علي سلمتك ياحبيبتي هتنامي في حضني انهارده متسبنيش تاني ياروحي استني اكلم ابوكي اطمنو ده قلب الدنيا عليكي وبعدين اعرف اي لي حصل معاكي
الو اي ياحبيبي رحمه.رجعت البيت
احمد بفرحه… بجد يازينه طب هيه كويسه فيها حاجه
زينه… هيه كويسه الحمدلله خد هي هتكلمك
رحمه… ايوه يابابا انا كويسه ياحبيبي
احمد…. حصلك حاجه يابنتي
رحمه… لا يابابا انا كويسه الحمدلله
احمد… طيب ياحبيبتي انا ربع ساعه واكون عندك
رحمه… ماشي يابابا تيجي بل سلامه
زينه…قوليلي بقا اي لي حصل
رحمه… لي حصل ان 0000وحكتلها كل حاجه
زينه… ياقلب امك يابنتي طب قومي ارتاحي دلوقتي وبعدين نعرف مين الشاب ده
رحمه… حاضر ياماما
في فيلا علي الحفناوي
ياسر ذيدان.وده صديق علي من زمان وزميلو في الشغل
ياسر… مالك يالول في اي
علي…بتنهيده… كانت هتضيع مني انهارده لولا اني وصلت في الوقت المناسب
ياسر… طب مش ناوي تعترف ليها بقا بدل مانت تعبان كده
علي…. ازاي بس مش هينفع دلوقتي خالص
ياسر… بسبب الموضوع لي حصل معاك زمان وانت حياتك كلها اتبهدلت
علي…. تعبت ياسر بجد خلاص مش مستحمل
ياسر… خلاص احنا نروح بكرا وتتقدم ليها ولي يحصل يحصل
علي… ماشي خلاص انا هروح بكرا عشان جبت اخري
تاني يوم علي وياسر وقفين قدام بابا بيت رحمه
زينه…. اهلن وسهلاً مين حضراتكم
علي… انا علي الحفناوي
زينه… هو.انت اهلان يابني اتفضل تعالي نورت وشرفت

 

 

ياسر… ده نورك ياهانم
رحمه…. اي ده انت
علي… اه انا وحشتيني يانور عيوني
رحمه…بكسوف انت بتقول اي
علي…. بقول لي كان لزم يتقال من زمان انا بحبك
احمد ابو رحمه… انت مين ياحيوان انت واي لي بتقولو ده يومك اسود

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت مسترجله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى