روايات

رواية بنت مسترجله الفصل الخامس 5 بقلم بستان الورود

رواية بنت مسترجله الفصل الخامس 5 بقلم بستان الورود

رواية بنت مسترجله الجزء الخامس

رواية بنت مسترجله البارت الخامس

رواية بنت مسترجله
رواية بنت مسترجله

رواية بنت مسترجله الحلقة الخامسة

البنات قعدين بيكلو وبيضحكو ولكن يجي صوت يقطع كلمهم
…. رحمه انتي بتعملي ايه هنا وكنتي فين الفتره لي فاتت دي كلها
زهراء ومريم بصو لبعض وصوت واحد مييييين ده 😳😳
انا احمد
زهراء… برفع حاجب وبتبص ل رحمه مين ده ياروح امك
رحمه.. ببراءة.. ده صديقي يازوزو
زهراء…. نعععععععععم ياختي
احمد.. قعد ممكن لو سمحتو تسمعوني الاول
زهراء ومريم.. بصوت واحد ارغي
احمد… بص ليهم بستغراب وكمل
انا اعرف رحمه من زمان بظبط من حوالي أربع سنين انا دكتور في مستشفي 00000وجاتلي رحمه في يوم
فلاش

 

 

زينه… مالك ياحبيبتي شكلك تعبانه اوي يلاه نروح المستشفى وصلو المستشفى
دكتور… اوك دخليها هنا
وكشف عليها
الام زينه… خير يادكتور هي فيها اي
الدكتور… هيه بس كانت حرارته مرتفعه وكويس انك جبيتها في الوقت المناسب لو كانت اتخرت شويه كانت ممكن يحصلها مضعفات دلوقتي دكتور احمد المصري يجي ويشوف الحاله ونشوف هتخرج امتا
زينه ماشي يادكتور ودخلت ل رحمه
اي ياقلبي مانتي زي القرده اهو انتي بتمثلي ابت
رحمه… اي ياحاجه انتي الله مش كده ده حته الدكتور كان بيقول اني تعبانه خالث خالث 😂😂
دخل الدكتور
احم انا دكتور احمد المصري وبيكشف علي رحمه
دكتور احمد… لالا احنا بقينا. كويسين اهو خالص
رحمه… شكرا يادكتور
زينه… يعني هيه ممكن تخرج امته يادكتور
احمد… ممكن بعد يومين انشاءلله
زينه…. طيب شكرا يادكتور
رحمه…. طيب ياماما روحي انتي عشان بابا زمانو رجع من الشغل
زينه…. لاانا هقعد معاكي لحد متخرجي وانا هرن علي ابوكي واعرفو
دكتوراحمد… شوفي يامدام انتي لزم تروحي دلوقتي وممكن تجيلها بكرا الصبح عشان هتتعبي هنا ف بلاش وروحي وتعالي بكرا وهيه هنا الممرضاات هيهتمو بيها
رحمه…. عشان خاطري ياماما روحي
زينه…بنفاذ صبر حاضر يابنتي وانا هكون عندك هنا الصبح بدري انشاءلله
رحمه… ماشي ياماما باي
بعد مامشيت ام رحمه رجع الدكتور تاني
احمد… اخبارك اي انهارده
رحمه… اهو كويسه الحمدلله بخير
احمد… انا احمد المصري 24سنه ممكن تعرفيني بنفسك
رحمه… انا رحمه احمد العزايزي
احمد… الله هو ولدك برضو اسمو احمد 😂😂
رحمه… اه صدفه
احمد ببتسامه .. واحله صدفه (مش سالك الود ده 😂😂😂)
رحمه… شكرا يادكتور
في مكان تاني زينه دخلت البيت

 

 

احمد… كنتي فين ياهانم وفين رحمه
زينه..وباين عليها التعب…بنتك تعبت ووديتها المستشفى
احمد… هو يقوم من مكانه بخضه… انتي بتقولي رحمه مالها
زينه… تعبت وحراريتها ارتفعت ووديتها المستشفى
احمد… امال هيه مجتش معاكي ليه
زينه… الدكتور قال انها عندها اكتاب نفسي
احمد.بتنهيده…. من ساعت ما عمتها امتت قدام عنيها وهي حاليتها بتسوه عن اليوم لي قبلو
زينه… انا قولت للدكتور كل حاجه.وهو شاف دكتور نفسي اسمو احمد المصري وهو هيتابع الحاله وهتقعد هناك يومين
تاني يوم كانت رحمه قعده علي السرير
الباب تق تق
رحمه… ادخل
دكتور احمد… صباح الخير
رحمه.. صباحالنور
احمد.. عامله اي انهارده
رحمه… انا كويسه الحمدلله بخير
احمد… اي رايك نفطر سوا برا في الجنينه
رحمه… اوك
وخرجو واكلو سوا وبعد ايام بدات رحمه حاليتها تتحسن وكانت بتقابل احمد لحد ما جه يوم وسافرو مكان تاني
باك
زهراء… كل ده حصلك ياقلبي وانا معرفش
رحمه… مانا قبلتك بعد ما كل ده حصل
احمد… اخبارك اي طنيني عليكي بس تصدقي لما شوفتك معرفتكيش اتغيرتي اوي وكمان استرجلتي 😂😂
رحمه… خههههههه امال اي يابرو لزم يكون تغير كده عشان نحس ان احنا عيشين
احمد… ربنا يسعدك ويديم عليكي الفرحه.دايما
رحمه… اي اخبارك انت عملت اي في حياتك
احمد… انا دلوقتي متجوز وعندي مالك ووعد (هههههه انا محدش يتوقعني مفكرين انو لسه متجوز ورجع عشان يتجوز رحمه وكده ههههههه لا ده انتو المسلسلات التركي عملت معاكو البدع 😂😂😂)
رحمه… بجد ربنا يخلهملك لزم اشوفهم بقا
احمد… اكيد هنتقبل تاني ده الكرت بتاعي في كل ارقامي

 

 

رحمه.. اشطا ماشي
زهراء… 😡😡وربنا مهحلك الود قعد بيعسك قدامي يابنت الورمه
رحمه… اااااااه هموت سيبي رقبتي هتموتيني يابنت العبيطها
زهراء…. علي الطلاق محلك انهارده استووووب

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت مسترجله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى