روايات

رواية بنت الشيطان الفصل السادس والخمسون 56 بقلم رحمة نبيل

موقع كتابك في سطور

رواية بنت الشيطان الفصل السادس والخمسون 56 بقلم رحمة نبيل

رواية بنت الشيطان الجزء السادس والخمسون

رواية بنت الشيطان البارت السادس والخمسون

بنت الشيطان 2
بنت الشيطان 2

رواية بنت الشيطان الحلقة السادسة والخمسون

كان حسام ينظر بجانبه السماء سوداء ولا يوجد هناك شئ فقط بعض الانوار الصغيره التي يراها نظر بجانبه وجدها نائمه مثل الطفل علي كتفه فبعد انتهاء عقد القران أخذها ورحلوا مباشره بعد الانتهاء من لحظه الوداع وبكاء والدته وتوصيه جميله له ان يعتني بها كيف توصيه ان يعتني بروحه بصغيرته التي عشقها حد النخاع اغمض عين بألم عندما تذكر اليوم الذي غيره هكذا
Flash back
دخل حسام المكتب وهو ينظر لهذا الذي يجلس بكل هيبه
مالك وهو يرفع رأسه ويبتسم / تعالي يا حسام اتفضل اقعد
دخل حسام وهو يفكر تري ما الذي جعل زوج عمته يناديه نظر لمالك ينتظر منه التحدث
تحدث مالك بعد صمت دام طويلا / أسد بلغني انك عايز تعجل كتب الكتاب وتخليه بكرة
حسام وهو يهز رأسه / ايوه يا عمي لان بكره بليل هسافر
مالك وهو ينهض ويجلس مقابله / طب انت تعرف حاجه عن حياه سما
توتر حسام وهز رأسه نفيا ابتسم مالك بسخريه / انت بتكدب عليا يا حسام.؟؟
حسام وهو ينظر له بتوتر اكبر كيف يمكنه التخلص من حصاره
مالك وهو ينظر له نظره اخترقت روحه / انا عارف كل حاجه موضوع الصور والشقة اللي انت روحت وجبت منها سما والشاب اللي ضربته بالنار فكرك مسمعتش عن خبره ليه
نظر له حسام بصدمه حسنا هو يعترف انه حقا مخيف
مالك ببسمه سخريه / كل واحد في العيله دي عارف عنه أي حاجه ممكن تيجي في بالك زي ما عارف كويس اوي ان سما مدمنه مخدرات
رفع حسام رأسه اليه بفزع
مالك باسف / بس للاسف اتأخرت لحد ما عرفت بس اللي متعرفهوش يا حسام ان سما مظلومه في كل دة
نظر له حسام ليكمل
مالك وهو يتنفس بحده / طبعا انت فاكر لما سما وخالد انخطفوا وهما صغيرين لمدة خمس سنين
بسبب اني كنت وقتها في مهمة قدر الكلب اللي اسمه كمال انه يهربهم علي تركيا ومنها لامريكا وكل شوية يغير دوله لحد ما وصل ليا خبر بمكانه لكن وقتها كان فات الأوان وتأخرت اوي وكان التمن هو براءه طفلين انسرقت منهم خصوصا سما
نظر له حسام وهو يعرف ان القادم سئ وجدا
مالك وهو يٱخذ نفس باختناق / سما تم اغتصابها وهي طفله
اهتز قلبه بشده وهو يحاول نفي ما سمعه اكيد لا لم يحدث لها هذا
مالك وهو يحاول التماسك / ومش بس كده كمان اتعرضت لناس ساديه استخدمت معاها ابشع وسائل العنف طفله 7 سنين عاشت وشافت ده كله متخيل لما تكبر هتكون ايه وعرفت كمان انها اكتر من مرة كانت هتموت منهم بسبب سنها
ابتسم بألم / مش عارف الصراحه ازاي حد في جسمها وسنها يستحمل ده كله
كان حسام يمنع نزول دموعه بألم
مالك وهو يربت عليها / اسد مقدرش يقول الكلام ده ليك فكلفني انا اقوله ليك خلي بالك من سما هي شافت كتير يا حسام سما محتاجة دكتور نفسي
هز حسام رأسه وابتسم له بسمة موجوعه واستأذنه للرحيل خرج بسرعه وصعد لسيارته وقادها بسرعه رهيبه حتي وصل لمنزله صعد لشقته هو وأغلق الباب بقوه وهنا سمح لنفسه بالانهيار صرخ بقوه حتي برزت عروقه /اااااااااااااااااااااااااااااااه
نظر حوله وهي يبكي بشده ويتخيل صغيرته وهي تصرخ طلبا للنجده وضع يده علي اذنه وهو يصرخ بالم ووجع كان يبكي بشدة ويصرخ وكل كلام مالك يعاد عليه ونظرتها اه والمها وتشتتها صرخ وصرخ وصرخ حتي ضعف صوته سقط أرضا من التعب ووقع في عالم بعيد
Back
آفاق من ذكرياته علي تحركها فتحت عينها ببطئ ونظرت له ببسمه طفوليه قليلا ثم نامت مجددا امسك يدها وقبلها بحب شديد واغمض عينه وهو يعد نفسه قبلها ان لن يعود الا ومعه سما الصغيرة البريئه سيعالجها ولو اضطر ان يقطع من روحه ليداوي روحها هذا وعد
قام كلا من ليث وعبدالرحمن بالتسلل لهذا الكهف الذي يجتمع به بعض الاعضاء التكفيرية كانوا ينظرون للمحيط بكل دقه وعمليه
ليث وهو يتحدث بصوت منخفض / الجهه الشرقيه
هز عبدالرحمن رأسه اليه واتجه الي الجهه الشرقيه وليث للغربيه وقاموا بزرع متفجرات كثيره في كل مكان تحدث ليث في الجهاز الذي أمامه / عبده هدخل لجوه هجيب سليم الزناتي أمن ضهري
عبدالرحمن / علم
دخل ليث يتسحب علي أطراف اصابعه حتي لا يشعر به احد قابله احد الرجال في الممر الذي يؤدي لغرف الكهف ولم يستطع ان ينطق بكلمه لان ليث كان قد قتله سار للداخل وهو ينظر حوله بحذر حتي وصل لمنطقه مركز الكهف واسعه يتفرع منها غرف كثيره سمع صوته خلفه يضحك بقذاره / والله ووقعتوا يا حضره الظابط استدار ليث ليواجهه
نظر وجده يمسك عبدالرحمن الذي يبدو علي وجهه البرود التام
شد الرجل علي عبدالرحمن بقوه وتحدث يغضب له / بقي انت حتت عيل يخلص علي رجالتي كلها
عبدالرحمن ببرود / هما كانوا يلزموك لامؤاخذه يعني اصلهم محصلوش الستات
بينما ليث كان يقف وينظر بقوه له ولعبدالرحمن الذي بين يديه
عبدالرحمن بصراخ / جبان
الرجل بضحكه قذره / سيب سلاحك والا اقرأ الفاتحه علي روح صاحبك
نظر له عبدالرحمن بقوه وهو يهتف / لا يا بلاك اوعي تسمع له اخرج وفجر المكان
نظر بلاك لهم بتفكير وهو ينظر لعبدالرحمن ويفكر
الرجل بصراخ / قولت سيب سلاحك والا قتلته
ابتسم بلاك له ببرود وتحدث بفحيح / وليه تتعب نفسك بس
ثم اطلق النار علي عبدالرحمن الذي نظر له بصدمه شديده
بلاك بنبره شيطان / بعتذر يا عبده بس المصلحه يا كبير
عبدالرحمن بصدمه وهو يقع علي الارض بألم وينظر له باعين مفتوحه بشده / ليث
بلاك ببسمه مرعبه / دورك انتهي يا زميلي
ثم رفع مسدسه ووجهه لعبدالرحمن وقال ببسمه / سلم علي الشهداء اللي معاك يا باشا
كانت جميع النساء تفترش غرفه التلفاز ويجلسن ويتحدثن ويضحكون بمرح
توقف دانه مره واحده وهي تشهق بفزع نظر الجميع لها
ساره وهي تقترب وتبعدهم عنها / ابعدوا عشان النفس
بينما دانه تضع يدها علي صدرها وتنظر في السقف بألم وتهمس برعب / عبدالرحمن
نظر الرجل برعب لحثه عبدالرحمن ورجع للخلف وهو يصرخ / لا ارجوك متموتنيش ياباشا هقول علي كل حاجه
ليث ببسمه مرعبه / تعجبني انطق مين االي بيحرضكم علي العمليات اللي بتعملوها
سلم الزناتي برعب / الشيخ عبدالجليل الأنصاري
ابتسم ليث بسمة مخيفه / دورك خلص يا سولي
وبعدها سقط سليم أرضا وهو غارق في دمائه
اقترب ليث ببسمه مخيفه من جثه عبدالرحمن سمعه يغني بدراميه / قولوا لأمي متزعليش وحياتي عندك متعيطيش قولولها معلشي يا أمي اموت اموت و بلدنا اعيش
هز ليث رأسه بيأس منه وضربه بقدمه
عبدالرحمن وهو يفتح عينه بألم / ايه يا طور انت حد يزعج ميت بالشكل ده كده بتتعدي علي حرمات الميتين
ليث بسخريه / ياراجل علي اساسا الدرع الواقي ده ايه
عبدالرحمن وهو يغمز له / بس ايه رأيك فيا وانا بعمل نفسك ميت
ليث وهو ينهض / اوفر اوي يعني
عبدالرحمن بحنق / ايش فهمك انت في الفن ده انا اقنعت نفسي اني موت ياراجل وانت الصراحه اقنعتني لدرجه اني خوفت تضربها في دماغي ياراجل
ليث وهو يضرب رصاصه اخري به / طب اخلص عشان هفجر المكان
عبدالرحمن وهو يمسد مكان الرصاص / يخربيت غشامتك يا جدع الرصاص بيحرق اوي يا زفت انت
ضحك ليث علي عبدالرحمن وخرجوا من الكهف وابتعدوا ثم ضغط ليث الزر فانفجر الكهف بمن فيه
كان عبدالرحمن ينظر للنار المشتعله بالكهف ببغض وهمس / حقكم راجع يا شباب
نظرت نور لدانه التي نامت بعد تعرضها لنوبه ضيق نفس سمعت صوت ساره تحدث مالك / متقلقش يا مالك مش عارفه ايه سبب النوبه دي بس مفيش حاجه دانه كويسه وممكن تعمل اشعه ليها عشان نطمن اكثر.
ابتسمت نور لها بسمه باهته ثم اغلقت الباب بعد أن قبلت جبينها ودخلت مع مالك لغرفتهم دخل مالك ليستحم ثم خرج وجدها شاردة كثيرا اقترب منها وكاد يتحدث لولا سماعه لصوت هاتفه
مالك / الو……… ايوه انا……… تمام بكره بإذن الله
نور بتعجب / مين
مالك وهو يتسطح ويمد يده لها لتستقر في احضانه قبل هو رأسها بحنان / ده الدكتور بيقول نروح بكره عشان نشوف نتايج التحاليل بتاعتك
ابتسمت نور له بقلق فشجعها هو ببسمه مطمئنه / ليه قلبي خايف كده خير بإذن الله مفيش حاجة
نور وهي تضمه وتقبل صدره / خير بإذن الله
ابتسم مالك وضمها اكثر يطمئنها رغم انه يشعر بألم في قلبه
دخل من النافذه وهو يتسلل الي فراشها نظر وجد ملامح التعب علي وجهها قفز قلبه رعبا وذهب الي الفراش وضمها اليه بحنان وتحدث بحروف تقطر عشقا/
مالك يا دانه
نظر وقبل عينها بحنان / اه يا دانه لو تعرفي هوسي بيكي وصل لايه بعشقك اوي قريب يا روحي قريب اوي هتكوني معايا يا جنيه قلبي انتي
ضمها اليه بشده وقبل خدها قبله رقيقه جدا وهو يدفن وجهة في شعرها ويستنشقه بحنان ويبتسم / جنيه بلاك
في الصباح استيقظت دانه وهي تشعر بألم في جسمها وذلك كان بسبب عناق ليث لها / يا ستير يارب هي فيه ترله دخلت فيا ولا اية
نهضت واستحمت وغيرت ثيابها ثم خرجت من غرفتها واتحهت للاسفل وكان المنزل مازال به أثر البارحه نظرت له بضحكة متسليه / نور هتنطحن انهارده
وجدت رحمه تجلس في الفراندا تنظر للحديقة الواسعه اقتربت منها دانه بمشاكسه / حلوه
رحمه / جدا
دانه وهي تشير علي نور ورد معين / والورد ده حلو
رحمة ببسمه /جدا
دانه بخبث / وعبده حلو
رحمه ببسمه وهي لاتعي / جدا… ايه لا مش جدا قصدي مش….
دانه وهي تضحك بصخب / خلاص يا حجه اهدي كده تعالي نشوف حاجه نكلها في البيت ده ممكن نلاقي ورك فرخة او كتف كدة او حته مكرونه من امبارح ولو اني اشك الصراحه
دخلت دانه ورحمة للمطبخ وبحثن عن أي طعام
صرخت دانه علي رحمة
بينما رحمة فزعت بشدة / ايه فيه ايه
دانه / تعالي يا حجه لقيت الكنز الظاهر مالك امبارح جاب خزين نور
رحمه وهي تنظر لكميه الشيبسي والبسكوت والشكولاته الموجودة / ايه ده كله
دانه بضحك / اصل الحجة نور تافهه حبتين وكل شهر ابا الحاج بيجيب ليها الخزين دة بكرة عبده يجبلك انتي كمان هههههه اصل رجاله العيله دي رومانسيه حبيتين زياده ههههههه
ضحكت رحمة عليها بينما دانه حملت اشياء كثيره في كنزتها أشارت لرحمه برأسها / حملي يابنتي شويه وحصليني عشان نوزع الغنيمه
رحمة بتفكير / ووالدتك مش هتزعل
دانه وهي تكتم ضحكتها / مين نور ابدا يا بنتي بصي نور دي ام الكرم بالعكس هتفرح اوي يلا بس هاتي اللي تقدري تشيليه وحصليني
اخذت رحمة ما استطاعت كما قالت دانه وذهبت خلفها وجدت دانه تجلس علي الفراش وقد صنفت كل ما احضروه ونظرت له وهي تبتسم بفرحه / يلا ياباشا بسم الله
استيقظت نور ونظرت لمالك بحنان كبير ثم قبلت رأسه وابتسمت له وتحدث بخفوت / مالك
مالك وهو يجذبها مجددا / همممم
نور بضحك / عايزه شيبسي
مالك وهو يقبلها / امبارح جبتلك كل حاجه
ابتسمت نور له وقبلته ثم هبطت للاسفل ودخلت للمطبخ وهي تنظر للمنزل بحزن فسوف تتعب حتي تنتهي من تنظيفه فقط دخلت وفتحت الخزانة ولكن لم تجد بها سوي بعض الحلوي الصغيره ثواني وكان صوتها يصدح في المنزل / دااااااااااااااااااااااااانه
دانه وهي تلطم وتنظر لرحمه برعب / اعمل نفسك ميت اعمل نفسك ميت
استيقظت سما ونظرت حولها بتعجب أين هي وما هذه الغرفه هنا تذكرت ما حدث هي تزوجت حسام بالأمس وسافرت معه نظرت للباب الذي يفتح ببطئ ويطل رأس حسام منه ببسمه ولا اجمل من ذلك
حسام بحنان / صباح الخير يا مانجتي
نظرت له ببلاهه
حسام وهو يذهب إليها ويضحك علي تعجبها / مش وقته استغراب يلا عشان عندنا يوم طويل
كان يتكلم وهو يدفعها للحمام
سما وهي تنظر له بتعجب / يوم ايه مش فاهمة
حسام وهو يتوقف ويتقبلها علي خدها ويغمز لها ببسمه / البسي وهنلف في( سيدني)
نظرت له بفم مفتوح بشده عليه بينما هو ضحك عليها ودفعها للحمام / يلا ياباشا بسرعه وانا حضرت الفطار
دخلت سما الحمام وهي تبتسم بتعجب هل تري بدأت الحياة تبتسم لها ام ماذا انتهت من حمامها وخرجت وجدت فستان سماوي جميل وطويل علي الفراش امسكته بفرحة كطفل حصل علي ثياب العيد
خرجت سما وجدته يجلس وهو يرتدي ثياب للخروج وينتظرها للإفطار
ابتسم لها بحنان وجذبها له وجعلها تجلس بجوار وتحدث بحنان / كلي كويس عشان هنلف كتير
ابتسمت له بعدم تصديق حتي انتهوا من الطعام امسك يدها وجرها خلفه / سيدني ها نحن قادمون
ناري وهي تدخل للشركه بتذمر / مش عارفه ايه االي طلعها في دماغه نيجي الشركه رومانسي اوي الواد اووف بقي
سمعت شخص يتحدث من خلفها وهو يضع يده علي كتفها بمرح / رومانسي اوي اوي اوي
نظرت له ناري بخجل / خالد مينفعش علي فكره كدة قله ادب
خالد بتذمر / الله بت ده انا اعملكم بلوه هنا امال انا اتجوزت ليه مش عشان ابقي قليل الادب بعدين هو تسمي مسكه الكتف قله ادب مسكينة اوي ياخال
ضحكت ناري عليه وهي تبعد يدها وتدخل لمكتبها / طب سلام يا خال
ابتسم خالد بمشاغبه وهو يدخل خلفها المكتب ويغلقه / قلب الخال بفي هههههههه
كان مراد يسير في المشفي ليذهب للمحاضرة العملي التي يلقيها بدل من احد اساتذه الجامعة
دخل الغرفه التي سيتم بها الشرح ونظر لاوجه الجميع ولكن لم يجد صغيرته دب القلق في قلبه فهي لم تعتد الغياب ابدا نظر لهم وهم ينظرون له بفضول / احم نبدأ
تحدث ذلك الشاب بفظاظة/ ليه يا دكتور مش لما نكمل
مراد وهو ينظر له بحاجب مرفوع / ومن امتي واحنا بنستني اللي يتأخر يا دكتور
الشاب يسماجه ووقاحه / يعني افتكرت انها مميزة عندك يعني عشان القرب اللي بينكم وليها استثناء عن الباقي
شعر مراد ان كلامه يتخذ منحي لن يعجبه / وضح كلامك
تحدثت احد الفتيات ويبدو من صوتها الحقد / قصده يا دكتور ان اللي بينك وبين اللي اسمها روجينا ده كلنا بقينا عارفيه يعني اللعب علي المكشوف
تحدثت فتاه اخري بوقاحة / مش عيب تكون دكتور كبير ومشهور ويعمل علاقات مع طالبه عنده ايه القذارة دي مش بعيد تكون هي بتعمل كده عشان درجات زيادة وشويه امتيازات
كانوا يتحدثون ويتبادلون الاتهام دون أن يعوا لذلك الذي أوشك علي الانفجار
أحدث بصوت عاصف / بسسسسسسسسسس اخرسوا كلكم
كان مالك ونور يجلسون أمام الطبيب وهم ينتظرون حديثه امسك مالك يد نور وجدها ترتعش بشده ابتسم لها باطمئنان
الدكتور باسف / المدام عندها سرطان بالمخ بس الخبر الكويس انه ممكن يتعالج بس نسبه نجاح العمليه صغيره
مالك وهو في صدمته وينظر لنور بصدمه كادت تودي بحياته / يعني ايه
الدكتور / المدام عندها ورم في المخ ولولا ستر ربنا والضربه اللي اتعرضت ليها خلتنا نكتشف الورم بسبب الاشعه بس للاسف الضربه هيجت الورم وكل ثانيه بتمر بتعرض حياتها للخطر
نظر مالك لنور برعب فكرة انها قد تتركه فجرت قلبه بقنابل من الوجع يشعر بشخص يسحب روحه
مالك بصوت خرج مبحوح بسبب كتمه لصراخه / ونسبه نجاح العمليه دي كام
الدكتور باسف / 10٪ ولو اتأخر النسبه بتقل
نظر مالك لنور التي سقطت دموعها بشده وهي تنظر له بوجع / جهز العمليه يا دكتور
ادمعت عين نور بينما هو حاول جاهدا ان يتماسك
اخذ يد نور وخرج من غرفه الطبيب وسار كلا منهما بصمت حتي يقرروا ماذا سيفعلون
دخلت دانه للشركه وهي تصفر وتنظر حولها ذهبت للمصعد ونظرت في المرأة وهي تعدل من ثيابها وتبتسم اخذت نفسا وخرجت وذهبت للمكتب وقبل ان تطرق سمعت حديث كاترينا
كاترينا وهي تتصنع البكاء / ده ابنك يا ليث ليه مش مصدقني انا بعدته عنك كل السنين دي عشان خوفت تاخده مني ولما كبر وبدأ يسأل عنك قولتله عليك ورجعت عشان ارجعك ليا بس بارادتك كنت حابه انك لما ترجع متبقاش مجبور بس انا حاولت كتير وفشلت اني ارجعك ليا فقررت اني اعترفلك بكل حاجه عشان ارتاح انا تعبت في حياتي يا ليث
فتحت دانه الباب وتحدث بصوت مشفق مصطنع / حبيبتي يا بنتي كل ده ده انتي حماله اسيه يابنتي
نظرت لها كاترينا بحده / متدخليش في حاجه ملكيش علاقه بيها
ابتسمت دانه بشر وهي تتخيل ما ستفعله بها / حلو اوي غلطت وكنت مستنياها تغلط
دانه وهي تجذب شعرها بقوه / ابن مين يابنت القرعه انتي انا سكت ليكي كتير والله وده مش من عادتي بس تعالي بقي ده انا هنتف شعرك شعرايه شعرايه يا معفنه
كانت كاترينا تصرخ تحت يدها وتبكي بشده بسبب شده جذب شعرها ودانه لاترحمها وهي تجذب شعرها اكثر / قال ابنك قال يا بنتي حركه تجيبي عيل وتقولي ابنك وترشي دكتور دي مهروسه اوي يعني في الروايات والأفلام الأبيض واسود يا هبله
كان ليث فقط يقف وينظر علي جنيته الصغيره ببسمه متسليه حسنا هي تشبهه كثيرا
كاترينا بصراخ / ابعدي عني يا عجله
دانه وهي تنظر لها بصدمه / انا عجله يا نهار ابوكي اسود ده انتي جبتي القاضيه
الاسم ثم اخذت تضربها اكثر وصراخ كاترينا يعلوا ويعلو جتي تجمع العمال خارج المكتب ولولا الباب مغلق لكان المكتب امتلئ بالعمال
كاترينا / همجيه انا هبلغ عنك وهسجنك
دانه وهي تردح مثل سمر / وماله يا قطه بلغي يا عنيا مبخافش يا ما واحب اقولك بقي ان بابا وعمي واخويا وامي وعيلتي كلها ظباط يا عمري يعني وريني هتعملي ايه يا روح امك
كان ليث يبتسم وود لو يقول وزوجك ايضا
كاترينا بصراخ / الحقني يا ليث هتموتني
دانه بصراخ / والله لو جبتي فرقه مكافحه شغب ما هسيبك غير وانتي قرعه بأم شعرك ده يا كارته انتي
كاترينا بعطف / الحقني يا ليث هتموت ام ابنك
دانه وهي تجذب شعرها اكثر / شوف المعفنة برضو هتقولي ام ابنك يا بت انتي هبله بعد الوقت ده كلي وراجعه تقولي ام ابنك يا ام الواد
دانه وهي تجذب شعرها بقوه / ابن مين يابنت القرعه انتي انا سكت ليكي كتير والله وده مش من عادتي بس تعالي بقي ده انا هنتف شعرك شعرايه شعرايه يا معفنه
كانت كاترينا تصرخ تحت يدها وتبكي بشده بسبب شده جذب شعرها ودانه لاترحمها وهي تجذب شعرها اكثر / قال ابنك قال يا بنتي حركه تجيبي عيل وتقولي ابنك وترشي دكتور دي مهروسه اوي يعني في الروايات والأفلام الأبيض واسود يا هبله
كان ليث فقط يقف وينظر علي جنيته الصغيره ببسمه متسليه حسنا هي تشبهه كثيرا
كاترينا بصراخ / ابعدي عني يا عجله
دانه وهي تنظر لها بصدمه / انا عجله يا نهار ابوكي اسود ده انتي جبتي القاضيه
الاسم ثم اخذت تضربها اكثر وصراخ كاترينا يعلوا ويعلو جتي تجمع العمال خارج المكتب ولولا الباب مغلق لكان المكتب امتلئ بالعمال
كاترينا / همجيه انا هبلغ عنك وهسجنك
دانه وهي تردح مثل سمر / وماله يا قطه بلغي يا عنيا مبخافش يا ما واحب اقولك بقي ان بابا وعمي واخويا وامي وعيلتي كلها ظباط يا عمري يعني وريني هتعملي ايه يا روح امك
كان ليث يبتسم وود لو يقول وزوجك ايضا
كاترينا بصراخ / الحقني يا ليث هتموتني
دانه بصراخ / والله لو جبتي فرقه مكافحه شغب ما هسيبك غير وانتي قرعه بأم شعرك ده يا كارته انتي
كاترينا بعطف / الحقني يا ليث هتموت ام ابنك
دانه وهي تجذب شعرها اكثر / شوف المعفنة برضو هتقولي ام ابنك يا بت انتي هبله بعد الوقت ده كلي وراجعه تقولي ام ابنك يا ام الواد
اخرسي بدل والله اسيبك شعرك وانتف رموشك دي
ضحك ليث بخفوت حسنا فلتنتقم له قليلا من هذه الحرباء
كاترينا ببكاء / ده ابنك يا ليث انا مش بكدب
اقترب ليث بهدوء وانحني وجذب دانه بقوه اليه فاصبح ظهرها علي صدره انزل ليث رأسه عند اذن دانه وهمس بتخدر وكلام خرج بدون وعي بسبب حبه الذي فاض / بحبك يا جنيتي
فتحت دانه عينها بصدمه لا بل بصاعقه من ليث يحبها هي هل يمزح ام ماذا وجنيه من هو يمزح اكيد………
ليث بعشق وهو يري تأثيره عليها دفن وجهه في عنقها بعشق خالص وتنهد بينما هي في عالم آخر ليست معه حرفيا
دانه في بالها / انا نايمه بحلم صح انا بحلم ودلوقتي نور تدخل تصحيني بالجذمه
رأت كاترينا ذلك المشهد الذي حطم جميع مخطاتها ثم نظرت بشر لدانه وركضت قبل أن تعود لضربها مجددا
دانه وهي تتحدث بتلعثم / ار.. ارجوك مي.. مينفعش كده لو سمحت ابعد
ابعد ليث رأسه عن دانه وجعلها تستدير اليه ونظر في عيونها بعشق / دانه تتجوزيني

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى