رواية بنت الشيطان الفصل التاسع عشر 19 بقلم رحمة نبيل
رواية بنت الشيطان الجزء التاسع عشر
رواية بنت الشيطان البارت التاسع عشر
رواية بنت الشيطان الحلقة التاسعة عشر
اللهم اسقنا غيثاً مغيثاً مريئاً نافعاً غير ضار، اللهم اسقينا غيثاً مغيثاً مريئاً نافعاً غير ضار، اللهم انت الله لا إله إلا أنت الغنى ونحن الفقراء، أنزل علينا الغيث، واجعل ما أنزلت لنا قوة وبلاغاً إلى حين،اللهم إنى أسألك خيرها وخير ما فيها، وخير ما أرسلت به، وأعوذ بك من شرها، وشر ما فيها ، وشر ما أرسلت به، اللهم لا تقتلنا بغضبك، ولا تهلكنا بعذابك، وعافنا قبل ذلك، سبحان الذي يسبح الرعد بحمده والملائكة من خيفته”.
“خير الله قادم فلا يحزنك مر الحياة..))”♥️🌍
يقول الرسول ﷺ
“أنا في روضتي حي .. أسمع كل من صلى علي ”
– صلوا عليه 💛
开始吧
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
نور وهي تنظر له بصدمه / توأمك
أسد وهو ينظر لها باستمتاع من ملامحها / ايون توأمه
نور / بس مقاليش خالص انه عنده توأم
أسد / يمكن مش واثق فيك انا لو منك اطلب الطلاق
نظر له مالك بشر كبير
أسد / الله ياجدع يعني مبهدل البنيه ومغربها معاك ومش قلتلها
مالك ببرود /تصبح علي خير يا أسد
أسد وهو يعلم أن مالك يحاول الايقتله /احم طب يا جماعه ليله سعيده يارب تصبحوا علي خير
ثم ركض لغرفته خوفا من مالك
نظر مالك لنور التي تنظر له بتذمر /مقلتش ليه قبل كده انك ليك اخ
مالك وهو يقترب لها بحنان / عارف اني كان لازم اقولك بس افهميني انا حياتي مش عاديه ومراقب دايما وممكن اي كلمه اقولها تنهي حياتي محدش لغايه دلوقتي يعرف حقيقه اني الشيطان او يعرف حقيقه اخواتي غيرك انتي ومازن وسراج بس انا كنت عايز اجيبك هنا وابلغك كل حاجه كنت هقولك بس والله مجتش فرصه كنتي تعبانه ودخلتي نمتي
نظرت له نور / عادي يامالك هو انا مين يعني عشان تقولي اي حاجه انا بس زوجتك لفتره معينه لحد ما ارجع تاني لحياتي العاديه وا…….
مالك بعيون حمراء / ومين قالك اني هسمحلك تسيبيني تاني أو ترجعي زي مابتقولي لحياتك القديمه من ساعه مادخلتي حياتي يانور وانتي بقيتي ملكي وليا وبنتي بقيتي بنت الشيطان يانور ومحدش هيبعدك عني حتي لو كان الحد ده هو انتي
تركها مالك بغضب شديد وذهب لغرفته
نور بعدما ذهب كان قلبها يقرع بشده من كم الاعترافات قال انني ملكه يا الله هل يمكن انه…. لا لا اكيد لا هو الشيطان الذي لا يخضع وانا مجرد فتاه عاديه فقط
ذهبت نور أيضا لغرفتها لاحظي ببعض الراحه
💜💜………………… 💜💜
طرق الباب ذهبت سمر لتري من الطارق وجدته عمر
سمر / ادخل يلا ياعمر عشان الاكل هيبرد اتأخرت ليه يابني بقالنا ساعه مستنين
دخل عمر وجد سمر ترتب السفر نظر عمر لمازن الذي يقف علي الباب باعين حمراء يحبس فيها دموعه
نظرت سمر بتعجب له
سمر /فيه اي يا عمر وماله استاذ مازن.
نظر عمر لمازن الذي يشفق علي حالته
عمر / دلوقتي هتعرفي فين جنه
سمر وهي تنادي لجنه
جائت جنه من الداخل حينما سمعت صوت عمر
جنه وهي تخرج ببسمه /نعم
أشار عمر لها أن تقترب
اقتربت جنه وهي تنظر بتعجب لعمر ومازن الذي ينظر لها نظرات غريبه
امسك عمر يد جنه
عمر بحنان /فاكره لما حكيتيلي عن اخوكي وعيلتك ياجنه
هزت جنه رأسها بحزن
عمر / طب فاكره انا وقتها قلتك ايه
جنه وهي تنظر بتعجب / قلتلي انك هتساعدني ادور علي اخويا
عمر وهو يمسك يدها وينظر في عينها / وانا وفيت بوعدي يا جنتي وجبتلك اخوكي
ثم أشار لمازن / دكتور مازن احمد الشريف
نظرت له جنه بدموع وهي تهز رأسها برفض
اقترب منها عمر ومسك وجهها / ايوه ياجنتي ده مازن اخوكي
جنه وكأنها تختبر مذاق الاسم / اخويا انا
هز عمر رأسه واخذ بيدها
وجعلها تقف أمام مازن
مازن ولأول من موت والديه يبكي بشده كانت عيناه تسيل منها الدموع كالسيل
مازن ببكاء وصوت مبحوح من كتمه البكاء / جنه قلبي
نظرت له جنه بشوق كبير وهي تتذكر لقبه لها
جنه بصوت لا يخرج بسبب البكاء / مازن قلبي
هز مازن رأسه بسرعه /جنه قلبي وحشتيني اوي
اندفعت جنه لمازن بشده فعاد للخلف من شده الاندفاع وهي تبكي أخذها مازن في احضانه بشده وعلي صوت بكائه /كنتي فين ياجنه قلبي دورت عليكي كتير كنت لوحدي ياجنه كنت عايزك جانبي استنيتك كتير اسف يا قلبي اني معرفتش الاقيكي
جنه وهي تبكي بشده / لا ياحبيبي انت ملكش ذنب هو شوقي اللي اخدني وخباني في حته بعيده
ابتعد مازن عنها وهو ينظر لها باعين حمراء كالدم / ايوه بقي قوليلي بالضبط هو مين اللي اخدك
نظرت له برعب من شكله هذا
💜💜……………………. 💜💜
هبط أسد وهو يتثائب وجد نور وزينه يجلسون ويشاهدون التلفاز بملل
أسد وهو يجلس بجانبهم / صباح الخيرات يا عسلات
زينه بملل /صباح الخير
أسد وهو ينظر لنور / احم صباح الخير يا نور
نور وهي تقنع نفسها انه ليس مالك / صباح النور
أسد / احم اسفه مقابلتنا امبارح كانت مس لطيفه
نور / لا ولايهمك عادي
نظر لها أسد ببسمه / طب ياستي من انهارده انتي اختي زيك زي زينه بالضبط لو مالك زعلك قوليلي
نور ببسمه / أشطا
أسد بضحكه / طب والله خساره في الحجر اللي فوق ده
نور / محدش مقدرني يابني بس انت مش شبهه خالص
أسد يضحك / عشان كده كنتي مفكراني هو امبارح
نور / لا مش قصدي قصدي الشكل قصدي الطبع انتم في الطباع غير بعض خالص
أسد بمزاح / طبعا يابنتي انا مفيش مني
نور بضحك / هموتت مش قادره متخيلاك مالك بكلامك ده
أسد / انتي هتقولي دايما يقولي التشابه ده بيقل من هيبته بسبب هزاري ومعظم الناس مفكرني مالك
زينه / كفايه ياجدعان نتكلم عن الشبه والحاجات دي انا زهقت وعايزه اخرج
نظرت لها نور / وانا كمان برضو زهقت وعايزه اخرج
زينه بتذمر /بس ابيه مالك مش هيرضي نخرج
نور بتعجب / اشمعنا بتقولي لمالك ابيه
أسد / عاجبك كده تقول عليا ايه دلوقتي مش مسيطر
زينه / كده يا ابو الأسود ده حتي بحبك يا اخي
أسد بنظره شك / ايه الدلع ده مش مطمن عايزه ايه
زينه وهي ترمش بطريقه سريعه / قول لأبيه مالك نخرج
نور / اه وانا برضو عايزه اشوف المدينه
أسد / نعم ياختي منك ليها عايزاه يقتلني متقوليله انتي
زينه / انا بنوته مش هستحمل اما انت راجل
أسد / غصب عنك راجل بس برضو مش هقوله
نور وهي تشارك زينه / يبقي زينه كان عندها حق
أسد بتساؤل / في ايه
نور / انك يعني يعني
أسد / اني ايه
نور / انك بتخاف من مالك
أسد وهو ينتفض / نعم
ثم جلس بهدوء ثانيه / ده صحيح فعلا هي مكدبتش
نظرت اه نور بتعجب / يعني مش هتقنعه
أسد وهو يأخذ موزه ويأكلها / لا مالك ايده تقيله
نور وهي تمثل الحزن/ خلاص يازينه مش مشكله خلينا قاعدين هنا كده لوحدنا ومع حزننا
أسد / حلوه برضو متأثرتش
زينه / هو مش المفروض انت الكبير
أسد / علميا انا الأكبر بثلاث دقائق عمليا مالك الأكبر بثلاث سنين
نور بضحك / يلا بقي يا أسد بالله عليك أقنعه
أسد / شكلك لسه مسمحتنيش وعايزه جوزك يخلص عليا يا ماما ده بيرفض زينه تخرج بالك بقي هيرضي زينه ومراته مع بعض اكيد انتم الاتنين اتجننتوا
نور / ايه يا أسد يلا مش انت الكبير المفروض تمشي كلمتك عليه وتعرفه انك كبير البيت هنا وكلمتك واحده مش بترجع فيها مهما حصل
أسد وهو يتشجع بكلامها / فعلا انا الكبير هنا وكلمتي لازم تمشي علي كل واحد هنا
استدار وجد مالك ينظر له بحاجب مرفوع اعاد نظره للفتيات / الا مالك يلا منك ليها انصرفوا من قدامي كلاب عايزين تعلنوا العصيان وتعملوا انقلاب علي مالك يا كلاب
ثم نظر لمالك / كويس انك جيت ياكبير ولحقتهم قبل ما يعملوا مشاكل تاني اتفضل شوف الهوانم عايزه ايه قال ايه عايزين يخرجوا قله ادب
مالك ببرود / خلصت
أسد /لسه استني
ثم نظر لهم / يا استاذه يا محترمه منك ليها قبل ما تفكروا في حاجه لازم تعرفوا ان في كبير هنا وهو مالك باشا
ثم نظر آمالك / خلصت اتفضل
نظر مالك لهم ببرود ثم نظر لنور وأشار لها أن تتبعه
نظرت هي له بتذمر ثم تبعته
بعد ذهابهم
زينه لاسد / تفتكر هيعمل ايه
اسد / من خبرتي في اخوكي احب اقولك معرفش
نظرت له بغيظ
أسد / محدش يتوقع مالك يا اخت زينه
زينه / اوووف منك يا أسد
اسد / احترميني ولو حتي بالغلط ياشيخه
يارب يخلص منها ويجي دورك ويندهلك انتي كمان
زينه وهي تنظر لاسد وهو يذهب / انشالله انت يارب انا لسه صغننه
*لاوعاوزين تخشو الجروب الروايات علي الواتساب كلموني علي الرقم ده*
*https://wa.me/+201288715026?text=ممكن-ادخل-جروب-الروايات-
في منزل حميد الشرقاوي بعد أن انتهي من فعل الفواحش نهض ونظر للفتاه علي السرير بقرف
وخرج الضاله واجري اتصال
حميد / الو يا منعم
……….
لا منا عارف كل حاجه هو مفكرني نايم ومش عارف حاجه بس انا هصبر عليه لغايه ما اعرف آخره
………..
طب الراجل اللي بيراقبه قالك ايه
………
مين ده اللي طلع معاه
……….
عايزك تعرفلي كل حاجه يا منعم مين اللي طلع معاه وليه مش عايزه حاجه تغيب عن نظرك فاهم
………….
مين لا المصنع ده متجيش جنبه
…….
اسمع اللي بقولك عليه
ثم أغلق الهاتف وهو ينظر أمامه بشرود لقد مر 10 أعوام علي هذه القصه هذا المصنع الذي فعل كل شئ ليفوز به قتل وخطف واغتصب وعذب لأجله اغمض عينه وتذكرها وتذكر صراخها تحت يده
(لا ياحميد ابوس ايدك سيبني فى حالي سييييييف الحقني ابوس ايدك ياحميد طب سيب عيالي ياحميد ابوس ايدك سبني يااااااارب يااااااارب حسبي الله ونعم الوكيل حسبي الله ونعم الوكيل انا خصيمك يوم القيامه ياحميد يااااااارب)
القي الكأس بغضب شديد حتي الآن لا يستطيع النوم بسبب هذه الذكري التي تلاحقه دائما يسمع صوتها يتررد في اذنه ويسمع صراخ أبنائها وصوت زوجها الذي يحرق أمام أعينهم تعاد أمامه هذه الحادثه بكل تفاصيلها المؤلمه ولكن في النهايه فازن بما أراد ووصل لما كان يبغي
💜💜…………………… 💜💜
دخل عمر وسمر عليهم حيث خرجوا من البدايه ليتركوا لهم الحريه
عمة وهو يمزح ليخرجهم من هذا الجو المشحون بالعواطف / لا انا كده اغير بقي ماسك مراتي في حضنك ليه يادكتور سيبها عشان بغير وانا غيرتي وحشه
مازن وهو يضم جنه اكثر اليه / لا يابشمهندس دي اختي قبل ماتكون زوجتك مش كده ياجنه قلبي
ضمته جنه إليها اكثر / كده يا مازن قلبي
عمر بغيره حقيقه / جنه ابعدي عنه بقي
نظرت جنه له بخوف من صراخه وتشبثت في مازن اكتر
مازن وهو ينظر له بغيظ / براحه ياعمر متزعقش فيها.
تركته جنه وذهبت لعمى ومسكت يده وقبلتها / اسفه ياعمر بس هو كان وحشني اوي
عمر وهو يضمها بشده / انا اللى اسف ياجنه اني زعقت فيكي ماقدرتش امسك نفسي والله بغير اعمل ايه
خجلت منه جنه ودفنت وجهها في رقبته اكثر
مازن وهو ينظر لهم بسعاده لقد أعاد الله اليه شقيقته وايضا متزوجه من شاب جيد ومحترم ماذا يريد اكثر من ذلك في هذا الوقت جاءت ساره في باله ووعد نفسه ان يتزوجها ويسعدها دائما ولكن لينتهي اولا من قصه اخته ليغلق هذا الباب وللابد
💜💜…………………… 💜💜
دخل سراج للمحزن وجد عثمان يتلوي من الوجع ويصرخ نظر اليه سراج بسخريه
عثمان بتلهف / ابوس ايدك ارحمني هموت جسمي بياكلني ابوس ايدك ساعدني والله ماهعمل حاجه تاني والله بس ريحني ابوس ايدك
اتجه اليه سراج وقام بلكمه مره ومرتين حتي ادمي وجه عثمان ثم ذهب الثلاجه واخضر حقنه ونظر لعثمان بشر / عارف دي ايه دي اقوي مخدر اكتشفوه لحد دلوقتي ده بيدخل لخلايا المخ مباشره ويتحكم فيها بيخلي الواحد مجنون ومش علي بعضه وبيحس بوجع جحيمي لما تأثيرها يخلص
ثم ذهب اليه وحقن بها عثمان الذي شعر بجسده يرتخي بشده للاستعداد للانتكاسه
نظر له سراج بشفقه / غلطت لما جيت عليها
علي بنت الشيطان
ثم تركه ورحل
💜💜………………………. 💜💜
كانت سمر تسير في الشارع وهي تحمل بعض الحقائب التى بها بعض الأشياء التي اشترتها فجٱه وجدت من يقف أمامها
سمر بتعجب وبسمه / ياسر يخربيتك انت رجعت من السفر امتي
ياسر بفرحه لرؤيتها رجعت امبارح وكنت رايح ليكي بس شوفتك في الطريق
سمر /ماشي هعديها لك عمتي عامله ايه. ياسر وهو يسير معها / عمتك كويسه وبتسلم عليكي
سمر / مش ناويين بقي ترجعوا مصر
ياسر / انا رجعت عشان كده عايز استقر بقي كفايه غربه بس نزلت اجهز البيت والشركه وهبعت لعمتك وكمان نزلت عشان حاجه تانيه
سمر بتعجب / حاجه ايه دي
ياسر وهو ينظر لها بحب لم يستطع اخفاءه / نازل عشان أتقدم لك يا سمر انتي عارفه اني بحبك وبموت فيكي كمان
سمع صوت من خلفه يتحدث بشر / هو من ناحيه هتموت فأنت هتموت متستعجلش
💜💜…………………. 💜💜
مالك لاسد / خلاص يا أسد مفيش نقاش في الموضوع ده انتهي
أسد بجديه وحده كبيره / وانا مش مستعد اخسر عيلتي يا مالك زي ماخسرنا اهلنا زمان
مالك بشر / وانا بعمل ده كله عشان اجيب حقهم
أسد وهو يجذبه بعنف / انت ناسي انت بتلعب مع مين يا أسد لو ناسي هفكرك ده اللورد عارف مين اللورد
مالك / عارف يا أسد مين اللورد اللورد هو اللي بعت الكلاب بتوعه عشان تقتلنا ولولا اننا هربنا كنا موتنا واختك اللي عندها انفصام وبتعاني كل يوم بسبب اللي شافته بعنيها كل ده مش همك انا بقي هاممني ومتنساش مين هو ا
أسد / يعني انت مش جاي في مهمه يا مالك انت جاي عشان تنتقم
مالك وهو ينظر له بغموض / لا جاي للمهمه ماهي المهمه دي هي انتقامي الهدف الرئيسي للمهمه دي هو اللورد وحميد الشرقاوي وانا هوريه اللعب علي المضبوط
💜💜…………………….. 💜💜
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت الشيطان)