روايات

رواية بنت الشارع الفصل الثالث 3 بقلم شيماء رمضان

رواية بنت الشارع الفصل الثالث 3 بقلم شيماء رمضان

رواية بنت الشارع الجزء الثالث

رواية بنت الشارع البارت الثالث

رواية بنت الشارع
رواية بنت الشارع

رواية بنت الشارع الحلقة الثالثة

نور. ناريمان انتي هنا ليه

ناريمان احم انا اخت جاسر

جاسر. انتي تعرفيها منين

ناريمان. دي البنت الي انقذتني من الشباب الي انت قولت عليها بميت راجل ونفسك تعرفعا بس قولي انت تعرفعا منين

جاسر. دي نور بنت عمتك سحر

ناريمان. بجد نور طب ازاي وايه خلاكي يعني

نور اي خلاني بنت الشارع

ناريمان سوري يانور مش اقصد بس عايزه اعرف

جاسر وانا كمان عايز اعرف

نور انت حشري ليه طب دي طلعت معرفه قديمه انت بقاا ايييه

جاسر انا ابن خالك ايه

ناريمان. انتو كنتو رايحين فين

جاسر نشتري لبس ليها

نور. اي ليها دي ياعم اسمي نوريانجم

جاسر حصلنا الرعب والتهديد ياختي

ناريمان. بااااااس يلا نروح نعمل شوبنج ونتغذا بره ونتكلم

نور اه يلا عشان جعانه

جاسر نعم جعانه امال المجاعه الي كانت جوا دي اييه

نور. كنت بسخن بطني يلا

جاسر مجنونه بس لذيذه

نور بتقول حاجه يانجم

جاسر جاي يامعلم وللا حاجه

وصلو المول

ناريمان وواو بصي دول والشوز ده

نور لا البس المايص ده مش بحبه

ناريمان يابنتي اسمعي كلامي هتبقي موزه قمر تعالي بس

نور. يالهوي مين دي

ناريمان بقولك اي تعالي فيه سنتر تجميل هنا تعالي اعملي شعرك فرصه جاسر بره

نور لا

ناريمان مش باخد رئيك يلا

بعد ساعه

جاسر في العربيه اي بيشترو المول كله

جاسر الو اي ياناريمان كل ده طيب مستني

بعد شويه نور نزلت هيا وناريمان نور لبسه فستان تحت الركبه بلاوان جميله وعمله تسريحه روعه بقت زي الحوريات

جاسر مين القمر الي معاكي دي ياناريمان مش تعرفينا وفين البومه نور

نور بومه في عينك ياجدع انت

جاسر انتي نور سبحان الله الشكل اتغير السان هوا هوا

ناريمان هنجرها بس لصبر

جاسر لا مظنش دي عايزه كلور خام تنقع فيه لسانها عشان ينظف

نور نعم نعم نعم نعم لسان مين الي ينظف ياطويل يااهبل ياجسم من غير مخ يا

جاسر بس اي نافوره ضربت

ناريمان سوق ياجاسر بقا ودينا نتغذا

جاسر طيب

راحو مطعم شيك الجرسون تطلبو اي يافندم

نور عندك شوربه كوارع وملوخيه

جاسر اي ده اخرسي هاتلنا….

نور اي ياعم الاكل المايص ده.

ناريمان ده اكل حلو اووي يا نور جربيه

نور اما نشوف

كلو ونور داست في الاكل

روحو البيت وطلعت نور ترتاح في الاوضه

تحت عند طنطاوي جاسر انا قررت تتجوز

جاسر نعم لا ياجدي انا مش عايز اتجوز

طنطاوي لا هتتجوز والعروسه هتعجبك

جاسر ربنا يستر مين ياجدي

طنطاوي. نور

جاسر اي بنت الشوارع دي لا طبعا محبهاش

طنطاوي هيا كلمه هتتجوز نور

جاسر بس ياجدي

طنطاوي اخرس انا قولت كلمه

جاسر امرك ياجدي والله لسود ايامك يانور

فوق عند نور

ناريمان نور مش هتحكيلي بقا حكايتك

نور حاضر حكايتي بدئت لما وعيت ع الدنيا لقيت ابويا سكري………

ناريمان بدموع وحضنتها ياحبيبتي كل ده حصلك

نور الحمدلله على كل حال

ناريمان انتي اتحملتي كتير

نور بس كنت قد الدنيا ومحدش قدر يكسرني ولا حد هيقدر

تاني يوم ع الفطار طنطاوي نور انتي هتتجوزي جاسر

نور قامت نعم اتجوز مين

طنطاوي جاسر وده اخر كلام

نور بس ياجدي

طنطاوي نور هتكسري كلامي يابنتي انا عايز اطمن عليكي

جاسر قال يعني انا بموت فيكي

نور. بصت له بخبث امرك ياجدي موافقه

جاسر من جواه فرح بس مبينش

طنطاوي خلاص الخطوبه يوم الخميس

الكل امرك ياجدي جه يوم الخطوبه ونور جهزت كان قمر

وجاسر كان چان اوووي وزي القمر وفي الحفله جت بنت مايصه ملابسها تفضح اكتر ماتستر وحضنت جاسر

نور 🤨

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت الشارع)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!