روايات

رواية بكره هتحلى الفصل العاشر 10 بقلم فرح محمد

رواية بكره هتحلى الفصل العاشر 10 بقلم فرح محمد

رواية بكره هتحلى الجزء العاشر

رواية بكره هتحلى البارت العاشر

رواية بكره هتحلى
رواية بكره هتحلى

رواية بكره هتحلى الحلقة العاشرة

بليلل تقى رااحت الخطوبه //

دخلت القااعه وراحت تباارك

تقى: مبروووك ومستنتش رد ونزلت،، وجت تمشى ماالك نزل وراهاا من غير مااحد يااخد بااله

ماالك: شدهاا فى جنب من غير مااحد يشوفهم،، اناا اسف

صدقينى غصب ع..

تقى: مستنتوش يكمل كلامه،، ابعد بس كداا اسف على اييه لمؤاخذه هو انت عملت اييه يعنى، داا حته قلب بس كسرته،، بس هرجع واقول العيب مش عليييك يابيبى

العيب على الهبله الى.. وكملت بدموع بتمووت فييك🥺🥺🥺

ماالك: ماالك وقف دموعهاا ببوس*ه وبعدين قاال واناا بموت فى الترااب الى بتمشى عليييه

تقى: يبقى تثبتلى،، لو سبت الحفله دى وجييت معاياا هتااكد انك بتحبنى ،، وبعدين حاوطته بايديهاا هاا يلا بيناا ياملوكتى اناا بحبك وانت بتحبنى وصدقنى عمرى مااهزعلك

ماالك بتفكير :بالفعل شدهاا من ايديهاا وخرجوا من البااب الوراانى

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

داخل عربيه ماالك:

ماالك: اناا سمعت كلامك اهوو دلوقتى دورك ياجميل

تقى: تقصد اييه؟؟!!

🌷🌷🌷🌷🌷

داخل الحفله///

نسرين: بقاا ساابنى ومشى الكل*ب،، بس ومااله ياابت يانسرين المهم الى خططتى لييه حصللل وبااسهل من السهوله كمااان،،خلي المحروسه تفرح شويه واناا هااخد روحهاا انشااء الله… وضحكت بصوووت عاالى

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

باارك الله لكماا وباارك عليكماا وجمع بينكم فى خيرر انهى المأذون كلامه بالجمله دى

ماالك: مبرووك ياحبيبى بقيتى حرم ماالك ابو العز

تقى: اكتفت بالابتساامه

🌷🌷🌷🌷

عوده الى المااضى //

تقى: تقصد اييه ياماالك؟؟!

ماالك: ولا حاجه هنتجوز بس

تقى: ايوه طبعا ياحبيبى مااحناا هتنجوز وفرحناا كله هيحكى ويتحاكااه بييه قاالت كداا بحماااس

ماالك: دلوقتى ،، نتجوز دلوقتى، يعنى النهاارده ، حالااا

تقى: 😳😳،، ومحستش بنفسهاا غير وهى عند المأذون

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ماالك: اييه يابنتى سرحاانه فى ايييه بس ،، مش دا اليوم الى كنتى بتحلمى بيييه

تقى: روحنى يلا لو سمحت

🌷🌷🌷

وبالفعل اخدهاا ماالك على الفله بتاعته

ماالك: انزل برجلك اليمين ياجميل واول ماانزلت شالهاا وطلع على الحنااح بتااعه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

داخل الحنااح //

دخل ماالك وهو شاايل تقى ونزلهاا على السرير ،، وبدا يقرب منهااا ولسسه

تقى: لو سمحت يااماالك،،، محتااجه شويه وقت وعاوزه اغير هدوومى

ماالك: ولا كاانه سمعهاا وفضل يقرب،، وهى تجااوبت معااه وراحوا فى عالمهم الخاااص

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

صبااح يووم جديد //

تصحى تقى قبل ماالك تااخد شااور وتطلع

تقى: اييه داا لسه ناايم كل داا لييه وقربت منه وبشعرهاا المبلول الى بينقط على وشه،، والنقط دى كاانت كفيله تصحيه،،، صبااح العسلل على النااس الى بقالهاا كتيىر ناايمه وتبوس*ه بوس*ه سريعه

ماالك: ياصبااح القمرر والجماال وحشاانى

تقى: وحشااك اييه ياولاا اماال اناا كنت فى حضن ميين

ماالك: ولاا؟!! ،، على العموماا بردو وحشاانى، وبعدين مكنتيش انتى ماازلتى فى حضنى وفى قلبى

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تك تك تك وهناا كاان باب الجنااح بيخبط //

تقى؛: استنى اشووف ميين

ماالك: استنى بس،، انتى محدش يشوفك غيرى ورااح هو يشوف ميين ورجع

تقى: مببن داا الى تحت، انت مستنى حد؟؟

ماالك: ابداا يلا نلبس ونشووف

خلصوا ونزلوا يشوفوا///

تقى: نسرين قالتهاا تقى بخضه وهى شاايفه نسرين وااقفه قدامهاا بشنطه هدومهاا

نسرين: مبروك ياعروسه،وقربت من ماالك وباست*ه مبرووك ياجوزى ياحبيبى اناا قولت……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بكره هتحلى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!