روايات

رواية بكره هتحلى الفصل الثاني 2 بقلم فرح محمد

رواية بكره هتحلى الفصل الثاني 2 بقلم فرح محمد

رواية بكره هتحلى الجزء الثاني

رواية بكره هتحلى البارت الثاني

رواية بكره هتحلى
رواية بكره هتحلى

رواية بكره هتحلى الحلقة الثانية

ــ عيييب تمد اييدك على حرمه،، ومش حرمه بس تؤ دا كماان عاارفه غلطهاا قالتهاا تقى بعد مااوصلت شغلهاا ودخلت لماالك

مالك: اهلا اهلا بالسنيوره انتى عاارفه انتى ضيغتى علياا اجتمااع اييه ياهاانم

تقى: يااجدع خضتنى اناا قولت حااجه حصلت،، المهم اناا بخيرر ياملوكتى الله فداياا الف اجتمااع ياجدع قالتهاا بضحك

ماالك: تقى،، اناا هناا مديرك مش صحااب ومعاارف المعاارف دى برره الشغلل،، انماا شغلى مفهوش هزاار فااهمه قالهاا بغضب،، لو مش قد الشغلل معتيش تيجى يلا اتفضلى على شغلك

تقى بدمووع: عن اذنك وخرجت

** تقى وماالك صحااب طفوله وهو بيحبهاا بس مقالهااش صريحه وهى اظن مش محتااجه توضح اكترر من كداا بامااره الكيك بتااع امباارح الى كاانت سيباااله حته بس من حلوتهاا خلصت 😂

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تقى دخلت مكتبهاا: وقالت بدمووع هو مفكر نفسه ميبن المعفن عشاان يزعلنى كداا يعنى ماقولتله اناا كويسه بس اكيد كاان بيزعق عشاان كاان خاايف علياا وضحكت فى وسط دموعه

يلا نخلص شغلناا خليناا نغور من هناا

وبالفعل خلصت تقى وروحت وطول اليوم كاانت متجنبه ماالك خاالص قاال يعنى البت زعلانه اووى

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تقى وصلت البيت: ماامى

ــ عااوزه اييه ياجمو””سه

تقى: تؤ غلط اسمهاا ياعيونى مامى ههههه

ــ هههههههه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تقى دخلت اوضههاا واخدت شااور وقعدت بقااا المفروض الست هاانم زعلانه ومشغله اغنيه حراام يادنياا مش كداا كتير علياا كل داا اناا مش…..

  فجااه فونهاا رن وكاان المتصل مالوكتى

تقى: والله لاغير اسمك ياامعف*ن واخليك ماالك حاااف كداا وردت علييه

تقى: ايييييييه

ماالك: ياسااتر حد يرد على حد ب ايييييييه

اناا تحت البيت فسوااايه وتكونى نزلتى بدل مااطلعلك اناا

تقى؛: نعم لا مش هينفع انزل دلوقتى ماماا ناايمه

مالك: خلاص اطلع انااا

تقى: نزلت اهوو،،، وبالفعل نزلت جرى بالشبشب

نعم خيررر ايه الى جااايبك دلوقتى

ماالك تعاالى معااياا بس وهقولك واخدهاا وركبوا العربيه ومشى،……. راايح فيين ياعم ماالك عيب كداا😂

واخدهاا ورااح مكاان هاادى على البحر محدش فييه غيرهم واخدهاا ودخل بيهاا اوضه شفاافه زى البلوره حلوه اووى ومليانه ورد وشمووع وبلوناات وحاجه تخطف القلب من جمالهاا

اللهم اوعدناا هههههه

تقى: اووووووووووووه؟!!!! اييه الجماال والدلال دااا كله ياحلاوه ياولااد

ماالك: فضل يقرب منهااا واخد بوس*ه استمرت لدقااايق ولماا معتش قاادره تتنفس بحبك اووى

تقى: اييه،، انت قولت اييه!!!

مالك: نزل على ركبته وقلهاااا تحوزينى يافرولتى

تقى: اييييه،، مش مصدقه الى اناا فييه اكيد بحلم !!

تقى: وبالفعل طلع حلم وفونهاا رن وصحيت من الحلم العسل داا هههههه

وكاان المتصل مااالك بردو

تقى: اييه الفصيل دااا قرف يقرفك ياماالك

امممم اكيد مش هرد، تؤ هرد، لا مش هرد،، لا خلاص هرد

الوووو

ماالك: امممممم احممم

تقى: خير اخلص

ماالك: اييه اخلص دى،، كنت عااوزه اقولك يااريت متتاخريش بكرره عشاان وراناا شغل كتير

تقى: بس كداا يعنى صحتنى من حلم عمرى عشاان كداا بس

ماالك: نعم؟؟

تقى: حااضر حاجه تاانيه

ماالك: اسف

تقى: على ابيه

ماالك: عل…………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بكره هتحلى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى