رواية بعت نفسي الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم نسرين
رواية بعت نفسي الجزء الخامس والثلاثون
رواية بعت نفسي البارت الخامس والثلاثون
رواية بعت نفسي الحلقة الخامسة والثلاثون
بعد اسبوع
مليكه بقت كويسه ادهم مهتم بيها جدا جدا وكل يوم ينيمها في حضنو
انهارده الدكتوره جات تكشف عليها
بس المره دي ادهم اصر يبقا موجود معاها
**الدكتوره الحمدلله كل بقا تمام جدا بصراحه الجروح بقت تمام كا انو مافيش حاجه كانت
ممكن طبيعه جسمك كدا بتخلي الجرح يشفا بسرعه
**ادهم الحمدلله يارب
**الدكتوره انت جوزها؟
**ادهم اه وانا اللي عملت فيها كده كان غصب عني
**الدكتوره انا قولت لي قريبك علي الحاله الصحيه ساعتها حاليا كلو تمام مافيش نزيف يعني ممكن تحصل علاقه عادي
**ادهم اهم حاجه هي تبقا كويسه
**الدكتوره ان شاء الله بس احب اقولك براحه عليها باين عليكم عرسان جداد
**ادهم حضرتك عرفتي منين ؟؟
**الدكتوره من فض غشاء البكاره كان عندها مطاطي ودا غشاء مرن جدا بس بعد العنف اللي حصل كان في تمزق حاليا الغشاء تمزق كليا و واضح انو حصل بعد العنف في الممارسه حتي لو كان حصل بينكم علاقه قبل بس المره دي كان بشكل مختلف وحضرتك ادرا طبعا
ادهم حس بي احراج كبير
**الدكتوره علي العموم هي كويسه ومافيش اي مشاكل
**مليكه يعني مابقتش مشوهه ؟؟
**الدكتوره ازاي مشوهه؟
**ادهم معلش هي لسه صغيره ومش فاهمه كويس هي قصدها علي الغرز اللي كانو عندها خلي عندها تشوه
**الدكتوره لا لا مافيش اي حاجه بقيتي زي الفل
**مليكه الحمدلله
في سؤال عندي ؟؟
**الدكتوره اتفضلي اسألي
**مليكه بصت لي ادهم ممكن تسيبنا لوحدنا ؟؟
**ادهم لا يا مليكه عايز اعرف السؤال وماتتكسفيش خودي راحتك
**الدكتوره زي ماقال جوزك لازم تسألي عشان تفهمي
**مليكه هو أقصد يعني
**ادهم اتكلمي من غير احراج
**مليكه هو لازم احس بي الم؟؟
الدكتوره بصت لي ادهم اللي أشار بي راسو انو مش عارف
**الدكتوره قصدك لما بيحصل جماع بيكون عندك الم؟؟
**مليكه اه
**ادهم من اخر مره ولا حتي قبل كده؟؟
**مليكه اخر مره دا معروف بس كان في مرات كمان يعني مش ديما
**الدكتوره بصي في حالتك دا عادي لانك في الفتره اولي من الممارسه وكمان عندك ضيق في الحوض وفي المهبل وكمان عندك جفاف عشان كده بتحسي بي الم وفي حالتك لو في حمل لازم قيصري ممنوع طبيعي
**ادهم مافيش علاج الألم دا ؟
**الدكتوره اكيد فيه حاكتب ليها علي مرهم
**ادهم شكرا ليكي يا دكتوره واسفين جبناكي اول يوم بطريقه مش كويسه بس كنت خايف عليها
**الدكتوره اول مره اعمل كده كنت مضطره والمبلغ كان مغري بس اللي شوفتو النهارده أكد ليا اني عملت الصح الخوف اللي في عنيك عليها وهي بتتكلم وانت جنبها خلاني افهم ان اللي حصل كان غصب عنك وماكنتش في وعيك وهي فاهمه كده لانها مكانتش سكتت
وباين انكم بتحبو بعض ربنا يسعدكم
طلع ليها شيك اخدتو ومشيت
ادهم رجع عند مليكه
**ادهم الجو حلو البسي خلينا نطلع نشم هوا
**مليكه مش عارفه ليه كل ما اتصل بي امي تليفونها مقفول وهي ماتصلتش بيا
**ادهم والله كويسه حوده مطمني عليها امبارح وزي ما وعدتك في حراسه مشدده عليهم
اول ما ماننزل حاتنقلو في الشقه الجديده وتبعدو من الحاره
**مليكه شكرا
**ادهم مافيش شكرا بينا البسي انا مستنيكي بره
مليكه اختارت بنطلون جينز وتيشورط اسود
وكانت مبسوطه ان ادهم مهتم بيها وحايعترف بي جوازهم
طلعت عندو
**ادهم اللي يشوفيك معايا يقول ماشي مع بنتو انت قصيره اوي
**مليكه بضحكه لا انت اللي طويل اوي
**ادهم يلا يا بنتي
راحو علي الشط
**مليكه الله الجو حلو اوي اوي
**ادهم فعلا مليكه ليه عمرك ماقولتي ليا انك موجوعه ؟!؟
**مليكه احنا ماكناش بنتكلم أساسا
**ادهم انت اللي كنت بتقومي من جنبي مش عايز نتكلم في اللي فات قوليلي من غير اخر مره لما جينا هنا حسيتي بي ألم ؟
**مليكه لا
**ادهم كويس
**مليكه هو احنا حانرجع امتي؟؟
**ادهم بكره ان شاء الله
**مليكه وقفت قدامو بتصفق الله انا مبسوطه امي وحشتني اوي اوي
**ادهم حاضر حاخدك تشوفيها
**مليكه يعني ايه تاخدني اشوفها هو انا مش حاقعد معاها اسبوع؟
**ادهم لا الوضع اتغير انا حاروح معاكي عند امك اعرفها بجوازنا وتنقل بيتها الجديد وبعد كده نطلع علي القصر
**مليكه قصر !!
**ادهم طبعا ماينفعش نعيش في الشقه
لازم تعيشي معايا في القصر
وحط ايدو علي كثافها
اسمعيني كويس
في الاول حنقابل مشاكل كثير مع جدي وعمتي وبنتها بس انت لازم تكوني قويه وماتضعفيش قدامهم لازم نحارب ومش عايزك تزعلي منهم استحملي عشان خاطري
اول ما ننزل حانعمل فرح عشان الدنيا كلها تعرف بجوازنا وحاعوضك عن كل حاجه وحشه شوفتيها معايا
وحضنها مليكه انا بجد مرتاح معاكي ومحتاج ليكي تكوني في حياتي
**مليكه طب لو جدك طردنا ؟؟
**ادهم مايقدرش لان القصر بتاعي انا اللي ممكن اطردهم كلهم
مليكه دا اول سر اقولو ليكي ماحدش يعرف ان القصر في ملكيتي
**مليكه انا مش قد المقام بنت فقيره من حاره شعبيه اعيش في القصر ازاي وأكون مراتك قدام الناس ازاي انا حتي مابعرفش اكل بشوكه والسكينه
**ادهم متخافيش حاجبلك ناس تعلمك وبعدين كوني فخوره بنفسك انت احسن من اي وحده عايشه في قصر وانا عجبتني بساطتك
بعدها عنو
**مليكه بس لو عمتك و بنتها عملو فيا حاجه ؟؟
**ادهم قوليلي اوعي تخبي عني حاجه هما حايخافو مني مايفكروش يعملو حاجه قدامي بس انت ماتكدبيش عليا
**مليكه ربنا يسترها معانا
بعيد كانت غاده مراقباهم
وراحت جنبهم
**غاده الله علي عصافير الحب
مليكه اتخضت
**ادهم خير عايزه ايه؟؟
**غاده انت عارف انا عايزه ايه
**ادهم بصي اعملي اللي تعمليه اللي في دماغك مش حايحصل والصفقه اللي بتحومي عليها خلصت زمان يعني اللي يوقف قصادي افرمو وفي البزنس مابعرفش حد اتقي شري
**غاده بقا كده طيب خاف علي اللي جنبك
**ادهم خافي بس علي نفسك اما مراتي حبيبتي عمرك ماتقدري توصلي ليها اياكي تلعبي معايا عشان حسابك تقل و اوعي تفتكري أني حاعديلك اللي عملتيه معاها في الحمام
**غاده خلاص اهدا يا ادهومتي
**ادهم اسمي ادهم ابعدي من طريقي لو خايفه علي نفسك
مسك ايد مليكه يلا يا حبيبتي
راحو بعيد
**غاده اقسم بالله لو ماندمتكش مابقاش انا
اتصلت بي حد
**غاده نفد اللي اتفقنا عليه الليله
ادهم كان متعصب جامد
وبص علي مليكه شافها خايفه منو
حضنها
**ادهم عارفه بكون قايد نار اول ماتيجي في حضني بهدا مش عارف ليه
**مليكه ادهم احنا في الشارع الناس بتبص علينا
**ادهم ماليش دعوه خليكي في حضني لحد ما اهدا
فضل دقائق في حضنها
**ادهم مليكه انا صريح معاكي انت سمعت اني قولتلك حبيبتي الكلمه دي كبيره عندي اوي اوي انا قولتها قدامها مش عايزك تزعلي من يوم ما اتجوزنا اول مره انده عليكي بحبيبتي في مشاعر بينا ممكن مش حب بس في رابط عايزك جنبي وانا متاكد مع الوقت حايجي الحب بينا ولحد مايجي الكلمه دي مش حاتسمعيها مني مش عايزك تزعلي
**مليكه لا مش زعلانه وشكرا علي صراحتك
**ادهم خلينا نروح ناكل اي حاجه
علي بليل
كانت مليكه بتعمل دوش وطلعت لابسه بجامه خفيفه وجات تنام
ادهم حس برغبه كبيره ليها بس في نفس الوقت خايف يقرب وهي ترفضو ويتعصب عليها
**مليكه مش حتنام؟ بكره ورانا سفر
**ادهم اه حنام
**مليكه في حاجه ؟؟
**ادهم لا ليه بتقولي كده ؟
**مليكه شكلك في حاجه
**ادهم بصراحه عندي رغبه ليكي قويه مش عارف ليه رغم ان خبرتك شبه منعدمه بس كل مره بتزيد رغبتي وشهوتي ليكي عارف ان اطلب كده غلط انا بس بقولك مالي يلا تصبحي علي خير
بعد نص ساعه
**ادهم مليكه مش قادر ارحميني
**مليكه ضحكت هو انا قولت حاجه
بص ليها ادهم وانقض عليها كا واحد جيعان عمرو مشاف ستات بس كان حنين عليها
نامو علي الفجر جالو اتصال من حوده بقولو ان اوضه ام مليكه بتحترق
**مليكه قومي لازم نسافر
**مليكه دلوقتي ؟
**ادهم اه جدي تعبان
****************************
يا ترا مين حرق اوضه ان مليكه ؟؟
وايه اللي حايحصل؟؟
_______________________________________
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بعت نفسي)