رواية بعت نفسي الفصل الخامس عشر 15 بقلم نسرين
رواية بعت نفسي الجزء الخامس عشر
رواية بعت نفسي البارت الخامس عشر
رواية بعت نفسي الحلقة الخامسة عشر
**ادهم تعالي معايا
وراح عندها مد ايدو ليها
هي فضلت تبص ليه
**ادهم في ايه ؟ مالك بتبص عليا كده ليه معقوله خايفه مني ؟
**مليكه اه
**ادهم اه ايه؟؟
**مليكه خايفه منك انا عارفه انك بتكرهني ومش عارفه حاتعمل فيا ايه
**ادهم نتعشا مع بعض
اليل طويل بنا
طبعا انت حتنامي هنا
**مليكه مش عارفه
**ادهم لا حتنامي يلا تعالي
وطلعو الصالون
مليكه احساسها مليان خوف وتردد حاسه نفسها بتعمل حاجه غلط
**ادهم مليكه فكي شويه
**مليكه حاضر
وابتدو يتعشو
هي ماكلتش حاجه
**ادهم مابتكليش ليه انا مش عايز يغمي عليكي لازم تاكلي كويس عشان تشوفي شغلك كويس وغمزها
**مليكه هو انت ليه بتكلمني كا انك جايبني من الشارع ولا كابريه؟
مشاء الله باين عليك عايش حياتك مش قادر تفرق بين بنت كويسه و بنت وحشه
انا فقيره بس مش درجه اني اعمل ماحرم الله
**ادهم كل حاجه حتبان مش قولتي انك بنت بنوت؟
**مليكه وطت راسها اه
**ادهم يبقا خلاص متخافيش من حاجه
وبعدين في بنات كثير بيعملو العجب وبيلعبو بي البيضه والحجر
هما لسه فيرجن
**مليكه بس انا مش كده
**ادهم مش حاتفرق معايا في حاجه انت هنا عشان تبسطيني وبس
خلصو اكل وقامت تنضف السفره
**ادهم كويس انك عارفه مكانتك هنا
خلصت تنضيف المطبخ وراحت عندو
كان قاعد بيتفرج علي تليفزيون وماسك كاس بيشرب
**مليكه بي صدمه هو انت بتسكر؟
**ادهم بص عليها وضحك
**مليكه اسفه بس ازاي حاتقرب مني وانت سكران حرام وبعدين لازم نصلي قبل الدخله
**ادهم هو انت فاكره نفسك عروسه ودخلتك اليله وأمك تيجي تباركلك الصباحيه زي افلام
فوقي يا مليكه انت هنا زيك زي اي كلبه من الشارع
لما اتجوز البنت اللي تشرفني وتشرف عيلتي ساعتها حاصلي عشان ربنا يبارك في جوازي منها
فهمتي ؟
**مليكه فهمت
**ادهم تشربي ؟
**مليكه لا انا مش بشرب
**ادهم روحي اوضه استنيني
دخلت الاوضه قعدت علي كنبه وابتدت تعيط
**مليكه يارب انت عارف ما بيا انا خايفه اوي اعمل ايه
دخل ادهم
لاقاها بتعيط
ورن تليفونو
**ادهم الو
**اكرم انت فين يابني جدك قالب الدنيا عليك
**ادهم انا في شقتي في ايه؟
**اكرم معاك مليكه ؟
**ادهم اه
جدك عايز ايه؟
**اكرم مش عارف هو دخل وسأل عليك يمكن عشان الصفقه
**ادهم طلع من اوضه راح البلكونه
قولو إن مش حبات في القصر والصفقه تمت خلاص
**اكرم هو انت ناويت ؟
**ادهم علي ايه؟
**اكرم مع مليكه
**ادهم اه هي معايا بس مش عارف مالها خايفه وبتعيط
**اكرم ادهم اتعامل معاها علي ان اول مره ليها هي مش زي اللي تعرف ماتنساش انها مراتك يعني اللي حاتعملو معاها حلال
انا عارف انو ملاكش في الستات غير كل سنه مره
**ادهم اعمل ليها ايه يعني
**اكرم بي الراحه عليها
**ادهم ماشي يا حنين
**اكرم الف مبروك يا عريس
**ادهم ضحك الله يبارك فيك عقبالك انت كمان بس من غير تدخلات جدي
**اكرم يارب الايام دي حاططني في ذماغو
**ادهم ماشي اكرم تصبح على خير
وقفل معاه
وفضل يفكر في كلامو
هو وصل مرحله مابقاش عندو ثقه في اي ست
دخل الاوضه
لاقاها زي ما هي
**ادهم ممكن افهم بتعيطي ليه؟
وراح قعد جنبها
**مليكه انا خايفه اوي هو اللي بعملو دا حرام عشان انا معاك من ورا امي ؟
**ادهم ماقولتيش ليها ليه مش احنا متجوزين ؟
**مليكه كل ام عايزه تفرح بي بنتها ولو قولتها ممكن تموت فيها وهي لسه طالعه من عمليه
**ادهم قوليلي يا مليكه في حد في حياتك عشان كده بتعيطي؟
**مليكه لا والله انا ماليش في الجو دا من الجامعه للبيت ومن البيت لشغل
**ادهم يعني عمرك ما حبيتي حد ؟؟
**مليكه لا
**ادهم يعني افهم اني انا اول واحد حالمسك؟
**مليكه اه والله العظيم لو عندك مصحف حاحلفلك عليه
**ادهم من غير حلفان انا مابحبش حد يكذب عليا
وحاعرف ادا كنت اول واحد ولا متعوده
قربي منى
**مليكه ها
**ادهم بقولك قربي مني
قربت شويه
**ادهم كمان
جات جنبو شويه
ومن غير مقدمات حضنها
هي كا إن ماس كهربائي مسكها اترعبت وابتدت تترعش
**ادهم متخافيش مش حاتحسي بي حاجه هي شكه دبوس وانت في حضني وكل حاجه حاتخلص دا لو انا اول واحد
**ادهم مليكه اهدي مش حاعملك حاجه وحشه
هي مش عارفه ليه اول ما حضنها حاسه مشاعر مختلفه مش قادره تفسرها
وابتدت تعيط
**ادهم وبعدين معاكي
انا لحد دلوقتي معملتش حاجه مستنيكي تهدي
خشي الحمام اغسلي وشك واهدي كده
بعدت منو وراحت الحمام
**ادهم وبعدين بقا او نسيت حاجه مهمه جدا
اتصل بي الحارس الشخصي بتاعو
**ادهم بقولك يا حوده عايز حبوب منع الحمل يكونو عندي ليله
**حوده ماشي يا باشا ساعه زمن ويكونوا عندك
طلعت مليكه
هو كان نايم علي السرير
بص ليها شاف اللون الاحمر لايق عليها بنت بسيطه جمالها عادي من غير عمليات ولا مكياج
**ادهم انت كويسه ؟
**مليكه الحمدالله
طيب تعالي جنبي
ادهم حاسس نفسو في موقف صعب
**ادهم حاسه بي ايه ؟
**مليكه مش عارفه انا مش عايزاك تزعل مني
**ادهم انا مطول بالي معاكي بس فكي عشان لو زهقت مشكله مش حاعمل حساب انك خايفه
دا حقي واتفاق بينا سيبتك اسبوعين وامك علمت العمليه يعني بلاش ترجعي في كلامك ولا تعملي شويتين معايا عشان مايحصلش
**مليكه حاضر
ادهم قرب منها وحط راسو علي جبينها
**ادهم سيبي نفسك ومتفكريش انا بتعامل معاكي علي اني اول واحد
**مليكه بصوت مش طالع شكرا
فضل يطبطب عليها واخدها في بوسه طويله
وبعد عنها
وكان مبسوط عشان شافها معندهاش خبره وعرف انو بجد اول واحد
بعد كم دقيقه
**ادهم بصوت رومانسي
لسه خايفه مني ؟
**مليكه شويه
** ادهم انت بس خليكي كده مستسلمه ليا ومش حاتحسي بحاجه وحابقا مبسوط منك ولو انا مبسوط مش حاعمل ليكي حاجه وحشه انت عارفه انك مزعلاني جامد
**مليكه وهي حاتعيط انا اسفه مكانش قصدي
سمع جرس الباب
وقام من جنبها
راح اخد الحاجه من حوده
رجع عندها
**ادهم عارفه ايه دا ؟
**مليكه لا
**ادهم دول حبوب منع الحمل خودي حبه كل يوم في نفس توقيت
اوعي راسك يوزك وتحملي عشان حايكون اخر يوم في عمرك سامعه
**مليكه سامعه
**ادهم يلا خودي
وخليهم معاكي في الشنطه عشان كل يوم تاخديها
**مليكه ممكن اطلب طلب ؟
**ادهم عايزه ايه؟
**مليكه وهي مش قادره تتكلم ممكن تسيبني اليله دي لحد ما نتعود علي بعض مش قادره حاسه اني حاموت
**ادهم بصوت عالي نعم ياختي
دافع فيكي كل الفلوس دي عشان تقوليلي حاموت
ماليش فيه شكل ايديتك وش وعايزه تدلعي عليا
فوقي لنفسك
انت هنا علي سريري بفلوسي
شيلي اللي انت لابساه خلصيني
**مليكه حاضر حاضر بالله عليك بلاش تزعل
راح عندها بدون مقدمات ابتدا يشيل قميص النوم
**مليكه بي عياط انا خايفه بلاش تضربني
****************************
اللي جاي كلو تشويق هههه
ومافيش فصل حاينزل بعد دا
علشان ماتتعودوش علي الدلع هههه
________________________________________
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بعت نفسي)
كملى