روايات

رواية بعت نفسي الفصل الثلاثون 30 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل الثلاثون 30 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الجزء الثلاثون

رواية بعت نفسي البارت الثلاثون

رواية بعت نفسي الحلقة الثلاثون

فضلو يتكلمو كثير وكمان مليكه حكت ليه علي حياتها
ودا خلا اكرم يكون معجب بشخصيتها جدا
طلع ادهم من الاجتماع ورايح عندهم بس وقف لما شاف انسجام بين اكرم ومليكه وهما بيضحكو
حس بغيره كده
اكرم شافو انو بي بص عليهم

**اكرم جوزك جاي علينا اوعي تقوليلو حاجه
**مليكه اكيد لا
**ادهم هو ايه اللي لا ؟؟؟
**اكرم مافيش كنا بنتكلم و سألتها تفطر تاني قالتلي اكيد لا هو دا قولي عملت ايه ؟
**ادهم وهو مش مقتنع بكلام اكرم
كلو تمام ومضيت الصفقه وخلصتها وعلي بليل عاملين حفله احتفال بي الشراكه
**اكرم الف مبروك يا ادهم شكل مليكه وشها حلو عليك
**مليكه مبروك
**ادهم شكرا

مليكه لاحضت إن ادهم مش علي بعضو

**ادهم يلا بينا ولا لسه حابين تفضلو هنا ؟
**مليكه انت مافطرتش وانا عملت ليك ساندويتش اطلب بس القهوه بتاعتك
**ادهم ساندويتش!!!!! ليه شايفاني عيل صغير قدامك ؟؟
**مليكه بي احراج لا مش قصدي
**اكرم ايه اللي مضايقك كده حصلت حاجه جوه ؟؟؟
**ادهم مافيش
وبعدين مش حانتكلم في شغل قدام مليكه
**اكرم ايه خايفها تروح تبيعك ولا تضيع الشغل زي ما حصل زمان؟
**ادهم والله اتعلمت إن مافيش ثقه في حد وبص لي مليكه

اللي قلبها ابتدا يضرب جامد وبان في وشها ارتباك

**مليكه عن اذنكم اروح الحمام

وقامت راحت

**اكرم… ليه تحرجها ذنبها ايه في عقدك ايه مش قادر تنسا غاده اللي باعتك وخسرتك صفقات بي ملايين لي اعدائك ؟!؟
**ادهم… انت شاغل دماغك بمليكه كده ليه ؟؟؟ لو عاجباك لما اطلقها ابقا اتجوزها يومين
**اكرم بعصبيه عيب يا صاحبي مليكه في مقام اختي
و ماسمحش ليك تشك فيا كده انا عمري ما اببص في حاجه ملكك او تحت ايدك
ابقا بلغني حاتروح الحفله ولا لا سلام

وقام راح و سابو

ادهم حاسس نفسو مضايق ومش عارف ليه
جات مليكه قعدت جنبو شافت ادهم

خلص سندوتشات وطلب قهوه

**ادهم كنتو بتقولو ايه ؟؟
**مليكه مافيش كان بيحكيلي علي مغامرتكم ودراستكم
**ادهم واكيد انت اللي سألتيه عني عشان تعرفي اسراري طالما مش قادره تسأليني
**مليكه انا ماعملتش حاجه غلط ليه بتكلمني بي اسلوب دا ؟؟
**ادهم لا غلطتي وانت بتضحكي مع اكرم بي طريقه دي غلطتي انك نسيتي نفسك متجوزه غلطتي انك كنتي واخدا راحتك في الكلام معاه

مليكه في نفسها معقوله بغير عليا
لا لا لا دا شك مش غيره

**مليكه انا اسفه
**ادهم يلا قومي نشوف حانعمل ايه

ادهم حاول يتماسك وينسا غضبو خاصه لما حس بيها خايفه منو

**ادهم تعالي نطلع في مركب نتفسح
**مليكه حاضر
**ادهم بس الاول نروح الشاليه اغير لبسي
لانو كان لابس بدله في اسود
بعد ساعه كانو في المركب وحاول ادهم يفك مليكه شويه وقضو وقت حلو

**ادهم في حفله بليل مش عايز اروح بس لازم عشان الشراكه اللي عملتها انهارده مع شركه اجنبيه

**مليكه مبروك ويارب اشوفك رجل اعمال كبير اوي اوي
**ادهم شكرا بس في مشكله ؟
**مليكه ربنا ما يجيب مشاكل
**ادهم مش عايز اسيبك في شاليه لوحدك ومش عايز اسيبك مع اكرم ايوه هو اخويا بس اعترفلك بسر صغير قد كده يفضل بينا
لما شوفتكم الصبح بتتضحكو اضايقت اوي اوي مش عارف ليه كنتي بتتكلمي بحريه معاه عكسي انا اللي علي طول خايفه مني
ممكن نسميها غيره

مليكه من كثر ما كانت مبسوطه حضنتو جامد

**ادهم لا لا كبرنا وباقينا نحضن في الهواء الطلق
مليكه انتبهت علي نفسها

**ادهم ايه فرحانه عشان غيرت عليكي ؟؟
**مليكه اه
**ادهم عادي انت مراتي وحاجه ملكي ماينفعش تكون لحد تاني

رجعو من الرحله
وادهم قرر ياخد مليكه معاه الحفله
فا راحو المول يشتري ليها فستان سهره

**مليكه احنا رايحين فين؟
**ادهم عايز اجيب ليكي فستان سهره
**مليكه ليه؟
**ادهم عايزك تروحي معايا
**مليكه حاتقول لي الناس ايه لا خليني بعيد وانا حاقفل عليا الشاليه لحد ما ترجع

**ادهم شوووو ولا كلمه

دخلو محل كل اللي فيه فساتين عريانه
**مليكه اوعي تقولي البس المسخره دي مستحيل
**ادهم وانا عمري ما اخليكي تلبسي حاجه كده

فضلو كثير لحد مالاقو فستان شيك من ستان طويل ونص كوم مقفول من الضهر ومبين قوامها الرشيق في اللون وردي غامق
**ادهم واو يجنن
مرتاحه فيه؟؟
**مليكه اه
اشترا ليها جزمه كعب عالي واخدها بيوتي سنتر

في الوقت دا كان بيشرب قهوه مع اكرم

**اكرم مش مصدق انك حتاخد مليكه معاك طيب فكرت حاتعرف الناس عليها بصفتها ايه؟؟
**ادهم حاقولهم السكرتيرة بتاعتي ماقدرش اسيبها لوحدها
**اكرم يا اخي أنا مش فاهمك الصبح كنت حتاكلها بعنيك كا انك حاتقتلها بس عشان كانت بتتكلم معايا ولقحت عليها بي الكلام
**ادهم هي مش زعلانه عارف لما شافت تمن الفستان كان حايغمي عليها وقالت ليا حرام كل الفلوس دي في فستان انا خليت حوده يشوف ليها شقه

**اكرم و وافقت ؟
**ادهم ما اديتهاش فرصه توافق ولا ترفض هي مش عارفه مصلحتها فين
**اكرم هي راضيه بعيشتها ومش طماعه في فرق كبير بص على كامليا اهي من ساعه ما اتولدت وهي عايشه في العز
جبت ليها في عيد ميلادها طقم دهب شيك وغالي بصت ليه بي قرف كا انها كانت عايزه اغلي حاجه ادهم ماضيعش مليكه من ايدك عمرك ما حتلاقي زيها انا اساعدك تواجه الدنيا عشانها

**ادهم انت معجب بيها؟؟
**اكرم اه بس مش ليا ليك انت عشان انت تستاهل مليكه
**ادهم لا الموضوع مش بي البساطه دي
**اكرم براحتك حاتلف تلف و تتجوز كامليا
**ادهم اعود بالله ههههه

ادهم لبس بدله شيك في الرمادي وراح عند مليكه البيوتي سنتر
كانت ملكه في الفستان مع ميكاب اول مره تحط ميكاب كده

**ادهم اول ماشفها حضنها
مشاء الله خايف عليكي من العين ويخطفوكي مني
**مليكه مش لدرجه دي
**ادهم الجمال دا نقصو حاجه وطلع علبه كبيره قطيفه فيها عقد الماز ابيض بيبرق مع حلق وخاتم
ولبسها العقد

**مليكه دا كثير عليا
**ادهم مش كثير عليكي يلا بينا

دخلو الحفله

**ادهم ماتبعديش عني خليكي جنبي
بعد ساعه مليكه زهقت
و قالتلو حاتروح بره تشم هوا و الحقيقه الجزمه كعبها عالي وجعت رجليها

ادهم دور عليها وراح عندها

**ادهم كلو تمام في حد ضايقك ؟؟
**مليكه لا خالص
**ادهم ايه رأيك في الحفله ؟
**مليكه حلوه بس مليانه نفاق وكذب مضاهر علي الفاضي

ادهم فضل يضحك على كلامها
لحد ما اتصدم بصوت مكانش عايز يسمعو
**غاده ادهم حبيبي وحشتني
وقربت منو حضنتو
بس مليكه اتعفرتت

**مليكه زقتها بعيد عن ادهم وحش اما يلهفك ابعدي كده
ادهم ضحك علي غيره مليكه الواضحه
**غاده مين دي يا دومي خلاص نسيت حبيبتك غاده ؟؟
**مليكه حبك برص يابعيده هو كم حبيب عندك كل شويه في حضن واحد من ساعت ما دخلنا الحفله ايه مالكيش راجل يحكمك؟؟

جا اكرم علي صوت مليكه

**ادهم عايزه ايه؟؟
**غاده وحشتني انت فاهم غلط خلينا نسهر مع بعض اليله
**مليكه تسهري مع مين يا مقرفه انت ؟؟
**,غاده بغضب شديد مين دي يا ادهم
ادهم حط ايدو علي خصر مليكه وقربها منو
**ادهم دي مليكه مراتي
**غاده مراتك ؟!؟!؟

****************************

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى