رواية بعت نفسي الفصل الثامن عشر 18 بقلم نسرين
رواية بعت نفسي الجزء الثامن عشر
رواية بعت نفسي البارت الثامن عشر
رواية بعت نفسي الحلقة الثامنة عشر
**ادهم كفايه يا اكرم مش عايز اسمع حاجه تانيه
راح البلكونه وفضل يدخن وهو مش عارف اللي بيحصل ليه
جا حوده ومعاه دكتوره تانيه
اللي دخلت هي كمان وكشفت عليها وأكدت كلام الدكتوره هنا وطلبت منو مايقربش منها علي الاقل اسبوع
اما الدكتوره هنا مش عايزه تسكت
دخل ادهم و شريف بعد ما ما هنا لابستها قميص النوم وروب بتاعو وغطتها
ادهم مش قادر حتي يروح عندها ولا يقرب ولا يعتذر فضل واقف بي بص عليها وهي بتتألم
معقوله وصل بيه الحال انو يضربها بي الطريقه دي كا انو بينتقم من حبيبتو اللي خانتو ما انو كان بيضربها علي خيانتها ليه
**الدكتوره هنا انا عقمت الجروح انت مستحيل تكون طبيعي انا عمري ما شوفت ضرب كده البنت جسمها كلو جروح وكدمات حاولت علي قد ما اقدر اعالجهم لازم راحه تامه مش لازم تتحرك كثير لانها حاتفقد توازنها
لازم تاخد مضاد حيوي ويمكن حرارتها تطلع رد فعل طبيعي لجسمها
علقت ليها محلول مسكن حايخلص بكره الصبح
وطبعا بعد كل اللي حصل لازمها متابعه نفسيه
**شريف حابعث ممرضه تاخد بالها منها لان حالتها كان لازم تروح المستشفي بس مش عايزين ندخل في سين و جيم
**مليكه بصوت يادوب بيتسمع انا عايزه اروح عند أمي
**هنا ماينفعش تتحركي دلوقتي ارتاحي ونامي
**شريف فعلا لازم ترتاحي علي الاقل اسبوع
**مليكه ماقدرش حاقول امي ايه؟
**هنا مش انتو متجوزين ؟
**ادهم ايوه بس امها ماتعرفش
**هنا ازاي البنت كانت دخلتها وامها ماتعرفش
**ادهم بعصبيه ممكن ماتدخليش في مالكيش فيه؟
**هنا مليكه عايزه تقدمي بلاغ في جوزك انو اعتدا عليكي ؟؟
لحضه صمت علي الكل
**مليكه لا
**هنا ماتخافيش انا معاكي وحاشهد اني عالجتك قدمي فيه بلاغ انو اغتصبك وضربك
** ادهم بعصبيه قولتلك ماغتصبتهاش
**هنا هو انت فاكر الاغتصاب بي الضرب والعنف لا في اغتصاب جسدي ونفسي كفايه سلمت نفسها ليك بي الغصب دا اغتصاب ومن غير ماتبص ليا كده باين اوي اول ماشرفتنا في الاوضه بطلتك الباهيه البنت ابتدت تترعش دا دليل على انها خايفه منك
**شريف علشان ينقد الموقف هنا لو خلصتي يلا بينا
**هنا حامشي يا شريف
مليكه ردي عليا لي اخر مره
**مليكه ابتدت تعيط مش عايزه حاجه سيبوني في حالي انا مش قدكم حرام عليكم
**هنا اهدي انا معاكي مش ضدك
**مليكه شكرا انك قولتي شهاده حق عندي ما حانسي جميلك فوق راسي
**هنا دا واجبي
خودي القرص دا اشربيه
حيخليكي ترتاحي وتنامي
اخدتو مليكه
والكل طلع من الأوضه
**ادهم مش عارف اشكرك ازاي يا شريف
**شريف لو عايز تشكرني خلي بالك من البنت اللي جوه وبكره الصبح حابعث ممرضه تفضل معاها
**ادهم ماشي دكتوره هنا انا اسف علي انفعالي مع حضرتك
**هنا اتمني تكون اتاكدت انها بريئه وأنك اول واحد لمسها ؟
**ادهم الحمدلله اتاكدت
راحو وسابو ادهم محتار
**اكرم انت حاتعمل ايه؟؟
**ادهم في ايه؟؟
**اكرم في اللي جوه مراتك
**ادهم مش عارف الدكتوره قالت لازم راحه علي اقل اسبوع وبكره تيجي ممرضه تقعد معاها غير انها ماينفعش تروح عند امها وهي …
**اكرم كمل وهي ايه ؟
**ادهم اكرم انا مش عارف عملت كده ازاي انا اول مره اضرب وحده ست انا كنت زي المجنون
**اكرم انت ضربت غاده مش مليكه
طلعت غلك وحقدك فيها
**ادهم كنت خايف لا تموت دلوقتي في مشكله امها مش عارفه بجوازنا وعارفه انها في الشغل
حاتصرف ازاي
**اكرم مشكله دي وطبعا ماينفعش تروح متبهدله شريف قالي انت عملت خريطه في جسمها وعنيها و وشها اللي كلو اتورم
**ادهم وشريف شاف جسمها ازاي؟؟
**اكرم ما الدكتوره قالتلو وبعدين انت بتغير عليها ؟
**ادهم اكرم انا تايهه ومش عارف اه بغير عليها اول ست تتكتب بي اسمي اول ست المسها في الحلال بغض النظر عن طريقه جوازنا كانت ازاي
**اكرم طيب يا ادهم حاطلقها أمتي ؟ولا ناوي تكمل انتقامك
**ادهم مش عارف
**اكرم ماتقوليش انها احلوت في عنيك وناوي تكمل معاها ؟!
**ادهم بالله عليك يا اكرم كفايه مش قادر استحمل حاجه تعبان من اللي حصل
**اكرم حقك يا ادهم تتعب انا حامشي القصر قبل ما جدك يحس اننا مش موجودين
** ادهم خلاص اشوفك بكره في الشركه
**اكرم تصبح على خير
ادهم دخل عندها لاقاها في سابع نومه
قرب منها يبص عليها
**ادهم عملت ايه في حياتك يا مليكه خلاكي توقعي في طريقي كان لازم تضربيني بي قلم اهو انت اخدت ضرب في وشك لحد ما اتورم
دخل جنبها السرير حاول ينام وماعرفش راح اوضه تانيه
تاني يوم الصبح مليكه صحيت و وجع جسمها ابتدأ ينقح عليها في كل مكان من كثر الم ابتدت تعيط
دخل ادهم عندها
**ادهم صباح الخير بتعيطي ليه؟
**مليكه جسمي بيوجعني
**ادهم شويه و الممرضه تيجي وتديكي مسكن
**مليكه انا عايزه اروح عند أمي
**ادهم مليكه ماينفعش
**مليكه والله العظيم ما حقولها حاجه علي اللي حصل
**ادهم انا مش خايف انك تقولي لحد بس انت تعبانه ماينفعش تتحركي
**مليكه صدقت اني بريئه ؟
**ادهم بكل غرور مش مهم عندي بريئه ولا لا
**مليكه بصدمه لا مش مهم عندك ضربتني ليه ؟؟
**ادهم ضربتك عشان مابحبش حد يكدب عليا
انا رايح الشركه
في بنت بره شغاله حاتعمل ليكي الفطار اوعي حد يعرف انك مراتي او اللي حصل
**مليكه ازاي يعني حايفكرو انك جايبني من الشارع وقاعده معاك في الشقه ؟
**ادهم مش مهم عندي يفكرو في ايه انت مش مطلوب منك تصاحبيهم فاهمه هي حاتشوف شغلها وتمشي والممرضه عشان تديكي الدوا وتغير المحلول غير كده مافيش عشان كده بقولك ماتتكلميش معاهم
**مليكه حاضر
غير هو هدومو بكل غطرسه وغرور وكان برش البرفان
انتبه عليها بتبص ليه
**ادهم ايه معجبه ؟
**مليكه حاقول لي امي ايه؟
**ادهم حاتصرف متخافيش
وطلع وسابها
**مليكه فى نفسها ايه الغرور اللي هو فيه دا حتي ماعتذرش علي اللي عملو
جات الممرضه و اداتها حقنه وطهرت مره تانيه الجروح ولا سألت ولا اتاكلمت وحتي الشغاله كا انهم واخدين اوامر بكده
في عربيه ادهم
**ادهم حوده مليكه لازم تفضل اسبوع عندي في الشقه علشان العلاج وفي معاها ممرضه
بس امها ماتعرفش ممكن تتصرف انت
**حوده ماشي يا باشا اعتبرو حصل
**ادهم خد الفلوس دي ايديها ليهم
**حوده يا باشا مش حايرضو ياخدوها الناس دي عندهم عزه نفس
**ادهم بتنهيده اتصرف يا حوده
فعلا بعد ما وصل ادهم الشركه
حوده راح السطوح عند ام مليكه
**حوده السلام عليكم
**نعمات وعبد الرحمن وعليكم السلام
**حوده انا من طرف مليكه هي بتقولكم الناس خدوها شرم الشيخ تشتغل اسبوع وممنوع التليفون هناك مافيش شبكه
**نعمات يا حوستي تسافر ازاي من غير أذني هي بقت سايبه ولا ايه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بعت نفسي)