رواية بعت نفسي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم نسرين
رواية بعت نفسي الجزء الثالث والثلاثون
رواية بعت نفسي البارت الثالث والثلاثون
رواية بعت نفسي الحلقة الثالثة والثلاثون
**ادهم انا مهما اتكلمت مش حاعرف اشرح ليكي اللي حصلي انا عمري ماكنت كده معاكي بعترف كنت الوحش اللي اغتصبك وقتلك وضربك و اذاكي والله ما كنت انت المقصوده انا مش عارف حاتصدقيني ولا لا مش عارف ازاى فقدت السيطره علي نفسي وفكرتك غاده تحت ايدي عايز انتقم منها
**مليكه ارجوك كفايه كلام انا تعبانه ومش حمل اي حوار اعمل اللي انت عايزو بس سيبني ارتاح
**ادهم بس قوليلي في نزيف عندك ؟
**مليكه لا بس موجوعه اوي اوي وابتدت تعيط
حاول يحضنها بعدت منو
وطلع عند اكرم
**اكرم بتعيط ليه؟؟
**ادهم انا خسرت نفسي وخسرتها انا مش انسان ولا في قلبي الرحمه جدك هو السبب رباني علي القسوه ازاي ماحستش اني بأذيها جسمها كلو علامات اغتصابي ليها انا مستحيل اكون طبيعي
لازم اتعالج بس لازم هي كمان تتعالج هي مش قادره توقف اكرم شوفلي اي دكتوره اديها اللي هي عاوزاه بس تكشف عليها
**اكرم حاضر حاتصرف
اطلب ليكم فطار لازم تاكلو انتو الاثنين و اجل الكلام معاها
اما مليكه فضلت تعيط وتفتكر ازاي ادهم كان معاها هي كانت متاكده انو شايفها غاده من طريقتو معاها وشافت الندم في عنيه
بعد ساعه كانت دكتوره نسائيه عند مليكه
الدكتوره عارفه انها مش لازم تسأل في حاجه تكشف عليها وتديها العلاج
**الدكتوره يا مدام حاسه بي ايه ؟؟
**مليكه مش عارفه عندي الم هنا تحت بطني
**الدكتوره طيب لازم اكشف عليكي
بعد وقت
**الدكتوره بتاخدي موانع حمل ؟؟
**مليكه اه باخد حبوب منع الحمل ومنتضمه عليها
**الدكتوره بصي في جروح عندك ولازم اطهرها بس حاتتوجعي شويه صغيرين فا استحملي علي ما ابعث يجيبو مسكن قوي ومرهم مخدر عشان اعرف اعالج المنطقه ولازم اعمل جهاز السونار بي اللي انت فيه مش حاعرف المسك انا جايبه معايا كل حاجه
وطلعت الدكتوره وهي موطيه راسها
ادهم كان في اوضه تانيه واكرم اللي مع الدكتوره دا طلب من اكرم عشان ماحدش يتعرف عليه هو شخصيه معروفه
**الدكتور لو سمحت حضرتك عايزه العلاج دا بسرعه من اي صيدليه
**اكرم اخد روشيتا اداها لي حارس بره
**اكرم طمنيني عليها ؟
**الدكتوره باين علي حضرتك انك محترم وباين انك مش جوزها دا لو فعلا متجوزه عشان البنت صغيره
**اكرم والله متجوزه
**الدكتوره انا بعمل عمل إنساني البنت تعرضت للاغتصاب اكثر من مره ادا لتمزق في المهل بسبب العنف سبب ليها جروح
ولازم اعمل ليها سونار عشان اشوف الرحم حالتو ايه وطبعا لازم تاخد مسكن قوي ومرهم مخدر كده ماقدرش المسها
اللي فهمتو انها بتاخد موانع الحمل بس بسبب اللي حصل والعلاقه لي اكثر من مره بي العنف دا وارد يحصل حمل
هي حاليا مش حاتقدر توقف ولا تعمل حمام عادي والحوض حايوجعها شويه
اهم حاجه سلامه الرحم ودا حتأكد منو بعد ما اعمل السونار
**اكرم حاتبقا كويسه بعدين يعني مش عارف اسألك
**الدكتوره فهمت حاليا ممنوع منعا باتا اي ممارسه جنسيه في وضعها دا والا ممكن تموت ويحصل ليها نزيف
لازم راحه لازم الرحم يرتاح ويستعيد قوتو ونشاطو
**اكرم عندها نزيف؟
**الدكتوره طبعا عندها نزيف حاد حاعمل كل جهدي عشان اوقفوا واعالج الجروح
بس يا استاذ قول لي جوزها رفقا بي القوارير
عن اذنك
ورجعت عند مليكه
ادهم كان واقف عند الباب وسمع كل حاجه
دخل عندو اكرم لاقاه قاعد في ارض بعيط جري عليه اكرم
بتعيط يا ادهم ؟؟
**ادهم شوفت عملت فيها ايه انا بكره نفسي سمعت انها ممكن تحمل ازاي وهي عيله صغيره ازاي تحمل بي اغتصاب
اعمل ايه يا اكرم تعبت من كل حاجه
**اكرم اهدا يا ادهم انا مش عارف اقول ايه انتو الاثنين صعبانين عليا
انا بقالي كثير ما شوفتكش كده ضعيف
**ادهم اطلب لينا اكل هي لازم تاكل كويس واوعدك مش حالمسها ثاني واعوضها علي اللي حصل بس تبقا كويسه
**اكرم إن شاءالله قوم صلي عشان ترتاح
بعد ساعتين
طلعت الدكتوره
**الدكتوره الحمدالله وقفت النزيف وعملت الازم ودا الكارت بتاعي لو حصل اي حاجه اتصل بيا
لولا اني محتاجه مبلغ مالي ماكنتش عملت كده
**اكرم انت عملت خير في البنت دي اتفضلي الشيك دا
**الدكتوره هي نايمه دلوقتي لان المسكن قوي علي الاقل 3 ايام مش لازم تتحرك من السرير وبراحه تدخل الحمام انا ساعدتها فا ياريت حد يبقا جنبها وفي مرهم جوه عشان الكدمات في جسمها وكمان خافض حراره لانو ممكن تطلع حرارتها علي بليل حاتصحي ممكن تتوجع لان عالجت وهي حاطه مخدر حاتحس بحرقان دا عادي جدا
ارجوك قول لي جوزها بلاش علاقه حاليا لحد ما كل الجروح تلتأم
**اكرم شكرا ليكي
وراحت
طلع ادهم عايز اطمن عليها
**اكرم هي نايمه انت سمعت قالت ايه
خليك معاها انا رايح اوتيل اشوف الاخبار ايه هناك
بليل
ادهم كان نايم جنب مليكه
**ادهم يارب سامحني علي اللي عملتو يارب اغفر لي يارب رحمتك يارب
مليكه كانت صاحيه وسمعتو هو بناجي ربنا عشان يسامحو ومعترف بغلطو في حقها
بدون شعور منها نزلو دموعها حس بيها
**ادهم مليكه انت صاحيه؟
**مليكه اه عايزه اقوم الحمام
ادهم قام شالها دخلها الحمام
**ادهم اساعدك ؟
**مليكه لا اطلع بره لو سمحت
ادهم طلع وقال في نفسو ياه بعد اللي عملتو ولسه بتكلمني بي ادب
اتصل عليه اكرم
**اكرم اخباركم ايه ؟
**ادهم الحمدالله لسه صاحيه دخلت الحمام هي الدكتوره قالتلك حاتبقا كويسه ؟ انا سامعها بتعيط
**اكرم عادي يا ادهم انت سمعت هي قالت ايه بص جدك قالب الدنيا للاسف حاولت وماعرفتش اخبار جوازك انتشرت بسرعه البرق
**ادهم مش مهم انا حاعترف بجوازي من مليكه
**اكرم متاكد ؟؟
**ادهم مليون في الميه في حاجه جوايا مشدوده ليها مش حاكدب عليك وقول حب عشان اللي بحب مابيعملش كده في حبيبتو وانا قلبي اسود مش حايحب تاني بس هي مهمه ليا ومش حاعرضها المشاكل اكثر من كده هي مالهاش ذنب في عقدي النفسيه
مليكه كانت واقفه علي باب الحمام وسمعت كلامو
و ماتعرفش ليه كلامو فرحها
اول ما لاحظ انها علي الباب خلص كلامو مع اكرم
**ادهم انت كويسه؟
**مليكه اه عايزه اغير هدومي
بص ليها كان في دم في اللي كانت لابساه
**ادهم حاضر راح جاب ليها بيجامه وملابس داخليه
**ادهم تعالي اعملك دوش
**مليكه الدكتوره قالت ليا بكره عشان الدوا
**ادهم طيب خليني اساعدك انت مش قادره تقفي علي رجلك
مليكه ماكنش ليها طاقه تجادلو لبسها واخذها علي السرير
هو مستنيها تطلع غضبها عليه وكان حايستحمل اي حاجه منها حتي لو ضربتو تاني بي قلم بس شايف العكس ساكته وسرحانه
**ادهم شويه واكرم يجيب العشاء لازم تاكلي وتشربي كويس عشان تاخدي الدوا
**مليكه حاضر
فضلو ساكتين
لحد ما جا اكرم اخد منو الاكل وراح عندها
**مليكه لو سمحت مش عايزه افضل هنا خدني اي اوضه تانيه
**ادهم بتفهم حاضر وشالها
لي اوضه تانيه
اكلها واداها الدوا
وقام عشان يسببها تنام في راحتها
و اتفاجئ بيها مسكت ايدو
**مليكه ماتسبنيش لوحدي
**ادهم انت عايزاني انام جنبك؟
**مليكه اه
**ادهم حاضر
ونام جنبها
**ادهم لو حسيتي بي اي حاجه صحيني
**مليكه خدني في حضنك
**ادهم بصدمه انت كويسه ؟
**مليكه ارجوك خدني في حضنك انا خايفه اوي
**ادهم انت مش خايفه مني؟؟
**مليكه لا
مصدق قالت لا وحضنها كل واحد كان محتاج الثاني كل واحد بيستمد طاقتو وقوتو من الثاني في مشاعر غير مفهومه بينهم اكبر من الحب نفسو
****************************
ليه مليكه محتاجه ادهم بعد اللي عملو ؟؟
ايه اللي شايفاه مليكه في ادهم ؟؟
________________________________________
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بعت نفسي)