روايات

رواية بسبب نور الفصل السادس 6 بقلم إيمان محمد

رواية بسبب نور الفصل السادس 6 بقلم إيمان محمد

رواية بسبب نور الجزء السادس

رواية بسبب نور البارت السادس

بسبب نور
بسبب نور

رواية بسبب نور الحلقة السادسة

لقيت يزن بيجري هو كمان
يلين ولا كانها شافت حاجه و فضلت تجري باسرع سرعه ليها
يزن في نفسه:اها من حقك تجري هتوريني وشك ازاي
يلين وهي بتجري كانت هتقع بس يزن لحقها
مشهد سلو مشن و يزن بيمسك يلين بقا وبعدين ميرنا جت بس مشفتهمش
ميرنا :يزن يا يزونتي يا يزن
يزن طبعا ساب يلين بعد ما قامت من علي دراعه ومشي يشوف ميرنا
يلين في نفسها :مسكتني ليه مسكتني ليه ابعد عني بقا ابعد اهاااا صرخت ألم طبعا بس من جوه خلصت جري وطلعت تاخد شور
…………………………………………………………………………..
نور بطفوله و حزن :مامي كنتي فين بدور عليكي😔
يلين :أنا هنا اهو يا روح ماما كنت بجري بس شويه
نور :من غيري
يلين :سوري يا نوري
نور : اوكي يالا بقا ننزل
يلين :بس ايه الحلاوه دي والله وكبرتى وعرفتي تلبسي نفسك
نور :وأخذت شور كمان
يلين :بالهوي من غيري
نور :ايوه جهزت وانتي لاء😛هيييييه
يلين : مازالت الحرب بينا مستمره 😈
نور :اجهزي يا مامي يالا
يلين :حاضر هأخد بس شور
نور :اوكي هنزل أنا تحت بقا
يلين :اوكي بس حلو الفستان علي فكره
نور :عارفه عارفه
يلين :يا واثق 😂😂
…………………………………………………………………………….
يزن :ليه الماضي بيرجع تاني ليه ببعيد نفسه هي الخاينه هي اللي باعت مش انا ليه يا يلين
تلفون يزن بيرن ترن ترن ترن
يزن :الو هتيجي امتي يا احمد
احمد :قبل الخطوبه بيوم يا بني بس طمني عليك
يزن :شوفت يلين يا احمد
احمد :بتقول ايه 😳يلين
يزن :الماضي ببعيد نفسه يا احمد بس الفرق هنا واللي يثبت خيانتها أنا معها بنتها يا احمد معها بنتها
احمد :هي خلفت بس ازاي ومن مين
يزن :اكيد من حبيب القلب هيكون من مين😒
احمد :طب اهدي اهدي
يزن :مع السلامه عشان هروح افطر عشان ميرنا بتنادي عليا
احمد :ميرنا هي عامله ايه
يزن :هيكون مالها يعني كويسه
احمد :سلملي عليها
يزن :مع السلامه يا احمد
…………………………………………………………………………….
فارس :ليالي حبيبتي صباح الخير
ليالي :صباح النور هي الساعه كام
فارس :هههههه نموسيتك كحلي يالا اصحي بسرعه عشان ماما هتعمل منك فراخ مشويه على الفحم كمان
ليالي :بالهوي لاء ثواني و هكون جهزه
فارس :مستنيكي
ليالي :منستش حاجه
فارس :وانا اقدر صباح الخير يا روح بابي وراح باس بطنها
ليالي :ههههه يالا بسرعه هجهز وانزل
بقلم” إيمان محمد”
……………………………………………………………………………..
يلين :متفكرش يا يزن اني هرجع لاءءءءءءءءء متفكريش انت السبب في كل اللي انا في واللي كنت فيه ياريت تبعد عني مش هسبلك نوررررر دي حته مني لازم تبعد لازززززم حرام اللي بيحصل ده اهاااااااااااا
دخلت يلين خدت الشور بتاعها وغيرت لبست فستان فوق الركبه و سابت شعرها المشكله ان الفستان مخلي السلسله الي يلين لبسها باينه واللي جبهالها يزن 🙂💔 المهم نزلت واول ما نزلت يزن يصلها وانسحر بجمالها
عمر :ايه الجمال ده انتي ايه يا بنتي
نور بطفوله و عصبيه :ولا احترم نفسك دي مامتي ها مامتي
عمر :شد حيلك علينا كده ليه
يلين : ههههههههههه خلاص انت و هي
ميرنا :علي فكرة هي عادية و بعدين الجمال جمال الروح
ليالي:اه فعلا ما هو باين اوي علي حضرتك
نور :مامي ممكن لما تخلصي تغني اغنيه امبارح
يلين :نوررر لاء اقعدي سكته صوتي وحش اساسا
عمر : لاءلاء والله لازم تغني يا يلي
ليالي :ده انتي صوتك قمر و بتبص لميرنا
فارس :سمعينا
نور :اغنيه امبارح
يلين :انا شكلي ادبست
نور :يالا و عشان خاطر نور اغنيه امبارح
يلين : حاضر يا ست نور
يلين و بدأت تغني بصوتها الساحر
لسة بتخاف من الفراق لو تيجى سيرتي
لو شفت عيني بتبكي هتدمع عينيك
يعني صوتي بيوحشك لو شوفت صورتي
بتحس بيا حبيبي لما بحس بيك
لسة بتخاف من الفراق لو تيجي سيرتي
لو شفت عيني بتبكي هتدمع عينيك
يعنى صوتي بيوحشك لو شوفت صورتي
بتحس بيا حبيبي لما بحس بيك
مين بياخد باله منك بعد مني
فى حضن مين بتحس إحساسك فى حضني
مش قصدي حاجة أنا بس بطمن عليك
حبيت اسلم أعمل إيه
اصلك واحشني
مين بياخد باله منك بعد مني
فى حضن مين بتحس إحساسك فى حضني
مش قصدي حاجة أنا بس بطمن عليك
حبيت اسلم أعمل إيه
اصلك واحشني
لسة بتخاف من الفراق لو تيجي سيرتي
لو شوفت عيني بتبكي هتدمع عينيك
…………………………………………………………………….
ممكن نقول أنا يلين كانت خلاص هتعيط و ميرنا هتولع طبعا من نظرات يزن ليلين وميرفت هطق ويزن كان خلاص هيقوم يحضنها
بس اللي وقفهم سيده
سيده الخدامه:يا ست هانم يا دكتوره يلين
يلين :نعم
سيده الخدامه:في حد عاوز يشوفك اسمه زين
يلين بتوتر :زين
سيده :اها
يلين بنفس التوتر :خلاص قوليلو جايه
سيده:حاضر
ليالي :مين زين ده يا يلين
يلين :صديق قديم ليا عن اذنكم
…………………………………………………………………………
يلين :ازيك يا زين
زين: الحمدلله
يلين : اتمني اعرف في ايه
زين :هتفضلي مخبيه لحد امتي
يلين :للابد يا زين للابد
زين :ليه ليه لازم تقولي لازم ما أنا مش هفضل عايش كده
يلين :انت عارف كويس اوي أنه مينفعش
زين :ليه لاء ينفع يا يلين ينفع
سيده :ادهم بيه جه و عاوز حضرتك هو وجني هانم
يلين :بعد اذنك يا زين
زين :مع السلامه يا يلين
…………………………………………………………………………
ادهم :يلين عاملة ايه يا حبيبتي
جني :الف سلامه عليكي
يلين : الحمدلله تمام ،الله يسلمك
ادهم :مين اللي كان معاكي ده
يلين بتوتر :ها ده صديق قديم ليا جه يسلم
ادهم بعدم اقتناع :مالك متوتره ليه
يلين :مش متوتره ولا حاجه بس تعبانه شويه
جني : ألف سلامة عليكي يا قلبي
نور :بابي جه بابي جه
فارس :لاء أنا زعلانه مفيش اهتمام بيا خالص
نور :وانا اقدر يا فاروستي 😇😉
فارس :أنا اللي بتثبت
ليالي :اه منك يا نور
نور :يزون رايح فين استني
يزن :ازيك يا نور
نور :ممكن يا فاروستي ترفعني
شكلها فارس و قامت نور باست يزن امووووه
يزن بعصبية :ايه ده انتي ايه اللي عملتيه ده
نور بحزن اوي و طفولة:مكنش قصدي مكنش قصدي و عيطت و سابت فارس و جريت علي يلين
يلين يعصبيه :
………………………………………………………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بسبب نور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى