روايات

رواية بريئه في جحر الوحش الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية بريئه في جحر الوحش الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية بريئه في جحر الوحش الجزء السادس

رواية بريئه في جحر الوحش البارت السادس

رواية بريئه في جحر الوحش
رواية بريئه في جحر الوحش

رواية بريئه في جحر الوحش الحلقة السادسة

ليث بغضب جحيمي وهو بينقض عليه بكلمات متتاليه….. يابن ال**** دا انا مش هرحمك من ايدي ولا حد هيعرف يرحمك مني يابن ال*****
ثواني وسمعوا صوت عربيه البوليس….. ايه الي بيحصل هنا داااا وانت يا افندي ايه محدش مالي عينك نازل ضر. ب فيه و ااا ليث باشا
ليث شده بجنون لبوكس العربيه….. خدووووه اما اجيله
..
_يا ليث بيه الكلام برضو اخد وعطى
ليث بعصبيه وهو بيمسكه من تلابيب قميصه بشر…. سمعت انا قولت اي ولا اسمعك بطريقتي
_ ط طب هي فين عشان ناخد اقولها
ثواني والباب خبط ودخلت… انا هنا حضرتك
الظابط بتوهان…. واللهِ من حقه

 

 

ليث بغيره شديده…. افندم بتقول حاجه ووجه كلامه لورين بعصبيه…. وانتِ مين قالِك تتزفتي تنزلي. مش قايلك ما تنزليش من العربيه
لورين بصوت باكي… عمو الي واقف برا قالي انكو عايزني
..
يجلس ف سيارته يختلس نظرات منها وهو يشتعل غضبا وغيره كلما تذكر نظرات الاعجاب لها
ملك بصوت باكي….. ابيه ا
قاطعها بغضب….. ماسمعش صوتك فاهمه مسمعوووش
ملك نظرت باشفاق على تلك المسكينه التي تجلس بجانب اخوها الثائر.. ربنا معاكي
توقفت السياره اخيرا ونزلت سريعا تحاول الفرار بسرعه ولكن باتت امالها سرابا عندما رأته يحتجز يديها بداخل يده… متتحركيش الا معايا
صعد بها الى جناحهم متجاها نظرات الفضول من الجميع
..
تجلس امامه مخفضه رأسها بخجل وخوف وكأنها طفله منتظره عقاب والدها هدوءه يُخيفها اكتر من ثورانه
ليث. بهدوء مخيف….. كلامي متسمعش ليه ثواني كان
يك. سر كل ما بقع امام عينه… ليييييه بتعملي ليه كداااااا المشكله اني محذرك محذرك اكتر من مرااااا بس ازااااااي تسمعي كلاااام جوزك وقد اضاف الاخيره وكانه يقولها انها ملكه وانه احق بها
لورين بقوه مصطنعه….. انت ملكش الحق تقولي كدا احنا جوازنا صوري وبس
ليث بصوت جهوري وهو يثور باي شئ امامه…. امشيييي من اداااااامي عشان ماعملش حاجه واندم عليهااااا امشيييييي
فرت هاربه برعب وهي تبكي بنهيار…. يارتني ماجيت هنا.
عدا اسبوع وهي تتجنبه وتتجنب الاختلاط بِه..و ليث وكأنه يمو. ت بسبب تصرفاتها وبُعِدها عنه ولكن كبريائه يمنعه من الاقتراب منها بعد ان رأى الرفض منها اكتر من مره
..
تجلس هي وملك ف الحديقه ويدردشان ف شتى الاشياء ويضحكان بمرح قاطعتهم دخول لمياء بغضب وهي تنظر لها باستحقار ….. انتِ روحي جبيلي قهوتي
لورين ببراءه… اا انا؟

 

 

لمياء بكِبر…. هو في غيرك وبعد ما تعمليها تطلعي تنضفيلي جناحي انا و ليث جوزي وقبل ما تعترضي فكري كويس عشان دا اوامر منه وبعد ما تخلصي تنضيف هدومي الِ اغلى منك تغسليها بس على ايديكي سامعه انا قولت ايه ايديكي عشان ما ببتغسلوش ف الغساله اخلصي انتي هتصوريني
ملك بغضب…. في اي يالمياء انتي ايه الي حصلك انتي مكنتيش ايه الي حصلك
لمياء بغضب…. ملكيش دعوه انتي ياملك وبعد كدا استنضفي وخلي بالك من احمد ووجهت انظارها لورين باستحقار وغيره كلما تذكرت نظرات وافعال ليث لها تشتعل .. اصل دي ملهاش امان ممكن تاخده منك وتلف عليه زي مالفت على خطيب اختها اخلصي فزي تنفذي الي قولت عليه
لورين بدموع من تحت نقابها وهي بتوزع انظارها على الباقي الي ساكتين وكانها مستنيه حد يدافع عنها ويمنعها بس محدش اتكلم
صفاء بسلبيه…. ليث هو الي قال كدا طب خلي اي حد من الخدم
لمياء بخبث….. ليث قال لورين
لورين بصتلهم بكر. ه وقامت وهي بتكتم دموعها بالعافيه
ملك بغضب….. هو في اي بالظبط ابيه هيقول ليه كدا
لمياء ببرود…. اتصلي واسأليه كمان
..
ف المساء
لورين رمت نفسها على السرير بتعب وقهر…. فاكرني الخدامه الفلبينيه بتاعت سيادته
قاطعها صوت لمياء الِ بتناديها….. انتي يالي اسمك لورين
لورين بنفاذ صبر… اي

 

 

لمياء بخبث وهي بتغمز لشاب الِ قاعد قدامها…. تعالي خدمي على اخويا
لورين بغضب….. لا بقولك اي مش عشان فوتلك اول مره ومحبتش اعمل مشاكل هتسوقي فيها
_ اتلمي يا بت واعرفي بتتكلمي مع اسيادك ازاي
لورين بغضب…. ومعتش غيركو انتو الي هتقولولي اتعامل ازاي انا بتعامل مع كل واحد مع الي يناسبه والي يستحقه
_لاااااا دا انتي سوقتي فيها اوي وحاول يرفع ايده يضربها بس ابتسم بخبث….. وريني وشك داااا اما نشوف طوله لسان تستحق ولا هتبق طوله لسان وقر. ف ولسا بيحاول يمد ايده وشيل نقابها
اتجرأ وشيله وانا الي هشيل كفنك واحزنهم عليك يابن ***

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بريئه في جحر الوحش)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى