رواية بريئه ارهقني عشقها الفصل السادس 6 بقلم بسملة صلاح
رواية بريئه ارهقني عشقها البارت السادس
رواية بريئه ارهقني عشقها الجزء السادس
رواية بريئه ارهقني عشقها الحلقة السادسة
اياد بعصبيه كبيره : الفيلا كلها هتنضفيها ، وتجي تعملي ليا مساج ، في اقل من 3 ساعات يكون كل دا خلص فاهمه ، وبعد ساعتين ونصف هاجي الاقيكي خلصتي وتكوني جهزتي حاجه المساج.
وخرج من الفيلا.
قعدت حور تعيط ومسحت دموعها ولبست شورت قصير ، وبادي قط وربطت شعرها ديل حصان وبدأت تنضف وتكب المياه وتمسح وشغلت اغاني وبدأت تحرك وسطها بخفه وهي بتنضف وبتغني وناسيه نفسها وفجاه دخل اياد وتنح من كتله الجمال الي قدامه وفضل يبص لها كتير وعلى رشاقه جسمها.
اياد بدون وعي: ايه الجمال دا؟
انتبهت حور ليه ولسه هتجري بس اتزحلقت في المياه جري اياد عليها ومسكها من وسطها ، واتلاقت عيونهم في نظره طويله ، ونزل شعرها على عيونها رجع اياد شعرها لورا ، فاقت حور من شرودها في اياد وبعدت عنه وطلعت تجري على اوضتها وهو فضل يضحك عليها.
اياد بضحك والله طفله بريئه ، بس اي الهبل دا ازاي اقول لها أي الجمال دا المفروض اني لعاقبها مش بتغزل فيها بس هي فعلا قمر.
لبست حور ترينج ونزلت كملت باقي تنضيف ، وخلصت في المعاد.
اياد : حلو خلصتي في المعاد دلوقت هتعملي مساج ليا ، حصليني على اوضتي.
طلع اوضته وقلع القميص بتاعه ونام علي بطنه وكان عاري الصدر اتكسفت حور ووقفت ساكته.
اياد : ها هتفضلي واقفه كتير اتخركي جسمي واجعني.
قربت حور وكانت مكسوفه جدا وبدأت تحط زيت على ظهره وبدأت تحرك ايديها على ظهره وتعمل مساج ، قلبهم دق من قربهم لبعض وكانوا جالسين بشعور حلو وبعد مده كانت خلصت وبعدت عنه ووشها احمر بص لها بنظره اعجاب.
خرجت حور وهي حاطه ايديها على قلبها وابتسمت ودخلت اوضتها اخدت شاور وقعدت تذاكر.
وفي اوضه اياد : ايديها في سحر كان ضهري واجعني اوي بس دلوقت مفيش اي وجع ، مش ليه دقات قلبي كانت سريعه اوي من قربها مني معقوله اكون بدأت احبها.
وبعد مرور شهر.
*___________*____________*____________*
في دبي كانت لاميس قاعده في اوضه الدكتوره وكانت بتكشف عليها.
الدكتوره : مبروك يا استاذ ادهم مدام لاميس حامل في 3 شهور في ولد.
باس ادهم اسد لاميس.
ادهم بحب ربنا يخليكوا ليا وروحوا بيتهم وعرف ادهم هدى ونور أن لاميس حامل وباركوا لها.
في اوضه ادهم كانت نايمه لاميس على صدره.
لاميس : شركتنا بدأت تكبر.
ادهم :اه بس زعلان.
لاميس بحب : حبيبي انا وانت واحد فلوسي هي فلوسك وانت بتتعب وبعد ربنا قدرت تكبرها.
باس ادهم ايديها وقال : ربنا يخليكي ليا.
وحضنها بحب.
&________________*___________________&
خرجت حور من الكليه وفضلت تدور على تاكسي بس مش لاقيه جا زميلها.
زميلها : حور تعالي اركبي اوصلك علشان متتاخريش.
رفضت حور لكنه أصر وهي خافت تتاخر واياد يعاقبها ، فركبت معاه ووصلها الفيلا ابتسمت له وشكرته في اللحظه دي كان واقف اياد في البلكونه وشتفها وهي يتضحكله نار الغيره اشتعلت في قلبه ، وطلعت على اوضتها بس اتفاجئت لما لاقيته قاعد والغضب ماليه.
قرب منها بكل غضب وضربها كف على وشها بقوه وقعت على الارض ودمعت عيونها ، قرب منها.
اه يا خاينه عايزه تهربي مع حبيب القلب زي ما اختك عملت.
حور بدموع : انت ليه بتظلمني مع انك مشفتش مني حاجه وحشه ، انا ملقتش تاكسي والله وانت مجتش تاخدوني وهو أصر اني اركب معاه ولاقيت اني هتاخر خوفا تعاقبني ركبت معاها وهو محترم جدا ومرتبط ، وعارف اني متجوزه ، انت الي معقد خلاص كلها شهر وهنطلق ليه مصر تجرحني وتهنى انت مشفتش منى حاجه وحشه كتر خيرك، ليه بتحاسبني على غلطه معملتهاش، ولسه هتمشى.
مسك ايديها وقال بحب : لاني بغيري عليكي لاني بحبك يا مجنونه ، انا ادمنتك بعشقك ، انت ببرءتك قدرتي تجذبيني لكي وترهقيني ، انت الي البريئه الي ارهقني عشقها معقول مكنتيش واخده بالك اني بعشقك.
وباس خدها مكان ضربه وقال بندم: اسف سامحيني بس مقدرش اشوفك مع حد غيري.
حضنها بكل حب وقال بدموع : فكره أننا نطلق مستحيل اسيبك لغيري انت ملكي.
حضنته وقالت بحب ممزوج بدموع فرح : وانا بعشقك.
شالها ولف بيها : بحبك يا بريئتي.
وبعد مرور سنه كانت حامل حور وقاعده مع اهلها واياد قاعد جنبها وانصدموا لما شافوا لاميس داخله مع ادهم الي شايل طفل صغير.
حور بدموع : لاميس.
وحضنتها بس لها اياد بقرف وسكت.
حضنوا بعض وقربت لاميس من وفاء وتامر وعيطت.
لاميس بدموع واسف : بابا ماما انا اسفه سامحوني شوفتي ادهم طلع بيحبني مش بيتسلى بيا.
ادهم ووفاء : اخرجي برا مش عايزين نشوف وشك تاني.
حور : ماما بابا علشان خاطري سامحوها لو ليا معزه في قلبكم.
بصت لاميس لي اياد بأسف: انا اسفه سامحني.
بصت لي حور بترجي أنه يسامحها ، وبصت لي اهلها.
اياد : مسامحك.
قربت وفاء وحضنتها هي وتامر وشالوا حفيدهم واتصوروا كلهم صوره عائليه مليانه بالحب.
اي حكايه حور ياجماعه كل شويه تقع 😂.
دور على الشخص الي يستاهل حبك وتستاهل حبه ، وفعلا يقدرك ويهتم بيكي ويراعي ربنا فيكي ، مش مجرد أنه قال بحبك انتي مراتي والكلام الي الكل بيقول افرح واقول دا بيحبني لا ، لان ببساطه الحب مواقف وأفعال وتضحيه أن اشوف حبيبتي أو حبيبي سعيد مش مجرد كلمه بحبك وخلاص ، تأكد أن ربنا بيختار لينا الافضل فحمدوا في كل وقت.
اتمنى تكونوا استفادوا فعلا ولا تنسوني من صالح دعائكم بنجاح والتوفيق ليا في هذه الايام المباركه ، شكرا للتفاعل السكر ي فانزاتي حلوين ، هتوحشوتي كتير كتير ، انتظروا اسكريبت الحب الحقيقي ، بحبكم كتير 🥹🙏ياريت تفرحوني وتحطوا لايكات كتير 🫶 ومتتظره رايكم واي الي استفدتوا.
تمت بحمد لله.
The end 🥰
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بريئه ارهقني عشقها)