روايات

رواية بريئه أحيت قلب الشيطان الفصل الخامس 5 بقلم ولاء ابراهيم

رواية بريئه أحيت قلب الشيطان الفصل الخامس 5 بقلم ولاء ابراهيم

رواية بريئه أحيت قلب الشيطان البارت الخامس

رواية بريئه أحيت قلب الشيطان الجزء الخامس

رواية بريئه أحيت قلب الشيطان
رواية بريئه أحيت قلب الشيطان

رواية بريئه أحيت قلب الشيطان الحلقة الخامسة

نظر إلي الـسيارة التي امامه بصدمه ثم في اللحظه الحاسمـةوفي نفس الوقت أسرع السياره وإتجه الناحيه الأخري
بعد وقت وصل إلي الـبنـايه الـسريه التي لايعرفها أحد غيره گانت هذه البنايه صغيره جداً بها غرفة وحمام ومطبخ صغير ورگُنه او مندره زي مابيقولوا برغم بساطة المنزل گان جميل جداً ونظيف گأن أحد في هذا المنزل من قبل
… حمل هماي علي أگتافه مثل الجنين ونظر لها ويقول بحب: مستـحـييل أخلي حد يإذي شعره منگ هاحميگِ بروحي
دخل الي الغرفه وإتجه بها ناحيه الفراش ودثرها بالغطا وطلع
هاتفه اقام بإتصال عندما وجد من المتصل تأفف بضيق وغضب فاأردف
_عايز إيه تاااني
المتصل: لـعبتها گويس يابـرنس بس الـ متعرفهوش إن إحنـا مراقبينگ حرگه گده ولا گده أترحم علي أخوگ فاهم متنساش الـ إحنا متفقين عليه.

 

 

صقر بغضب: قسمًا برب الـ خلق الگون: لو اخويـا حصل فيه حاجه لاأگون مبـلغ عنگم ولا هطوله مني ابيض ولاأسود
المتصـل: لا ماتقلقش اخوگ في الصـون بس خلـص العمليه الـمعاگ قبل مانخل عليها وندوووق بالـمره أصل بصـراحه الفريييسه جاامده الـمرادي .
صـقر بصراااخ: يابن****** لماا احصل عليگ هموتگ بإيدي ساااامع يـاگـ*لـب
الـمتـصـل: إشتم إشتم گله هيطلع عليگ
صقر: الـشيطـان مش بيتهدد يابووص وم بيضعف وقـريب اووووي هاجيب روحگ بس بـعد اما أخلص الـ انا عاوزه سـ سلام ياابوص.
صقر لـسه هـيتحرگ سمع صرااخ هُـماي تحرگ ناحيه غرفتها
إنصدم من گثره الهيااج التي گانت فيها.
همااي: حراام عليگ بقاا طلعني من سجنگ ده انا تعبت تعبت!!
تقدم صقر ناحيتها واخذها في أحضانه يهدأ بها.
_هشششش إهدي إهدي بقاا
همااي للحظه إستگانت بين أحضانه وهدأت لـگن شهاقتها بتزداد وتقول بنبره اخذت عقله:
_هـ هـتروحني…. بقا صح باالله عليگ انا… انا خايفه اوووي.
صقـر بهدوء: إنتي عايزه تمشي
هماي هزت رأسها سريعًا
صـقر بخبث مد أنامله لوجنتيها وهمس في أذنيها بإثاره: مش قـبل ماأخد الـ انا عاوزه منگ الأول
هـماي بقوه أبعدته عنها وتحدثت بدون وعي وقلبها الذي يثور بها:
_ شـيطـان إنت حقيييير.

 

 

صقر تقرب منـها أگثر وجذبها نحوه بقوه من خصرها وبـمگر: وعشان انا شيطان 👿وحقييير زي مابتقولي ياحلوه الليله دي هاخدگ برضاگ او غصب عنگ ودلوقي
ثم دفعها علي الفراش بعنف ثم إقتـرب منها وثبت يديها لـگن توقف عندما…
….علي الـناحيه الأخري في مـگان بعيدا عن محافظه الـقاهرة.
گان يقف بشموخ برغم گبر سنه لـگن وجهه وشخصيه هذا الرجل لاتقول هگذا ثم إنه في الـخمـسيـن من عمره
جاء شـخصًا من وراءه وقال:
_طارق بيه فااق يافندم
ذهب بهيبته ووقاره إلي هذا الشخص الـسجيـن ، فـتـح الـغرفة ثم نقل نظره إلي هذا القابع أمامه وأردف بسخريه:
_مـنـورنـا يـا… يـا بـنـي
تطلع طارق اليه بطرف عينه وقال بـگره مدفون لـسـنوات:
_إبنـگ انا مشـوفتـش أب اوسـ*خ منـگ
ومـايشـرفنيـش إنگ تقول إبني؟
الـرجل بغضـب صفع طارق بحده وقـال له بـعصـبيه: إنت قلـيـل الادب ومحتاج تتربي گويس وأنا هوريـگ.
ثم نزل إلي مستواه وبـشـر:
_لو گنتُ گملته مـعايا الـشغل مـگنتش هتشوف قسوتي عليگو بس أخوگ طلع أعقل منگ بينفذ الـ طلبته بس انتَ دماغگ نااشفه زي أمگ
تطلع طارق إلي أبوه بـگره:
_ أمي ماتجيش علي لسانگ القذر ده تاني وبعدين نشتغل إيه معاگ! نبقا تجار مخدرات وأسلحه وگمان نتاجر في الأعضاء وشغلگ الوسخ الـ هو بتبيـع البنات بـعد مابتتمتعو بيهم ياأخي دوول لو بناتگ هتعمل فيهم گده ولا هنروح بعيد ليه؟ بنتـگ الـ

 

 

خلاص هتموت من الإدمان وبتسهر وبتخرج گل شويه دي إيه وگل يوم مش بتيجي غير وش الصبح إنتَ إيه يااأخي شيطااان
الأب نظر إلي إبنه نظره طويله ثم قال ببرود:
_اه شيـطاان وإنتَ إبن واخو الشيطان ومتنسااش نفسگ إنتَ هنا تنفذ وبس الـ. هقولگ عليه بس لو فـگرت تلعب بديلگ گده ولا گده يبقا إترحم علي أختـگ الـ خايف عليها فاهم.
واردف بهمس في أذنه بنبره شيطانيه:
_ واخوگ الـ برا ده خاف عليه لاطلقه گده ولاگده تهوش عليـه
نظر إليه طارق بخوف علي أخيه:
لا ياهشام بيه متإذهووش ونا هنفذ گل الـ تقول عليه.
هشام نظر إليع بإنتصار:
_أيوه گده هو ده الـشـغـل. وووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بريئه أحيت قلب الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى