رواية بريئة في عالم قاسي الفصل الثاني عشر 12 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية بريئة في عالم قاسي الجزء الثاني عشر
رواية بريئة في عالم قاسي البارت الثاني عشر
رواية بريئة في عالم قاسي الحلقة الثانية عشر
رحيم : بحبك
قدر برقة : بعشقك يرحيم
اتجنن من رقتها ودفعها للحائط وقرب ينهل من عسل شفتيها بتلذذ
دفعته لتأخذ نفسها….سرعان ما عاد يقبلها مرة أخري بحب ونهم
بعد عنها وهي دفنت راسها في صدره
رحيم بصوت مبحوح : بحبك اوي ي قدر
قدر : وانا كمان بحبك اكتر
حضنها بحب وهو يثلم عنقها برقة وحب
شدد علي خصرها لتعلم أنه هيتهور
قدر : رحيم اهدي
رحيم : همممم مش قادر عاوزك
قدر وهي علي وشك البكاء : ر رحيم
رحيم بتنهيدة وانفاسه الحارة تلفح عنقها : خمس ثواني لو شوفتك قدامي متزعليش بعدين
دفعته وفرت هاربة للخارج واصدمت ب عز
عز باستغراب : مالك ي بنتي
قدر بتوتر : م م مفيش
عز بخبث : مالك محمرة كدا ليه
قدر بخجل : ه ه ها ل ل لا ولا حاجة
وسابته وجريت علي اوضتها تتنفس بصعوبة
***
علي الناحية الأخري”
سليم نايم وواخد سجدة في حضنه بحب..
سجدة بحب : بحبك اوي ي سليم انت عشقي الاول والاخير
سليم : أنا مهوس بيكي ي سجدة عديت مرحلة الحب بكتير اوي
سجدة حضنت خصره وحطت راسها علي صدره وهو ضمنها بحنان
جاله رسالة علي الفون اخده وفتحها..
( أنا اسفه ي سليم أنا عرفت أن ال كان ناحيتك كان مجرد اعجاب كنت تايهه سامحني علي كل مرة زعلتك مني فيها اتمني تفضل جمبي ) ….اختك العزيزة زارا
ابتسم وهو بيقرأ الرسالة وحضن سجدة اكتر
سجدة بنوم: هممم مالك ي حبيبي
سليم بعشق جارف : بقولك
سجدة : امممم
سليم : فتحي عينك
فتحت عينها ولقته بيبصلها برغبة شديدة كيف لا تعرفه من نظرة عينه وهو عشقها الاول والاخر..
سجدة : عاوزة أنا
ابتلع باقي كلماته في قبله قبلها بحب وجنون
تركها يثلم عنقها ويعود يتروي من شهد شفتيها مرة أخري
وقربها اكتر واكتر و…..
****
…زارا
التفت بلهفة لما سمعت صوته : زياد
زياد بحب : وحشتيني اوي
زارا : وانت لا ي زياد
زياد : أنا آسف ي حبيبتي بجد آسف مش عارف هتسامحيني ولا لا بس انا كنت تايه
زارا بعياط قربت حضنته: أنا خو*نتك ي زياد
زياد : شششش ال كان بينك وبين سليم إخوة
انتي موظفة عنده في الشركة وكنتي بتتكلمي معاه وهو بيعتبرك أخته انتي ال حسيتي انك معجبة بيه من كلامه وطريقته إنما دا ( وهو بيشاور علي قلبها) محبش ولا هيحب غير زياد الانصاري وبس ي زارا هانم
زارا شددت من احتضانه : بحبااااك بحبك اوي ي زياد
زياد : بحبك اكتر ي قلب وروح زياد
***
في المقابر”
قاعد قدام قبر*ها والدموع بتجري في عينه : وحشتيني اوي ي مغلباني ومغلبة قلبي معاكي كبرت اد م كبرت وحبك بيكبر معايا
مش قادر ابص لواحدة تانية بعدك خلاص انا بدمنك
كفاية احساسي انك دايما محاااطاني ي حبيبتي
وكمل بحماس ..سليم صالح سجدة ي سهير وكل حاجة رجعت كويسة ونا اهو قدامك خرجت من الس*جن وكل حاجة كويسة
إن شاءالله اجيلك قريب ي حبيبي.
….
في اوضة ياسين ونور”
ياسين : نوري نوري
نور بنوم : همممم عاوزة انام ي ياسين
ياسين : والله م يحصل بقي الواد سليم هايص تحت ونا قاعد كدا
نور بضحك : عاوز اي يعني
ياسين بوقا*حة : قومي كدا البسي الحتة الحمرا وخلي الليلة حمرا
اتسعت أعينها بصدمة من وقا*حته
ياسين ضحك علي شكلها وقرب باسها بخفة : وحشتيني اوي
نور بحب : ونت كمان ي ياسين نا نا بحبك اكتر حد في الدنيا
حضنها بحب وهي دفنت راسها في عنقه وغطت في سبات عميق
***
بيكس*ر ما كل حاجة قدامه : عااااااا ازاي يعني أحدها ازاي
لين : اهدي ي ريان اهدي بقي وكملت بصراخ اجهدها…
هوووووووو بيحبببببهااااااا حرام عليك بقي حراااااام
هدي لما شاف حالتها كدا ….شششش اهدي اهدي خلاص
لين ببكاء : انت مش حاسس بيا مش حاسس أنا بمو*ت ونا شايفة حبك ليها دا والله حرام عليك
حضنها ومسد علي شعرها لحد م نامت حطها علي السرير
ومسك تليفونه و….؟! ( توقعوا كلم مين)
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بريئة في عالم قاسي)