رواية بريئة في عالم المافيا الفصل التاسع 9 بقلم ملك شكري
رواية بريئة في عالم المافيا الجزء التاسع
رواية بريئة في عالم المافيا البارت التاسع
رواية بريئة في عالم المافيا الحلقة التاسعة
ملاك بدموع: انت مييين
المقنع: اصمتي يافتااه انكي مزعجه
حاول البرت يتكلم باللغه العربيه
البرت: انتي مزعجه ياملاك ولكن رعد الحديدي هيندم
ملاك بقوه: اعمل الي انت عايزه لكن لو رعد حصله حاجه اقسم بالله ميغوركش دموعي دي
البرت: ههههه انا احب الفتيات الشجاعه. وانتي عجبتيني
ملاك بشمئزاز: وانت واحد قذر وانا مش خايفه منك لان لو كنت عايز تقتلني كنت قتلتني من بدري بدل الكلام ده انت جبان
طلع البرت مسدس وبيهددها بيه
ملاك بقوه: متضرب هااا يلاااا مش بقولك جبان
البرت كان هيضغط على الزناد شال ايده بسرعه ورجع المسدس مكانه: انا هحتاج منك كام معلومه وبعدين اقتلك
ملاك بسخريه: لا اقتل اسرع لاني لو هموت مش هقولك اي حاجه تخليك تأذيه
البرت: انتي الي جبتي ل نفسك ايها العنيده
نده على بودي جارد دخل فضل يضرب ف حياه لحد ما فقدت الوعي وبقت تنذف من كل جسمها
رعد كان بيلف ف كل حتى هو وادهم وحمزه وكل رجالته كان هيتجنن عليها ازاي ازاي تروح من ايده كده
كان بيسوق بسرعه خبط على الدركسيون بغضب: اههععع خدوها مني ليهههه ليه بيأذوني فيهاا ليههه
حمزه: اهدى ياصحبي عشان نقدر نفكر ونلاقيها
رعد فضل يفكر بشرود
*فلاااااااااش بااااك*
طلع رعد سلسله عليها كوكب هديه نجاح ملاك وكان فيها جي بي اس احتياطي لان كان عارف ان عليها خطر ف جابلها السلسله دي
*بااااااااك*
رعد بسرعه: السلسله
ادهم بستغراب: سلسله اي
رعد: دي سلسله كنت جايبها ل ملاك فيها جي بي اس عشان لو حصل حاجه
حمزه اتنهد: كنت فين من زمان يا اخي
ادهم بسرعه:طب يلا اعمل تتبع ليه
ابتدا رعد يتتبع المكان لحد ما عرف مكانه
رعد بشر وغضب جهنمي: البررتت
ادهم وحمزه بصدمه: طب وهو مالو ب ملااك
رعد: عشان الي عملتو وانا ف غيبوبه وانها قدرت تخدعهم وكده هو هيأذيها
ملحقش يحفظ اللوكيشن لقا فونها قفل بعد ما البرت شافو وخدو وقفلو
رعد خبط ع الدركسيون بغضب: اهههه قفل التلفون ابن ال…..
كان رعد عرف المكان وفضل ماشي وكان عباره عن مصنع قديم ف حتى مهجوره
وصلو المكان هما وكميه حرس رهيبه
دخل رعد وادهم وحمزه ورا بعض وكان منظرهم فيه رهبه تخوف ووراهم البودي جارد ابتدو يضربو في الحرس الي على المصنع بحرفه شديده لحد ما خلصو عليهم ومكانش فاضل غير البرت واندرو
دخل رعد على البرت الي كان بيكلم ملاك وهي مغمى عليها زي المجنون: انا لن اتركك يافتاه انتي لي ورعد الحديدي سأقتله واخذ كل املاكه هههههه لن اترككم يا عائله الحديدي
كل ده ورعد واقف نفسه يجري على ملاك ياخدها ف حضنه بس مش عايز يتسرع
اندرو والبرت واقفين يضحكو بشر وخبث لحد ما وقف رعد وطلع مسدسه هو وادهم وحمزه وحطه على راس البرت و اندرو بصولهم بصدمه
رعد: متتصدمش انا جيت اقبض روحك يا ابن ال…. يا….. هدمرك هقتلككككك ازاي تعمل فيها كدهه
ملاك سامعه صوت رعد زي صدى صوت او صوت مشوش وكأنها بتحلم ابتدت تفوق وكان ملامحها مخفيه من الكدمات والدم
ملاك: رعد رعدد امشي هيقتلوك
رعد: ملاك حبيبتي اهدي ارجوكي
البرت: انها قصه العشق الممنوع اختار احد منكم لكي يضحي بحياته من اجل الثاني
رعد: ولا انا ولا هي يا البرت وهدمرك سامعني
بص ل اندرو وابتدا يضرب فيه واتشغل حمزه وادهم وهما بيحاولو يحوشو وملاك واقعه على الارض بتعيط جري البرت ومسك رقبه ملاك وحط عليها سكينه: اذا اقتربت مني سأقتلها واخليك تبكي بدل الدموع دماء
رعد: نزل الزفت الي ف ايدك وهنتفاهم
البرت بجنون: لن اتركك وسأخذ كل ما لديك وسأقتلك
كل ده مكانش واخد باله من حمزه الي بيتسحب لحد ما وصل وراهم سحب السكينه من البرت ووجها عليه: لو مسكتش انا الي هقتلك دلوقتي
البرت بخوف داخلي: نزل هذه وسأترككم
فضلو يتخانقو لحد ما ادهم طلب البوليس وكل ده ورعد نازل فيهم ضرب جيه البوليس وقبضو على اندرو والبرت
جري رعد على ملاك وحضنها ببكاء:ملاك حبيبتي قومي وانا والله مش هعرضك للخطر تاني بس قومي ارجوكي
ودوها المستشفى ودخلت العمليات.
خرجت الدكتوره: الحمدالله قدرنا ننقذها ممكن لو كنتو اتأخرتو اكتر يجيلها نذيف داخلي لان الواضح انها اتعرضت ل عنف شديد وعندها ضلع مكسور ولكن قدرنا نعالج كل هب دلوقتي بتفوق بعد اذنكم
مشيت الدكتوره ودخل رعد وادهم وحمزه ل ملاك الي فاقت
رعد ببرود ظاهري: حمدالله على سلامتك
ملاك بستغراب: الله يسلمك مالك يارعد
رعد: مالي انا كويس اهو
ملاك: رعد انت بتكلمني كده ليه
رعد: ملاك لحد هنا وكفايه ورقه طلاقك هتوصلك ف اسرع وقت وهيكون. فيه شقه بأسمك وحساب ف البنك تصرفي منه لكن لحد هنا وانا وانتي مش هنقدر نكمل
كلهم الصدمه نزلت عليهم زي الصعقه
ادهم بغضب: رعد فوق انت في اي
حمزه: اي يارعد انت واعي للي بتقولو
رعد ببرود: انا مقولتش حاجه غلط والي قولتلو هعملو
ملاك بدموع وقهر: ليه يارعد ليه تعمل فيا كده انا بحبكك
رعد وكان نفسه يجري عليها يحضنها ولكن: الي سمعتيه والي انا كنت حاسس بيه تجاهك كان مجرد اعجاب وراح مع الوقت بس مرضيتش اقولك عشان متزعليش بس جي الوقت وانا في بنت بحبها وهتنزل مصر قريب ونتجوز
ملاك بصراخ وبكاء وشهقات: ليههه هااا ليه يا اخي انت ظاااالم انت استحاله تكون بني ادم انا اتعلقت بيك وحبيتكك عارف يعني اي حبيتك انت جرحت قلبييي حراام عليك لييههههه هي احسن مني ف اي انا مأذيتكش ليه تأذيني وتقتلني بالبطئ
رعد ومنع دموعه تنزل وتظاهر بالجديه والبرود: معلش وممكن تكوني الي بتحسيه ده بردو يكوت اعجاب وهيروح ل حاله لقيتي واحد مهتم بيكي وبيعاملك حلو قولتي لما اجرب يعني اي حب وانتي ف فتره مراهقه يعني بتحبي الاهتمام ولما لقيتي مني الاهتمام حبتيني
ملاك بصدمه: انا بكرهككك بكرهككك يارعد وحتى لو مبكرهكش هكرهه قلبي فيك انت استحاله يكون قلبك ده بيعرف يحب انت قلبك ده كله كرهه وقسوه وبس
رعد الكلام كان جارح اوي عليه بس غصبا عنه بصلها نظره طويله ومشي
ملاك انهاارت بعد ما خرج وحتى ادهم وحمزه معرفوش يهدوها
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بريئة ي عالم المافيا)