روايات

رواية جعلتني ملتزما الفصل الثالث 3 بقلم ندى أحمد

رواية جعلتني ملتزما الفصل الثالث 3 بقلم ندى أحمد

رواية جعلتني ملتزما الجزء الثالث

رواية جعلتني ملتزما البارت الثالث

رواية جعلتني ملتزما
رواية جعلتني ملتزما

رواية جعلتني ملتزما الحلقة الثالثة

ف صباح يوم جديد

تستيقظ اميره فتجد نفسها ما زالت بهدوم الجامعه فتتذكر ما حدث فتنهار بمكانها

اميره يا رب انا زهقت عاوزه انساه كل ما ادعيك ان انساه بلاقي نفسي بفكر فيه اكتر يا رب احفظ قلبي يا رب مش ده الزوج الي كنت عاوزاه يا رب توب عليه ورده اليك ردا جميلا وتذهب لاداه صلاتها

انتهت اميره من الصلاه وخرجت لمامتها ف المطبخ

اميره بمزاح قفشتك يا حرامي

احمد بخضه منك لله يشيخه خضتيني وبعدين جره وراها مين د ال حرامي يبت دنا اخوكي الكبير فين الاحترام بج

اسر من وراهم يا جزم بتلعبو عسكر وحرامي من غيري ويجرو التلاته ورا بعض

مها والدتهم منكم لله والله البيت ال محدش بيعرف ينام فيه ده

اسر بمزاح عشان احمد يبطل يضرب اميره ع قفاها وهب نزل بواحد ع اميره 😂

مها هتموتوني نقصا عمر والله

اميره لا يا مامي مفيش حاجه اسمها هتموتوني نقصا عمر ده

امها قاطعتها بالشبشب ع وشها 😂🤭

انتي مسمعش صوت حد خالص جاتكو خيبه انتو التلاته

اميره بصدمه دي ضربتني

احمد بضربه خفيفه ع دماغها يلا يختي حطي الفطار

اميره عاااااا منكو لله بج الواحد مش بيعرف ياخد راحته ف البيت ده اووووف

اسر من وراها النفخ من الشيطان يختي

ودخلت اميره تساعد مامتها ف المطبخ

عند محمد وخلود

ع السفره

محمد بابا انا هبات بره النهارده

حسن والده لي يبني ف حاجه

محمد لا واحد صاحبي جاي من السفر وكده وهنبات معاه

سهير مين كمان معاكم

محمد قاسم وسالم وادهم ومالك جايين برده (دول ولاد عمه )

حسن طيب يبني خد بالك من نفسك

محمد حاضر يحج متخفش عليا

يلا يا خوخه عشان اوصلك

خلود لا مش رايحه

سهير لي يبنتي

خلود هخرج مع اميره نتمشي شويه معندناش محاضرات مهمه النهارده

حسن طيب يبنتي

محمد خلود عاوزك تعالي

خلود نعم

محمد مالك

خلود مفيش

محمد قربها لحضنه وقلها انا مش باخد رايك تقولي ولا لا انتي هتقولي يلا مالك

خلود ببكاء انا انا بحبه اووي يا محمد ومش عايزاك تقرب من ايه ابعد عنها

محمد بنفاذ صبر بتحبي مين

خلود ق ق ق

محمد انطقي

خلود بحب قاسم

محمد بصدمه بس د ابن عمك وبيعشق خطيبته وهي كمان

خلود منا مش عارفه ودخلت ف نوبه بكاء

محمد طب خلاص اهدي بس دلوقت وروحي شوفي انتي راحه فين ولما نيجي نتكلم

خلود تمام

تقابلت اميره وخلود

خلود طلع بيحبها يا اميره بيحبها اووي

اميره بوجع قلب علي صحبتها واخوها ايوا هي عرفت ان احمد بيحب خلود اوي

خلاص يا خلود بقا فكك منه

خلود بس انا بحبه

اميره بزعيق ونفاذ صبر بس هو مش بيحبك فوقي بقا ف غيره ميت فيكي وانتي بتفكري ف ال رميكي وبيعملك كانك اخته

خلود بصدمه من صوت اميره العالي اميره انا مش قصدي ادوش دماغك انا اسفه

اميره حبيبتي انتي عارفه ان بحبك يا خوخه صح

خلود ايوا انتي اختي إل امي مجبتهاش

اميره حلو يبقي نعمل اي

خلود اي

اميره ننساه ونفكر ف مستقبلنا

خلود وده ال هيحصل

عند محمد وصل المطار عشان يستقبل صديقه

 محمد واد يا درش ليك وحشه والله

مصطفي بضحكه صافيه انتا اكتررر يا حبيب اخوك والله

ادهم هوبااا الواد بتاع السندويشات

مصطفي منك لله ياض دنا هخطب تقلي واد بتاع السندويشات خطيبتي دلوقت تمسك ف الكلمه

وفضلو يهزرو

بقلمي “عاشقه الليل”❤

ف مكان آخر

مجهول هاشم وبيكون عم محمد ها هيروحو يسهرو النهارده لازم يكون خاتم ف صباعك فاهمه

مجهول آخر ايه فاهمه يا ريس متخافش

عند اميره روحت لاقت حاجه خلتها اتصدمت ومبقتش عارفه تتحرك …..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جعلتني ملتزما)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى