رواية اوقعني القدر بحبها الفصل السابع 7 بقلم دنيا محمد
رواية اوقعني القدر بحبها الجزء السابع
رواية اوقعني القدر بحبها البارت السابع
رواية اوقعني القدر بحبها الحلقة السابعة
ادهم بغضب قرب عند فيروز وشدها :فيروز
فيروز بخضة : اي في اي ي ادهم
وبعدين بصت عليي لبسها وعلي مجدي الي قام وكان عار*ي الصدر
ادهم بصوت جهوري : انا مش قادر اصدق الي انا شايفو بعيني انتي ي فيروز تعملي كده لي وازاي
مجدي بخبث : شوفت عشان تصدق انها هي الي بتعرض نفسها عليا
ادهم مسك مجدي ونزل فيه ضر*ب لحد ما بقي سا*يح في د*مه وريم دخلت بخبث
ريم وهي شايفها بمناظرها:تؤتؤ لي كده هو ادهم مكنش عجبك ولا اي وبعدين بصت لادهم شوفت الو*سخة الرخي*صة
الي ضر*بنتي عشانها عملت اي من وراك وفي اوضة نومك
ادهم حس أن فيه حاجة غريبة في كلام ريم وجه وشاف فيروز نايمة كأنها متخدرة وان مجدي كمان مش خايف منو
ادهم بخبث : تمام انا هراجع كاميرات المراقبة للفيلا
ريم بتوتر ولهفة : لاء لاء ي ادهم متراجعش تراجع لي ما الحكاية واضحة قدامك اهي
ادهم بخبث :مالك بس اتوترتي كده ووشك جاب مية لون وبص ل مجدي الي كل نظراتو خوف
ادهم بحدة :ادخلي الحمام ي فيروز البسي وتعالي عشان هيبقي نهارك اسود لو طلع كل ده صح
ريم بصريخ :انت غبي ي ادهم ما كل حاجة قدامك اهي وواضحة
ادهم بخبث :هنشوف
ونزلوا كلهم تحت ف كاميرات المراقبة وادهم شاغلها وكان فيه كل حاجة حصلت
ريم كانت بتنادي مجدي يشيل فيروز يطلع بيها الاوضة وشاف كاميرا الطرقة الاوضة كان مجدي دخل فيروز أوضتها وريم طلعت تجري تروح اوضتها
ادهم بهدوء عكس الي جواه :اي ده ؟؟
ريم بارتباك وصوت مش مسموع :انا
ادهم بصوت عالي وغضب جحيمي :دا انا هطلع روحك ف ايدي
وبص ل مجدي ادهم مسك مجدي الي اصلا كان مضرو*ب ومسكه المرادي كان بيضر*بوا ضر*ب صعب جدا . وفيروز كانت وقعت من الخوف والصدمات
ادهم بص ل ريم :انتي طالق ياريم طالق بتلاتة وبعد الكلمتين دول مسك ريم من شعرها ونادي الغفر
_خد الو*سخ ده المخزن عقبال ما افضالو
وبعدين بص علي ريم :انتي بقا ف عقابك هيبقي وحش اوي ي رورو وادهم شد ريم الي بتصرخ وخايفة وبعدها ادهم شالها عشان يبقي متحكم فيها اكتر وطلع الاوضة بتاعتها
وفك حزام بنطلونه وقعد يضر*بها كذا مرة بيه علي جسمها
ريم بصريخ : ارجوك ي ادهم كفاية ٱااااه
ادهم بزعيق :اخرسي خالص دانتي بني ادمة زبالة رايحة تديها منوم ف العصير وتديها لاخوكي يلمسها يا قذ*رة
ادهم فضل يضرب*ها بقسو*ة
وكانت ريم خلاص اغمي عليها وصبري طلع ع اوضة الزعيق ده :في اي ي ادهم اي الصريخ ده
ادهم بغضب :هفهمك بعدين يا بوي
صبري وهو بيبص جوا : انت عملت اي ف ريم
ادهم بعصبية :طلقتها وبتلاتة ومش عايز اشوفها تاني
صبري بزهول : طلقتها لي
ادهم قصلو ما حدث
صبري بزعيق : وازاي الواطي ده لمسها انت لازم تعمل حاجة ومرتك الي جوا دي ترميها في الشارع هي وأبوها ويبقي الاحسن ليها السجن
ادهم :هعمل كل حاجة بس الاول اشوف فيروز
نزل ادهم بسرعه كانت هي لسه مغمي عليها
شالها بسرعه وطلعها الاوضة بتاعتهم
جاب برفان وراح حط شوية علي أيده وقرب من أنفها
فيروز بخوف :لا ي ادهم وربنا معملت حاجة صدقني
ادهم بملامح البرود : هتقوليلي كل الي حصل ولا اعرف بطريقتي
فيروز بخوف : ادهم والله معملت حاجة ادهم اتعصب راح ضر*بها ب القلم
فيروز خافت جدا وعيطت
ادهم بصريخ :احكي ي فيروز حصل اي
فيروز كانت بتعيط وحكت كل حاجة ما بين شهقاتها
فيروز : انا كنت متخدرة بعد مشربت العصير حسيت بدماغي تقيلة ونمت ع كنبة محستش بحاجة غير ونت جاي وبتزعق وخوفت لاني لقيت مجدي جنبي ع سرير وب المنظر ده
ادهم :ومين الي اداكي العصير
فيروز بخوف :الخدامة
ادهم بشر : تمام ..ونزل بسرعه المطبخ وسأل مين الي عملت العصير ل فيروز وجت بنت وقالت أنا ي بيه
ادهم مسك الخدامة من شعرها وقال : قوليلي بقا مين الي اداكي منوم تحطيه ل فيروز هانم
منة بخوف : ه هقولك ي بيه الاستاذة ريم جاتلي ومقاتلي احط لها البرشام ده ف المشروب ونا افتكرته دوا وهي متعرفش أنها بتاخده ف حطيتو
ادهم بخبث : حلو اوي انتي بقا عقابك جميل انك حطيتي المنوم لولا المنوم مكنش حاجة من دي حصلت
منة برعب :ونبي يا بيه سيبني
ادهم جابها من شعرها وادها الغفير يوديها المخزن
وطلع ادهم ل ريم الي كانت مغشي عليها وكان جسمها كلوا كدمات ومتعورة من كل جسمها
ادهم شال ريم واخدها ووداها المخزن معاهم
طلع ل فيروز :فيروز انا اسف بس حطي نفسك مكاني جيتي لقيتي جوزك نا*يم مع واحدة هتعملي اي
فيروز كانت بتعيط وساكته : انت مش بتثق فيا ي ادهم
ادهم بزهول : طب انا شايف مراتي ف حضن واحد علي سرير وبعيني الثقة اكيد هتبقي انعدمت بس انا والله لحد دلوقتي واثق فيكي متزعليش مني وهجبلك حقك منهم
فيروز بدموع : ادهم صدقني والله انا معملش كده
ادهم بتساؤول :مكنتش بتحسي بحاجة غريبة من ريم
فيروز :كنت ساعات يسمعها بتتكلم ف التلفون وبتخرج وترجع متأخر جدا
ادهم بحب : انا اسف ي حبيبتي سامحيني وهجبلك حقك والله وقرب شال فيروز دخلها الحمام وسابها في البانيو : خدي شور لان شكلك تعبان لحد ما اشوف في اي واجيلك
ادهم راح المخزن : رمي في وش ريم ماية
ريم بخوف : اي اي ونبي ي ادهم سبني معملتش حاجة
ادهم هتمطقي دلوقتي بكل الي عملتيه ي وطلع المسد*س بتاعو ي هتتشاهدي علي روحك
ريم بزعر :لا لا ي ادهم انا هفهمك اصل
ادهم :انتي تقوليلي كل حاجة و*سخة عملتيها
ريم بخوف : انا بس ك كنت باخد حبوب منع حمل لاني مش بحبك ي ادهم كنت متجوزاك عشان فلوسك و و و
ادهم : و اي خلصي
ريم : كنت بخونك مع واحد من صحابي وعيطت وهي خائفة جدا من الي هيحصل
ادهم بغضب جحيمي :بتخونيني ي قذر*ة وادهم قرب منها ووو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اوقعني القدر بحبها)
كانت لا باس بها
🩷
🩷 هذا صحيح
حسيت بدراما شويه
حلووو